Skoda Rapid

(выбрать другую модель)

 RapidГод: 2013
Пробег: 3.500 км
КПП: мех.
Привод: передний
Двигатель: 1.2 turbo бензин
Компл.: Ambition
Кузов: хэтчбек, 5 дв.
Автор: Руслан (Украина, Хмельницкий) Дата: 2013.11.18

5 - общая оценка
4 - надежность
5 - комфорт
5 - ходовая
5 - внешний вид
Зразу прошу суворо не судити, бо пишу перший свій відгук. Машину придбав на початку жовтня 2013 р. Вибирав ціною до 20 тис. До вибору ставився прискіпливо, бо купую перше нове авто і щонайменше на 4-5 років. Головним конкурентом при виборі був дизельний Пежо 301, але, пройшовши тест-драйв, зрозумів, що чогось бракує… Склалось враження дійсно бюджетного авто. Не буду детальніше, щоб не подумали на «антирекламу». На сьогодні проїхав 3500 км., перший захват минув і склалось декотре враження про плюси і недоліки. 1. Екстер'єр. «На вкус и цвет товарищей нет», як кажуть, але мені зовнішність авто подобається безумовно. Колір – білий. Виглядає класно, особливо як вечоріє! По-перше, авто візуально здається більшим, по-друге, дуже чітко видно лінії кузова, по-третє, гармонічно дивиться з чорно-білим логотипом Шкода. Особливо мордашка – плавні, впевнені лінії, серйозний погляд. + На дорозі поважають (свою лепту вносить 90 % схожість з Октавією а7). 2. Інтер'єр. Однозначно, інтер’єр Рапіда радує мою душу. Прямі лінії, вставки під алюміній, гармонійне розташування клавіш управління на торпедо, трьохспицеве кермо, обшите шкірою, зелено-голуба під світка панелі приладів, які, до речі, чудово читаються як вдень, так і вночі. Ніколи не любив вичурних, зігнутих, скошених, трикутних ліній хюндай, кіо, форд, хонда з їхньою насиченою синьою або червоною під світкою приладів… якось воно… ріже око чи що... Хоча, без образ – висловлюю свою думку. Пластик, звісно, жорсткий, то є правда. По необережності можна легко поцарапати. Можна було б німцям менше пожлобитись на машину за 19-20 тис. Але, фактично на це звертаєш увагу лише на початку, коли хочеться все пощумати-потиснути. А далі розумієш, що який там пластик на козирку авто – тобі, м’яко кажучи, байдуже. Добре, що не скрипить і не рипить. Приємно те, що повсюди багато карманчиків і ніш для дрібниць. Наявна чудова попільничка у формі стаканчика, яку я використовую під смітничок. Бардачок причудливої форми, але місткий + має охолодження. Чудово влаштувався за кермом (ріст десь 188). Довгий хід рульового керма у 2-ох площинах. Сидіння прекрасно тримає торс, регулюється по висоті. Хоча, підтримки поперекової зони на початку недоставало, але проїхавши 100-200 км привик – сидиться комфортно. Водночас, «на кормі» справи погірше. Якщо в ногах місця предостатньо (я далеко відсуваю водійське сидіння), то над головою низькувато. Я зі своїм ростом волоссям відчуваю потолок. Комфортно ззаду сидиться людям зростом десь до 183. Самі дивани зручні і м'які . 3. Багажник – достойний всяких похвал! Недавно разом з іншими членами сім'ї їздив перезувати автомобіль, то зі складеними сидіннями без зусиль вміщалось 10 коліс 185*65! Водії мене зрозуміють. + Зручно відчиняється знадвору + зручна погрузочна висота + комплект сіток + 2 окремих відсіка над задніми колесними арками, куди благополучно вмістились компресор, аптечка, вода і т.д. Під фальш-полом пінопластовий ящик-органайзер, куди по бажанню можна ще щось вмістити. 4. Двигун. 1.2 tsi - Тягне на Ура! Бензинові двигуни Accent, Rio, C-elysee, Polo, 301, навіть 1.6 мпі брата-Рапіда ніяк не рівняються, однозначно! Особливо потужна 2-га і 5-та передача. До того ж, дуже еластичний. Однак, треба трохи призвичаїтись триматись в турбованій зоні. На обгін на 5-тій передачі іде чудово (приблизний діапазон швидкості в межах 80-110 км). 6-та повільніше набирає швидкість (менше передаточне число) і підходить більше для «крейсерської швидкості». На трасі відчуваю себе впевнено. 