Renault Logan

(выбрать другую модель)

 LoganГод: 2011
Пробег: 75.000 км
КПП: мех.
Привод: передний
Двигатель: 1.5 turbo дизель
Кузов: седан, 4 дв.
Автор: Oleg Zamora (Украина, Надворная) Дата: 2013.12.07

5 - общая оценка
4 - надежность
4 - комфорт
5 - ходовая
4 - внешний вид
Це моє третє авто. Першим був фолькс пасат б4, 1.9 дизель - хороший просторий автомобіль, але постійно ремонтував ходову, тож після 50тис пробігу був проданий. Другий теж фольксваген бора 1.6 бензин - класний, якісно зібраний авто, але двигун постійно брав масло допоки взагалі не довелось робити капремонт. При цьому пробіг становив 110 тис. Тож було вирішено брати тільки щось нове і обов'язково дизель. Товариш володіє логаном 1.4 уже довший час і при пробігу 180 тис фактично не має проблем. Це й спонукало мене до купівлі нового логана з двигуном 1.5 дці. В салоні були в наявності лише дві комплектації, одна з яких з кондиціонером, яку було й придбано. Колір - срібний металік дуже практичний, та й власне лакофарбове покриття досить непогане. Двигун виправдав всі надії. Економічний, середній розхід протягом року в межах 5 л, не надто шумний, заводиться завжди і в морози, головне нормальне паливо. Заправляюсь на окко, лукойл, де є табличка євродизель. Добре прискорення на низах як і повинен це робити дизель ще й з турбіною. ТО проходжу в офіційного диллера кожні 10 тис. Середня вартість 1200 грн. (масло, фільтра плюс діагностика...) трохи дорогувато, але кілька разів був присутний, бачив що хлопці роблять все акуратно, чисто, тож я задовлений. Краще деколи заплатити але бути впевненим що все в нормі. На сьогоднішній день пробіг 74 тис. Автомобілем задоволений. Звичайно хотілося б кращої шумоізоляції, зручніших сидінь, але для даного класу думаю це норма. Крім магнітоли та динаміків нічого більше не доставляв, навіть сигналізацію. В базі є центральний замок, імобілайзер, цьго цілком вистачає, враховуючи що логан відноситься до "найменшуганяємих" авто. По ходовій- на 52 тис замінили по гарантії рульові наконечники. Все інше в нормі, трохи постукує при повороті рейка, кажуть "конструктивна особливість". Пічка гріє, кондиціонер охолоджує, все зроблено просто але працює. Автомобіль брався не для понтів а для щоденної експлуатації, з чим він чудово справляється. Високий кліренс, просторий салон, чудова прохідність як у кросовера. Комфортна швидкість до 110-120, максимальна - 160км/год. Недавно був на тестдрайві оновленого логана 2013 року, став кращим, але міняти поки не збираюсь. Тепер з'явилось більше альтернативних варіантів у даній ціновий категорії, ніж було в 2011 році, маю на увазі серед дизелів (сіеліз, 301), але думаю логан своїх позицій не втратить.
Плюсы: Ціна-якість, внутрішній простір, економічність, надійність.
Минусы: Бюджетність.
Совет: Купувати.
еще отзывы с Renault Logan - 109шт
объявления с Renault Logan - 0шт
Назад   ·   Вверх   ·   На главную
© InfoCar.ua 2005 - 2024