Skoda Octavia A7
(выбрать другую модель)
Год: 2013
Пробег: 19.200 км
КПП: мех.
Привод: передний
Двигатель: 1.8 turbo бензин
Компл.: Ambition
Кузов: лифтбек, 5 дв.
Автор: Ростислав (Украина, Львов)
Дата: 2014.02.06
-
общая оценка
- надежность
- комфорт
- ходовая
- внешний вид
Придбав авто в серпні 2013. Вибір був очевидний так як японо-корейського ринку не розглядав взагалі, а можливо кращий німець коштує дорожче. Основним фактором вибору авто також було: вмістимий, хороша динаміка, великий багажник, малий розхід ну і надійний. Тому вибираючи по фактору "хороша динаміка" та "малий розхід" 85% авто цінового діапазону Octavia відпадають. Що стосується надійності, то за 20 000 пробігу жодної поломки не було. За комфорт зняв одну зірочку так як у моїй комплектації немає регулювання поясничної області, достатньо великий шум при швидкості 150 км./год. (далеко не більший ніж у новій мазді 6))...) За зовнішній вигляд поставив п'ять, так як вже поміняв фари на оригінальні затемнені з біксеноном та LED підсвіткою (ближнє і дальнє на лінзі), які просто колосально поміняли авто. І також на зиму поставив хороші ковані диски 16 радіусу. За ходову зняв бал, через те, що навіть в самого першого покоління октавії А5 гупали задні амортизатору, ну знову ж таки все відносно. Росхід по трасі при швидкості 100 - 110 - 5.5 літра, по місті - 9-10 літрів з середніми корками. Що стосується двигуна - то він справді "їде" і це факт. Серйозними конкурентами будуть атмосферники як мінімум від об'єму 3 літри. Максимальну швидкість розвивав 250 км/год - більше не їде. На цій швидкості було досить страшновато, так як стояла штатна резина контіненталь, яка є доволі м'якою і з високим профілем (планую поміняти на 225/45/R17). Авто почуває себе впевнено на швидкості до 220. Загальну оцінку в 5 балів, поставив після того як протестдрайвив kia optima, opel insignia, toyota camry, mazda 6 - зрозумів наскільки ж практична та ергономічна октавія. Також варто сказати що при ремонті ходової в майбутньому на октавії можна міняти саме ті запчастини які дійсно вийшли з ладу, а не все в зборі. По-справжньому оцінити "тяговитість" двигуна дала можливість поїздка серпантинами та горами в сторону Ужгорода. Коли практично всі на перевалі повзуть як раки, а тут собі легенько газку і поїхав. В салоні все на своєму місці - зручно. MAXI DOT - просто відмінна функція. Одним з великих мінусів це штатні колеса. Особливо в дощову погоду і невеличка горка додати добре газку то машина практично не прискориться і складаєтся враження що авто авто висить на підйомнику і колеса крутить в холосту, тобто йдуть пробуксовки які ж звичайно блокує система антибукс. Тому для динамічної їзди доцільно поставити ширшу резину. Для вивороту коліс з ліва на право проходить тільки 2.5 обороти руля, що дуже зручно в місті. На трасі ж звичайно включається сервотронік. Клімат працює відмінно. В зимку при -15 прогрівається в салоні приблизно за 5 хвилин. Двигун прогрівати не потрібно взагалі, про інформує інформаційна підказка. Педаль газу вже не напольна а "звисаюча". Перше думав що це мінус але потім зрозумів що це краще, так як ніколи не збирається сміття. В принципі в загальному все розказав. Будуть питання задавайте.
Плюсы: 1. Відмінна робота системи ESP, особливо в зимі (йде в базі).
2. Велика зона погрузки в багажник.
3. Ну просто відмінний та потужний двигун.
4. Незалежна підвіска.
5. Дешеве ТО (перше 600 грн.)
6. Немає ГРМ - стоїть ланцюг.
7. Мотор не споживає масла навіть при дуже динамічній їзді.
8. Малий розхід палива.
9. Багато місця в салоні, особливо для задніх пасажирів.
10. Підігрів сидінь в базі.
Минусы: 1. Шумність на великій швидкості.
2. В даній комплектації немає легкосплавних дисків.
3. Немає заднього підлокітника (хоча й не потрібний, тому що буду міняти весь салон на оригінальний з алькантарою).
4. Не можливо поки що підключити COLUMBUS.
5. Дешева на вигляд штатна магнітола, хоча й дуже функціональна.
6. Не має електро складання зеркал, тільки регулювання та підігрів.
7. Щоб зняти фари, які я замінив, потрібно зняти бампер.
8. Для встановлення оригінального додаткового електро-обладнання поки що дуже мало програмного забезпечення.
9. Вартість бі-ксенонової лампочки 2 000 грн.(хоча вона й не перегоряє, але можна розбити з фарою))..)
10. Нижню решітку бампера не достатньо захищено від камнів.
Совет: Звичайно рекомендую всім, хто хоче реально універсальне авто. Що до вибору двигуна, це вже які у Вас потреби. 1.8 TSI при 180 к.с. чесно кажучи це надлишок. А от 1.4 TSI або 2.0 TDI- в самий раз. Розхід та динаміка там в "нормі". Жодного разу не пожалів що придбав.
еще отзывы с Skoda Octavia - 281шт
объявления с Skoda Octavia - 10шт