100 - 120 – в самий раз. На такій швидкості тримаються оберти десь 2000-2500. На швидкості 160 їде впевнено, але двигун вже більше чути в салоні і вітер шумить. Та й нема в нас де так їздити – собі дорожче… Заводиться без проблем. Швидко прогрівається, хто б там що не казав! Просто треба читати інструкцію, в якій написано, що НА ХОЛОСТИХ двигун НЕ гріється, точніше гріється дуже-дуже повільно, зате коефіцієнт тертя більший. Треба завести машину, хвилину постояти до нормалізації оборотів – і потихеньку їхати на 3-4 передачі. Двигун на ходу прогрівається за 7-10 хв. З обігрівом салону проблем теж немає (хоча, звісно, ще не зима…). Хоча... якщо вже бути до кінця чесним, то мене особисто ображає жлобство німців. Я говорю про те, що вони, чомусь, для цього автомобіля не пропонують такої широкої гами моторів, як для своїх "брендових" гольфів. Зокрема, 1.4 tsi на 140 або хоча б на 122 коней. Оце був би ідеальний баланс потужності! В Європі і то пропонують 1.4 з крутящим моментом в 200 н*м, правда з коробкою ДСГ, а нам - лише 1.2. А все для того, щоб не відбити в населення бажання купувати їхні "брендові" марки. 5. Розхід. А от розхід, на жаль, ніяк не збігається з паспортним. Плекаю надію, що після обкатки і першого ТО ситуація зміниться на краще. По місту в середньому – 8-8, 5 л. В пробках і «тягучках» бувало і 10 (моментальний розхід при старті десь 40 л.). По трасі стабільно 100-110 = 5.2 л. 120 + Обгони = 6 л. Розхід чутливий до кількості пасажирів. + 1 пасажир = + 100 грам на сотню. Прогрітий на холостих оборотах бере 550 грам на годину. Заправляю Pulls на ОККО. Масло не бере, періодично перевіряю. 6. Рух і ходова. Ходова зібрана до купи, нічого не гепає і не гримає. По-шкодовськи тримається дороги, добре відчувається контроль автомобіля. Невеликі нерівності ковтаються. Побільші чути, хоча підвіску не пробиває. Однак, треба взяти до уваги, що я зразу спустив тиск в шинах до 2.1 атмосфери, в той час як з завода вони накачують до 2.5. Ефект відчувається зразу. А як перезув зимову гуму, взагалі м’яко їде. На швидкості 100-120 чудово тримає повороти – поперечні крени фактично відсутні, що особливо радує. Подобається зусилля, яким наливається кермо по мірі збільшення швидкості. В місті кермо легше, ніж на Октавії 2-го покоління. Окремо слово про щеплення. Рух педалі довше ніж на багатьох авто, треба чуть привикнути. Однак, в цьому є свої 2 жирних плюса: 1) щеплення відбувається дуже м’яко, навіть якщо швидше пустити педаль. Машина зовсім не смикається. 2) для любителів - можна рушати лише щепленням, без газу. Допомагає економити пальне в «тянучках». Хоча, авторитетні люди кажуть, що на бензині краще не економити, тому таким прийомом я не зловживаю. Буду радий відповісти на Ваші запитання (в межах власного досвіду і знань).
Плюсы: Чудова зовнішність. Гарний, виважений інтер'єр, вселяє спокій і впевненість. Чудова тяга двигуна. Гарно набирає і тримає швидкість, входить в повороти. Кермо наливається приємним контрольованим зусиллям. Багажник - вище всяких похвал. В межах цінової категорії до 20 тис. один з найкращих виборів.
Минусы: Їх фактично немає, але вони є =). 1) Як я вже писав, розхід вище паспортного, хоча впевнений, це через не обкатаний двигун. 2) Спереду зліва щось дрібно постукує на малих швидкостях. Скоріш за все, подушка КПП – полазив по форумах, симптоми схожі. По великому рахунку, нічого крамольного – по гарантії міняють за 2 години, але неприємно. Як-не-як, машина нова… 3) З похолоданням стали чуть порипувати ущільнювачі вікон передніх дверей. На диво, у брата такий самий Рапід, куплений місяць раніше (правда, 1.6. мпі) так там тишина… Та як би там не було, проблема лікується силіконовою змазкою за 50 грн. + 20 хв. вільного часу. 4) Жорсткуватий пластик торпедо. В решті все ОК.
Совет: Пройдіть тест-драйв спочатку на бензинових Polo, Accent, Rio тощо, а потім сядьте за кермо 1.2 tsi - впевнений, що самим собі збрехати Ви не зможете...
еще отзывы с Skoda Rapid - 54шт
объявления с Skoda Rapid - 1шт
Назад   ·   Вверх   ·   На главную
© InfoCar.ua 2005 - 2024