SsangYong Rexton W
(выбрать другую модель)
Год: 2014
Пробег: 200 км
КПП: авт.
Привод: полный
Двигатель: 2.0 turbo дизель
Компл.: dlx2
Кузов: внедорожник, 5 дв.
Автор: Валерій (Украина, Киев)
Дата: 2014.07.23
-
общая оценка
- надежность
- комфорт
- ходовая
- внешний вид
Цей відгук вирішив написати після пошуків інформації про дану модель. Ну тепер по порядку. За місяць до покупки машина на якій я їздив потрапила в аварію. Це - була Тойота Прадо 2.7 9років. Уявіть ситуацію літо - плани на рибалку і активний відпочинок летять до шкереберть. Ремонт машини 150000грн. на Тойтота-сервіс. Страховка по аварії невідомо коли виплата. Одним словом - засада.
Відправна точка за рештки машини дають 120000грн. Задача, як маючи даний ресурс, отримати якнайшвидше машину подібну до Прадо. Звісно в першу чергу звернув увагу на Тойоту і ... поїхали далі. А далі варіант Субару Форестер - при ціні 470000грн. Мінімальний внесок 20% - але подальші платежі (страховка, ПФ, комісії і т.п.) на коло 170000грн. - 50000грн. - шукай кошти.
І раптом проїзджаючи Харківському шосе помітив салон Ссан Йонгу - вирішив заїхати. Звісно я звернув увагу на новий Рекстон з 2-х літровим дизельним двигуном, коробка автомат, текстиль. Менеджер побачивши мою зацікавленність запросив на тест-драйв. Після я просто закохався в цей двигун. У підсумку понеділок заявка до банку на кридит - середа перший внесок 20% - пятниця 18 година я з машиною. Поставлену собі задачу я вирішив - сума витрат 115000грн. Вартість авто - 395000грн.
Вибачте за довге оповідання. Машиною задоволений як "слон" - витрати пального залив повний бак 78л. попередньо витрати до 10л/100км. Висновки робити зарано 250км. всього. На Бориспільській трасі розігнав до 150км на годину і запас був гнати далі, але обкатка. Поки все. Далі буде.
Плюсы: Повний привід.
Рама.
Низький рівень витрати пального.
Непогана акустика.
Зручне сидіння.
Зовнішній вигляд.
Минусы: Відсутній бортовий комп'ютер.
еще отзывы с SsangYong Rexton - 62шт
объявления с SsangYong Rexton - 0шт