Volkswagen Passat

(выбрать другую модель)

 PassatГод: 2007
Пробег:
КПП: авт.
Привод: передний
Двигатель: 2.0 turbo дизель
Кузов: седан, 4 дв.
Автор: Юрій (Украина, Тернополь) Дата: 2013.11.06

4 - общая оценка
3 - надежность
4 - комфорт
5 - ходовая
4 - внешний вид
Після цієї машини розчарувався в якості німецького автопрому, так як підводила вона мене не раз. Особливу увагу хочу приділити саме двигуну 2.0 дизель, який на відміну від старого, але простого і перевіреного часом 1.9 дизеля настоящий брухт. Чого тільки варті форсунки, які коштують не менше як 500$ кожна і ресурс яких в межах 100-120 тис.км. Та ж сама ситуація з новою для цих автомобілів 6-ти ступеневою коробкою DSG ресурс роботи якої закінчується в межах 100-130 тис.км., а окремі частини такі як маховик - взагалі 80-100 тис.км. Біля 100 тис.км. можуть виникнути проблеми у маслонаносі, так як грані шківа, який приводить його в рух до цього моменту попросту стираються і він перестає подавати масло в систему двигуна, що найперше призводить до "масляного голодання" турбіни і, відповідно, її подальшої поломки. Ремонт даного автомобіля штука дороговартісна, так як на період моєї експлуатації всі запчастини приходилося купляти нові і оригінальні (через відсутність б/у і неоригінальних запчастин на дану модель авто). Задоволення від Volkswagen Passat B6 2.0 diesel можна получати лише тоді, коли заправляєш цього великого седана бізнес-класу пальним на 300 грн. і спокійно проїжджаєш 450 кілометрів. Також немає страху на ньому під'їхати і припаркуватися в місті біля високих бордюрів, проїжджати по сільській нерівній дорозі чи зимою на засніжених шляхах. Це авто має доволі високий кліренс як для седана і впевнено, завдяки своїй підвісці (яка є доволі довговічною), тримається дороги.
Плюсы: Впевненість на дорозі, доволі невеликий розхід палива як для великого седана бізнес-класу (в середньому 7 л./100 км.), великий кліренс.
Минусы: Доволі ненадійний (проблемні форсунки і коробка передач DSG) і дорогий в експлуатації.
Совет: Вторинний ринок України останнім часом масово почав наповнюватись даною моделлю автомобілів, що, в принципі, позитивно сказується його ціні, яка стрімко падає через велику конкуренцію, але ця обставина не повинна бути остаточною при виборі саме цього автомобіля, адже майбутні витрати можуть перекрити всю Вашу ейфорію від володіння Volkswagen Passat B6 2.0 TDI. Моя порада майбутнім покупцям - обов'язково продіагностувати автомобіль перед купівлею. І бажано, щоб на Пасаті, який пройшов більше як 120-140 тис. км. вже були поміняні форсунки. Всім удачі на дорогах!!!
еще отзывы с Volkswagen Passat - 172шт
объявления с Volkswagen Passat - 12шт
Назад   ·   Вверх   ·   На главную
© InfoCar.ua 2005 - 2015