Subaru Forester
(выбрать другую модель)
Год: 2014
Пробег: 5.000 км
КПП: авт.
Привод: полный
Двигатель: 2.5 бензин
Компл.: NS
Кузов: внедорожник, 5 дв.
Автор: Sub (Украина, Борисполь)
Дата: 2014.07.03

-
общая оценка

- надежность

- комфорт

- ходовая

- внешний вид
Мої вітання! Відразу хочу попередити, що це мій перший відгук та і, взагалі, я далеко не професіонал друкарської справи. Тому прошу сильно не критикувати ))).
Отже поїхали, на початку 2014 року я отримав свого Форя, 2.5 бензин, комплектація NS, за цей період встиг наїздити лише 5000 км. Хочу сказати, моєму задоволенню немає меж!!! Я, навіть, не очікував, що авто настільки універсальне!
1) Витрати пального коливаються від 5 літрів (Шосе, швидкість 80 км/год., оберти двигуна - 1200 об./хв. з увімкнутим кліматом ) до 11 літрів у місті також з увімкненим кліматом, хоча бувало і 99 літрів на сто кілометрів шляху, коли перевіряв за скільки секунд він розганяється від 0-100 км/год. Тобто витрати пального напряму залежать від сили, з якою тиснути на педаль акселератора. Зараз середні витрати пального мій бортовий комп’ютер показує 10.2 , зимою з урахуванням прогрівів двигуна було 10.6 літрів, хоча на сервісі мені розповіли, що витрати повинні ще впасти! ну не знаю, поживем-побачим, але мені здається, що для двигуна об’ємом 2.5 літри витрати пального досить помірні.
2) Динаміка: заявлена 9.9 секунд від 0-100 км/год - близько до дійсності, в мене вийшло 10.3 секунд в спорт режимі, але в салоні було ще два пасажира, та повний бак пального хоча по відчуттям здається, що набагато швидше… ))). На швидкості при обгоні машина поводить себе просто чудово! Натиснув на газ – розганяєшся, (без жодних пауз чи затримок) і це провокує…. Таке враження, що Форіку абсолютно все одно з якої швидкості прискорюватись, чи від нуля до сотні, чи від ста до… (більше 140 км./год не розганяв, машинка все ж на обкатці).
3) Драйв: Загалом Форь дуже драйверське авто, в якому постійно хочеться сидіти за кермом! Машина постійно провокує на порушення ПДР. На швидкості в повороти Форь входить легко, майже без кренів, дозволяючи швидше ніж деякі седани увійти в поворот. Підвіска збалансована дуже добре і не жорстка, і не м’яка (жодного разу не пробивав, хоча з дуру можна все… ; )
4) Двигун та варіатор в парі працюють на відмінно! Завдяки цій парі авто може досить економічно витрачати пальне, що враховуючи ціни на АЗС, великий плюс, так і досить динамічно набирати швидкість, але гаманець від цієї динаміки може пропорційно швидко худнути.
5) Екстер’єр та інтер’єр – тут кожному своє. Комусь подобається, а комусь ні. Я в захваті від екстер’єру. А от до інтер’єру у мене є питання, чому за такі кошти відсутня навігація? Хоча в автосалоні можливий варіант за окрему плату це виправити, не знімаючи авто з гарантії. Матеріали оздоблення салону досить непогані, але шахта для дрібниць, що під магнітолою виготовлена з пофарбованого пластику, і я за шість місяців експлуатації ключами вже зробив кілька відміток. Окрема історія з багажним відділенням, комусь він малий…, комусь великий…, а я скажу так - він достатній для повсякденного використання. Отже, про салон можу сказати лише одне – це Субару! Притаманний Субару спартанський мінімалізм, але виготовлений досить якісно, залишаючи автовласнику можливість для вдосконалення під себе. Ну, і шумоізоляція набагато краща, ніж в третьому поколінні Форіка, але все одно на високих обертах двигун досить голосно розповідає про себе, хоча голос у нього приємний.
P.S. Висловлю свою суб’єктивну думку, що співвідношення ціна, якість, враження, універсальність - Форестер лідер.
Ну, здається все розповів.
Плюсы: Я шукав універсальний автомобіль, я його знайшов!
Минусы: Кожен автомобіль має свої мінуси, але плюсів, на мою думку, цей автомобіль має набагато більше!
Совет: Звичайно купувати!!! Ну а яку комплектацію купувати? Ту на яку вистачає коштів! :-)
Бо найкращий той автомобіль, який стоїть у твоєму гаражі!!!
еще отзывы с Subaru Forester - 84шт
объявления с Subaru Forester - 1шт