Geely Emgrand X7
(выбрать другую модель)
Год: 2012
Пробег:
КПП: мех.
Привод: передний
Двигатель: 2.0 бензин
Кузов: универсал, 5 дв.
Автор: Андрій (Украина, Хмельницкий)
Дата: 2013.12.23
-
общая оценка
- надежность
- комфорт
- ходовая
- внешний вид
Доброго дня. Вже деякий час придивляюсь до даного авто з метою його купівлі. Зупинився на версії з мотором 1.8 сірого кольору. Основним конкурентом для нього я вважаю лише Рено Дастер, ціна якого реально вища, а комплектація гірша. Х7 я побачив випадково у рекламі автожурналу і його вигляд відразу ж мені запам'ятався. При огляді його в автосалоні, він мені сподобався ще більше - форма кузова, кліренс, широкий, просторий і функціональний салон (хоча в ЕС7 він виглядає сучаснішим і якіснішим). Сьогодні у Хмельницькому салоні АІС мені провели тест-драйв даної моделі, але з мотором 2.0, сказали що машин з моторами 1.8 і 2.4 на даний момент ще навіть немає в Україні і чекають їх в кінці наступного тиждня. Менеджер обіцяв, що суттєвої різниці між моторами 1.8 та 2.0 у місті не відчувається.
Мої враження - я трохи розчарований. А тепер по суті:
1. Салон.
- Сидіння зручні і при моєму зрості в 180 см я дискомфорту не відчував (раніше про це читав негативні відзиви).
- На ходу по частково ямковій дорозі ніяких скрипів і сторонніх звуків салону не виявив.
- Сподобалась обзорність за кермом.
- Шум в салоні від мотору не напружує.
- Панель приборів хоча і простувата, але мені сподобалась.
2. Двигун - повне розчарування (максимальні обороти, які спробував розвинути були лише 3200 - працівник АІС просив більше не крутити).
- Вибачайте, але як на мене, то динаміка просто ніяка для такого мотору. Для прикладу, динаміка даного мотору була схожа до авто мого брата Фіат Скудо 1999 р.в. 1.9 диз. без турбіни. 1-2 передачі ще так-сяк, але розгін на 4 передачі із 70 км/год мене здивував - Х7 ледь набирав швидкість. Працівник автосалону аргументував це необкатаністю двигуна. Повірте, здійснювати обгін на трасі буде деколи страшнувато, двигун крутиться дуже вяло. Можливо він і прокидається після 4500 об./хв., але мій стиль їзди - це максимум до 3500 і мені це не підходить.
3. Гальма - просто жах.
- З 60 км/год зупиняєть занадто повільно, як для сучасного автомобіля. Працівник автосалону пояснив це необхідністю притирки елементів гальмівної системи, хоча на панелі приборів пробіг вже був до 300 км.
4. Ходова частина - я приємно вражений.
- Розкачки кузова відсутні, в повороти входить впевнено навіть на більшій, ніж потрідно швидкості.
- Ями та інші нерівності в асфальті проходить на "ура", але при цьому чути певний стук в передніх стійках - щось подібне є в шевролеті лачетті. Але це лише звук, який на роботу підвіски не впливає. Чесно, я ходовою дуже задоволений, у багатьох сучасних європейських і корейських авто, у порівнянні з Х7, підвіска працює відчутно гірше.
5. Коробка передач.
- Претензії відсутні взагалі, робота чітка і зрозуміла - мені сподобалось.
6. Кузов - "+ -"
- Сподобалась товщина металу кузовних елементів.
- Якість покраски, на перший погляд, претензій не викликає. Щоб оцінити - потрібно поїздити.
- Не сподобалась підгонка зазорів, особливо між передніми крилами і бампером.
На жаль, повноцінного висновку для себе я ще не зробив. Мені все підходить у даному авто, крім двигуна і гальм. З понеділка ще раз спробую проїхатись на Х7, але вже по іншому маршруту, можливо, я зміню свою думку і, надіюсь, в кращу сторону. Дуже хочу почути реальні відгуки власників даних авто, особливо з мотором 1.8.
Плюсы: Вигляд.
Розміри салону.
Підвіска.
Минусы: Двигун.
Гальма.
еще отзывы с Geely Emgrand X7 - 26шт
объявления с Geely Emgrand X7 - 1шт