Dacia SuperNova

(выбрать другую модель)

Год: 2003
Пробег: 122 км
КПП: мех.
Привод: передний
Двигатель: 1.4 бензин + ГБО
Кузов: лифтбек, 5 дв.
Автор: Bohdan (Украина, Тернополь) Дата: 2014.02.28

4 - общая оценка
4 - надежность
3 - комфорт
4 - ходовая
3 - внешний вид
Хочу розповісти про свій теперішній автомобіль Dacia SuperNova 2003р.в. Особисто я користуюся ним майже 2 роки. Брав з пробігом 86тис, зараз 122. Автомобіль відкупив в родича, який користувася ним від купівлі в автосалоні. До цього в мене були різні автомобілі. Безпосередньо перед Дачією мав дев’ятку 2008р., проте через фінансові питання взяв дешевшу Дачію. Перші враження після девятки – у Дачії зручніша посадка, легше кермо, комфортніші як передні, так і задні сидіння. Варто відмітити і кращу роботу КПП (набагато чіткіше вмикання і коротші ходи ричага). Місця в салоні не більше, проте сидіти зручніше, багажник більший. Сам за собою сідаю, проте впритул (зріст 185). Дуже добре відчуваються габарити. Зважаючи на малу вагу, розгін досить динамічний, проте для цього двигун треба крутити. На низах тяга добра. Бокові дзеркала заднього огляду невеликі, але огляд кращий, ніж в 9, хоч хочеться бачити більше. Двигун працює тихенько і рівно. Гальма хороші (спереду дискові вентельовані). Педель щеплення дуже легенька. Але стукає в середині не менше, ніж у ВАЗа. На даний час після певних удосконалень стало набагато тихіше і я вважаю, що за ті гроші від автомобіля більшого вимагати не варто. Після купівлі поміняв шарові і втулки стабілізатора, замінив мастило і фільтри (попередній раз ходовка робилася на 60тис). Через декілька тисяч поставив проставки під задні пружини – зад став вищий і не просідає до відбою коли повний екіпаж. Разом з тим виник мінус – зад став жорсткіший і якщо їхати пустим то добряче стукає. А от як підняти передок і досі не придумав (. Хоч і в девятці скакала кришка багажника і постійно ламала замки, проте це не зрівняти як вона стукає в Дачії. Вирішив проблему наступним шляхом – придбав спеціальний фіксатор кришки багажника від Солензи. Відмічу, що на форумах писали правду – потрібно укріплювати кріплення того фіксатора величезними шайбами, оскільки в мене через пару тисяч він відлетів вирвавши кусок кузова на кришці багажника. Тоді на те місце приварив металеву пластину товщиною 5мм і прикріпив даний фіксатор. Покищо тримається ). Результатом є те, що кришка майже не рухається в боки і не стукає, їхати стало набагато приємніше. Також власними силами і з мінімальним бюджетом обезшумив кришу і підлогу. Стало трішки тихіше. Найбільше шумів від коліс і ходової, двигун переважно чути після 3тис обертів. Розхід бензину 5.5 траса, 7.5-8.5 місто, незважаючи на те, що їжджу досить активно. Через роботу доводилося багато їздити, тому за перші 4 міс накатав 10тис і виникла ідея встановити газобалонне обладнання, що й було зроблене ще через 2міс – на 102тис. ГБО 4 покоління, балон ніби 40л (влазиться 32-33л газу) розміщений в багажнику зліва. Таким чином розміри багажника зменшилися на 1/3, але разом з тим і цього вистачає для повсякденних потреб. Хочу відмітити і те, що сам багажник дещо більший ніж в дев’ятки, має нижчу погрузочну висоту і величезний пройом. Ще однією величезною перевагою є роздільше складання спинки сидіння – дуже багато разів виручало! Взагалі сам кузов ліфтбек ДУЖЕ практичний. Не один раз знайомі на седанах просили мене щось перевезти габаритніше. Щодо газу – різниці в тязі зовсім нема. Розхід – 8л траса, 10л місто, якщо економити – 7л траса, 9л місто. Тому при теперішніх цінах на бензин я дуже задоволений! Також задоволений маневреністю у місті і радіусом розвороту – просто супер! Двигуна у 75к.