Ford Fiesta 5-ти дверная

(выбрать другую модель)

 еще 2 фото
Год: 2013
Пробег: 5.000 км
КПП: мех.
Привод: передний
Двигатель: 1.5 turbo дизель
Компл.: comfort
Кузов: хэтчбек, 5 дв.
Автор: Віталій (Украина, Киев) Дата: 2014.01.02

5 - общая оценка
5 - надежность
5 - комфорт
5 - ходовая
4 - внешний вид
Хочу подякувати Паші Кащуку за цей сайт і огляди які ви знімаєте, без перебільшення Ви найкращі! А також поділитись відгуком про свою фієсту, так як з’явилась вільна хвилька. Про власне авто мріяв дуже давно, але все ніяк не виходило купити, навіть цілеспрямовано назбиравши гроші на машину вклав їх в бізнес, і не прогадав)). І ось в останніх числах серпня (до введення утилізаційного збору) купив фієсту 1.5 турбо дизель. До цього їздив близько 4-5 місяці на батьковому фіат добло 1.4 бензин, десь наїздив біля 5-6 тисяч (машина була весь час повністю в моєму розпорядженні) і ще в Іспанії брали Ніссан Кашкай 2.0 турбо дизель, на двох водії проїхали біля 3.5 тисячі. Це весь мій досвід, тому в чомусь можу бути не зовсім правим чи не коректним, віднесіться з розумінням. Брав авто, як собі особисто, так і для того, щоб розвозити замовлення зі свого інтернет-магазину (займаюсь продажем роликових ковзанів і аксесуарів до них), дуже хотів взяти 7-мий гольф в універсалі 2.0TDI (авто дуже сподобалось після вашого відео-огляду), але трохи не вистачало, думав ризикнути з кредитом, але передумав. Фієсту брав, як тимчасове авто, потім мала залишитись молодшому брату, тепер бачу, що мені її повністю вистачає і більше авто поки не потрібне, ще й машинка мені дуже сподобалась. Зовнішній дизайн десь на 4 – це покоління фієсти найкрасивіше, але все таки могло бути і кращим, як на мене. Проте в середині все на 5, вигляд, якість, зручність, продуманість, м’який якісний пластик, як на дорогих авто, зручні сидіння, руль і коробка все в шкірі (без доплати). Машинка в середині не маленька, пасажирам хватає місця, багажника також вистачає, при потребі легко складаю задні сидіння. Будучі в Європі побачив, що майже всі авто дизельні, більшість маленькі хетчбеки, типу моєї фієсти, пежо 207, поло, гольфи і тд. Можна сказати, що фієста це авто зроблене в Німеччині і для Європи (ми ж Європа :-) ), а із конкурентів мало хто має німецьку зборку. Двигун – це те, за що я й взяв цей автомобіль, достатньо потужний і динамічний для такого авто, при цьому ДУЖЕ економічний, в мене в теплу пору середній реальних розхід 4.2л по Києву і це ще на обкатці (так я вожу в економному стилі, так я намагаюсь робити доставки не в час пік, але все рівно 4.2 по Києву), зараз зимою з прогрівом і на більшій резині (60-та замість 50-ї) 5.0-5.2. Чистого пробігу по трасі не було, але із приблизно 380км (з яких біля 30-ти по київських пробках і біля 15-20 через Рівне в час пік) дві людини і повний багажник вийшло 3.8л, по трасі їхали поволі, економно десь в районі 85-100км, на обгонах до 110км. Якогось рику, рокоту, як писали, майже не відчувається, хіба в гаражі при заведенні. Поки двигун тільки радує, але один «воділа», говорив про сажевий фільтр і його проблеми, може хтось пояснить більш толково про це, і яким чином робити там профілактику, чи ще щось, щоб з ним було все Ок? Акуратна їзда без перегазовок і різких розгонів на нього позитивно впливає чи всерівно? Підвіска. Все ок, порівняно з добло м’яка, а так то може й середня. Їздити дуже комфортно, впевнено. В довгій поїздці спина не болить на відміну від того ж фіат добло, сидіння подобаються. В повороти входить, як по «рельсах», добло або кашкай може там би і перекинулись). В цілому машиною задоволений на 5. Якщо є питання пишіть.
Плюсы: Розхід палива. Динаміка і драйв. Комфорт. Висока якість матеріалів, як для такого класу авто зручні сидіння. Німецька зборка, мабуть і надійність))
Минусы: Низький профіль резини 50-та. Маленький кліренс. Маленький об'єм паливного бака.
Совет: Беріть тільки дизельну, ставте резину більшого профілю, благо 60-та дозволяєтья, торгуйтесь про безплатні опції.
еще отзывы с Ford Fiesta - 127шт
объявления с Ford Fiesta - 0шт
Назад   ·   Вверх   ·   На главную
© InfoCar.ua 2005 - 2015