Toyota Land Cruiser Prado 150
(выбрать другую модель)
Год: 2013
Пробег: 13 км
КПП: авт.
Привод: полный
Двигатель: 3.0 turbo дизель
Компл.: Premsum
Кузов: внедорожник, 5 дв.
Автор: МММ (Украина, Винница)
Дата: 2014.06.24
-
общая оценка
- надежность
- комфорт
- ходовая
- внешний вид
Купив в грудні 2013 року. До ТЛК Прадо вірою і правдою служив Хундай Туксон 2008 р.в., він начебто й влаштовував мене, але машина була уже морально застарілою і подальша його експлуатація призвела б до серйозних грошових вливань в нього. Тому було вирішено продавати і купувати щось нове. Критеріями вибору авто були: дизельний двигун, справжній повний привід, високий кліренс, великий салон і багажник, надійність, безпека. З усіх моделей які я дивився (ФВ Тарег/Ку 7, МЛ/Гранд Черокі, ТЛК Прадо) мені найбільше сподобався ТЛК Прадо. Для серйозного аналізу і достойного відгука пробіг ще невеликий (майже 13 тис.км), але деякими враженнями все ж хотів би поділитись, по мірі збільшення пробігу буду доповнювати. Отже, маємо ТЛК Прадо 5 - містний, дизельний, в максимальній комплектації. Колір білий перламутр з чорними литими дисками дуже класно виглядає. І взагалі мені дуже подобається цей брутальний, рубаний, квадратний дизайн, який показує, що Прадік сильний і нікого і нічого не боїться. Для їзди по місту, сільській місцевості, польовим дорогам, легкому бездоріжжі (у справжнє ще не попадав) двигуна вистачає з головою. На трасі легкі, прості і безпечні обгони даються до 120 км/год, якщо більше - відчувається нагрузка на двигун, машина розгониться вже не з такою легкістю як до того, збільшується шум і зёявляється вібрація. Щодо шумки, то в порівнянні з Таксоном це небо і земля, а якщо порівнювати з тими машинами, що я дивився, то трохи гірша. Вібрація, але вона мало помітна, присутня одразу після запуску мотора, потім з прогрівом двигуна вібрація кудись дівається, і як я уже казав на великих швидкостях. Ще помітив цікаву деталь - коли їжджу цілий день і мотор майже не глушиться, то можна досягти пасортних показників витрати пального. А так витрати палива в місті до 11.5 л, але варто сказати що моя манера їзди врівноважена і в нас майже немає заторів, по трасі десь 8.5 л, змішаний 9.5 л - 10.5л. АКПП переключає передачі плавно, турбояма існує, але вона невелика. Але як на мене найбільший плюс цієї машини в ходовій, а точніше в її здатності робити наші "дороги рівними". Підвіска ковтає всі ями і ти не їдеш, а пливеш. До управління треба звикнути. Як би там маркетологи не хвалили систему КДСС машина в повороті всеодно крениться, але ці крени прогнозовані, хоча я на Прадику більше 100 км/год в поворот не входив і іншим швидше не раджу. Поки що машина ніразу не підводила і не ломалася. В салоні багато твердого пластику, але виглядає він чудово і що саме головне поки що нічого не скрипить і не рипить. Щодо якості ЛКП - то поки що нічого не можу сказати так як машина в білому перламутрі і на даний момент сколів не виявив, можливо якби була чорного кольору - було б помітніше. Ще хотів би запитати у дизелистів, чи потрібно встановлювати Вебасто на зиму? Пізніше після першого ТО обовязково відпишусь.
Плюсы: Двигун.
Повний привід.
Кліренс.
Надіюсь якість і надійність.
Минусы: Вони дуже маленькі в порівнянні з великими плюсами цього авто.
еще отзывы с Toyota Land Cruiser Prado - 56шт
объявления с Toyota Land Cruiser Prado - 4шт