Peugeot 2008

(выбрать другую модель)

 2008Год: 2014
Пробег: 340 км
КПП: авт.
Привод: передний
Двигатель: 1.2 бензин
Компл.: Allure 1.2 AT
Кузов: внедорожник, 5 дв.
Автор: Андрей (Украина, Полтава) Дата: 2014.05.08

5 - общая оценка
5 - надежность
4 - комфорт
5 - ходовая
5 - внешний вид
Я водій-початківець (до цього водив 10 місяців Hyundai i20 Ultima 1.4 AT), машини вибираю для комфорту (максимальної комплектації) і в їхні "нутрощі" не лізу. Зручно, комфортно (обовязково АКПП або РКПП, круїз-контроль, бажано ESP та ін. "примочки"), бажано ще й економно - ось мої вимоги. В свому описі буду порівнювати з попереднім авто, так як більше поки що нічого не водив. Перше авто не влаштовувало кліренсом (заводський 150 мм, після установки стального захисту двигуна став 135 мм) і жорсткою підвіскою (навіть мілкі ямки відчувалися всім пасажирам і водію). Також хотілося пластиковий обвіс по периметру авто (а то літом весь низ в крапельках розплавленого бітуму). Хотілося і більшого багажника (на сімю в подорож по Україні сумки ставали "впритик" в попередньому авто). При цьому передній привід мене повністю влаштовував - на річку і в ліс їздив часто, але по грунтовці, в багнюку не залазив і не бачу для себе сенсу в повному приводі. Серед кандидатів були Hyundai ix35, Skoda Yeti, Nissan Juke, KIA Soul, Peugeot 2008. Хтось може сказати "та вони різні по ціні і пр.", але я розповідаю як вибирав сам. Ціна авто на момент вибору (литопад-грудень 2013 р.) відігравала другорядну роль, на першому місці був комфорт по моїх критеріях. Весь процес перебору та що де не влаштувало описувати не буду. Головне - зупинився на Peugeot 2008. Довго не міг вирішити який двигун 1.2 чи 1.6, але вирішальну роль зіграло те, що з двигуном 1.6 ішов автомат тільки на 4 ступені (я таким уже "ситий" від попереднього авто - 4 ступінь на 50 км/год і далі тільки газ з "дурною" витратою палива). В результаті замовив Peugeot 2008 Allure 1.2 AT (5-ступінчатий робот) білого кольору. З аксесуарів добавив сигналізацію (їхню фірмову), резинові коврики в салон, лоток в багажник, передні та задні бризговики, молдінги на двері (мені попереднє авто якісь придурки дверцятами поцарапали то тепер ставлю). Правда, замовляв авто за 192 тис. грн, а отримав за 268 тис. грн. Отримав я своє авто 2/05/2014, проїхав вже 340 км. Половину - міський цикл, половина - по трасі. Тепер мої враження пішли. Робот Після автомата потрібно трішки привикнути - відчутно смикає при першій і другій передачах (хоч я плавно газую). На третю і вище перемикає плавно, без ривків. Секвенталим перемиканням не користувався - стоїть режим "автомат". Якщо привикнути до першої та другої передачі то роботом задоволений. Двигун При обгоні (газ в пол) скидає дві передачі і прискорюється з 80 до 110 довить бодро (так як і попереднє авто 1.4 л, 100 к.с.). При рушанні від світлофора теж прискорює гарно. Тому ні в місті ні на трасі зменшення в 18 "конячок" (відносно попереднього авто) я не відчув. В салоні кажуть, що то були в мене "корейські конячки" :) Витрата палива Наскільки я визначив, 4 передача вмикається при 48-50 км/год (оптимально для міста), а пята - на 65-70 км/год. Вони і є самими економними для їзди. Тому в місті круїз-контроль виставляю на 50 км/год (тут він з памятю та функцією паузи) та вмикаю при їзді. Тобто я по місту стараюся їздити 50 км/год. По трасі їзжу 90 км/год. Клімат-контроль ще не вмикав. Лічильника витрати там два, один постійно обнуляю, щоб вести запис (мені робота оплачує пальне). Витрата по місту 7.1 л/100. Витрата по шосе - 4.8 л/100. Бензин заливаю "ОККО 95 євро". Міський режим на півлітра економічніший за попереднє авто. На СТО сказали, що після 3 тис.км. обкатки витрата впаде на 0.5-0.7 л/100, але і так вже краще за попереднє авто. Підвіска Єдине, що можу відмітити - мякше за попереднє. Мілкі ямки "ковтає" майже непомітно. Салон Одне слово - подобається салон. Все під рукою, маленький руль - суперзручно, цировий спідометр дуже сподобався і показчик передач. Крісла ширші, обхват кращий. Салон вище. Багажник і сам більший помітно, а ще підпол дуже глибокий (не знаю навіщо так зробили) - там по висоті 1.5-1.7 колеса стає. В пази вліз і аварійний набір, і компресор, і куча мілкоти, що вожу з собою. Шумоїзоляція Двигуна при роботі майже не чути на любій швидкості (я їздив до 110 км/год). А от вібрація при рушанні відчутна на все авто. Що не сподобалося - шини. Вони дуже шумні. В попередньому авто стояли заводські Hankook - шумні капець, я їх поміняв на Michelin Energy XM2 і став їздити майже в тиші. Тут стоять заводські GoodYear, пізніше прийдеться міняти бо я комфорт (тишу) ціную більше 5 тис. грн за комплект шин. Одну зірочку якраз зняв за шум шин і ще дещо (вкажу в недоліках).
Плюсы: Ставлю по своїх критеріях: 1) комфорт - за ці гроші супер; 2) потужності достатньо від такого двигуна, а витрата палива менша; 3) "свіжий" і приємний дизайн як зовні так і всередині.
Минусы: Теж по важливості для мене: 1) шумні шини; 2) є електронна "дитяча блокіровка" але обох задніх дверей зразу, я не можу заблокувати від дитини одні задні двері, а інші щоб були розблоковані. Ця функція є в дешевших моделях де ручна механічна блокіровка - парадокс, в дорожчій моделі немає того, що є в дешевшій; 3) у заводської сигналізації немає автодоводчика скла (щоб при постановці на охорону вікна самі закрилися). Їздив на СТО - кажуть "у вас нова подвійна CAN-шина і до них ще немає таких доводчиків, а звичайний працювати з такою шиною не буде".
Совет: Я вважаю, що це оптимальний вибір для невеликої сімї при їзді по місту / шосе / грунтовках. Для тих, хто цінить комфорт та економічність поїздок, не ганяє наввипередки на світлофорах та шосе, не лізе в багнюку та повне бездоріжжя.
еще отзывы с Peugeot 2008 - 31шт
объявления с Peugeot 2008 - 2шт
Назад   ·   Вверх   ·   На главную
© InfoCar.ua 2005 - 2015