с. для міста вистачає, на трасі якщо їхати пустим, то також. Якщо ж 4-5 чол + багаж, то обгони треба робити дуже обережно. КПП більше підходить для міста – 5ту можна вмикати і на 60км/год. Максимум, що витискав з автомобіля (при попутньому вітрі) – 180 км/год (до речі це максимум на спідометрі), але швидше 120 їздити не рекомендую. Великої різниці в розході при 80 і при 120 км/год не замітив. Підвіска досить комфортна і в поворотах дозволяє їхати швидше, ніж дев’ятка чи сенс. Найбільший мінус – малий кліренс. Дуже часто чіпляю дном. Думаю якби не міцний металевий захист двигуна, то розбив би піддон не раз (. Також малі рідні шини – 165/65 R13. Буду пробувати 175/70 R13, просто не знаю чи не будуть зачіпати при повороті передніх коліс (ззаді влазаться, зиму від’їздив на таких). Думаю на більших колесах і ходова буде менше вбиватися. Варто відмітити і те, що моя Дачія заводиться в любі морози, хоча на холостих прогрівається дуже повільно. Масло заливаю рекомендоване РЕНО - Elf 10W40 (каністра 5л – вистачає практично на 2 заміни). До передньої ходової глянув на 120тис – поміняв всі сайлентблоки ричагів, втулки стабілізатора і 1 наконечник. Також поміняв ступичні підшипники на двох колесах. Ціни на запчастини досить недорогі. Було два позапланові ремонти – 1) порвався пильник полуосі (поїздка по лісі), вчасно незамітив. Наслідок – нова полуось (ціни від 800 грн до 2000 грн). Взяв оригінал за 1500. 2) перестав працювати моторчик пічки. Також довелося поміняти радіатор пічки – проблема всіх таких Дачій. На 120 тис км замінив ремінь ГРМ (як виявилося стояв ще рідний!) і роліки, відрегулював клапани. Обійшлося в двічі дорожче, як у ВАЗа. По електиці – заміна лампочки фари, глючить підрулювий перемикач світла (не завжди включається ближнє, вирішив просто – встановив кнопку). Також поставив замінив вихлопну. Думав поміняти автомобіль на якийсь новіший, але переглянувши декілька варіантів прийшов до висновку, що по співвідношенню ціна/якість моя Дачія на голову вище конкурентів, тому ще рік поїжджу на ній. Думаю основними конкурентами СуперНової є Сенс, Ланос, ВАЗ (2109 і 21099). Непоганою альтернативою вважаю ще Дачію Солензу. Підсумовуючи зазначу, що автомобіль на всі 100% вартує своїх грошей. Набагато кращий варіант ніж любий конкурент за ті ж гроші. Особливості – бажано експлуатація на асфальтових дорогах і дбайливе ставлення. Дякую всім, хто прочитав. Старався бути максимально обєктивним, надіюсь нічого не забув. Маєте запитання - звертайтесь)
Плюсы: 1. провірений простий і надійний двигун Рено. 2. коробка передач Рено. 3. невисокий розхід палива. 4. якісна покраска кузова. 5. значна частина кузовних деталей оцинкована. 6. дуже надійна задня ходова (за відгуками задня балка «неубіваєма»). 7. спинка задніх сидінь складається роздільно. 8. практичний кузов ліфтбек, що дозволяє перевозити крупногабаритні речі. 9. додаткове обладнання (були версії з гідропідсилювачем, кондиціонером, склопідйомниками, протитуманними фарами).
Минусы: 1. низький кліренс. 2. проблема з кузовними запчастинами. 3. низька ліквідність (через те, що автомобіль маловідомий його бояться купувати). 4. чутлива підвіска і рульове до поганої дороги(ґрунтові і сільські дороги протипоказані), це автомобіль для асфальту 5. шумний салон і ходова(зважаючи на бюджетність авто можна пробачити)
Совет: Уважно оглядайте, бо вартість ремонту по відшошенню до вартості авто недешеве. Шукайте дорожчі комплектації.
еще отзывы с Dacia SuperNova - 14шт
объявления с Dacia SuperNova - 0шт
Назад   ·   Вверх   ·   На главную
© InfoCar.ua 2005 - 2024