Renault Logan
(выбрать другую модель)
Год: 2013
Пробег: 3.500 км
КПП: мех.
Привод: передний
Двигатель: 1.6 бензин
Компл.: база
Кузов: седан, 4 дв.
Автор: Чаварга Микола (Украина, Ужгород)
Дата: 2013.11.06
-
общая оценка
- надежность
- комфорт
- ходовая
- внешний вид
Позитив: просторий салон, машина широка і висока, хорший кліренс, хороша підвіска, хороші сидіння (як передні, так і задні), хороша коробка передач, хороше зчеплення, добра звукоізоляція, потужний кондиціонер, ніби надійний двигун, місткий багажник, педалі зручні, гідропідсилювач руля нормальний.
Власна частота коливань двигуна знаходиться при 3000 об/хв (амплітуда коливань не дуже велика, тобто двигун збалансований задовільно), я на таких обертах їжджу рідко, а тому для мене це не має особливого значення.
Негатив, який не мусив би бути, або міг би і не бути взагалі: двигун 8-клапанний (на сьогоднішній день це вже вчорашній день :-) ) для Рено 2013 це великий промах, потужність відносно невелика (80 к.с.), витрата палива досить велика (10 л по городу).
Кондиціонер на першому ступені холодить занадто ефективно, при цьому сильно охолоджується лівий бік водія (у нас конфлікт - пасажирам добре, а в мене при 33 градусах на вулиці мерзне лівий бік, мушу виключати).
Рульове колесо практично нікудишнє - переріз не круглий, обод колеса не має гофрів для пальців, пластмаса не липка (на відміну хоча би від Лади Калини, Дачії Логан або Мерседеса), внаслідок цього руль треба держати напруженими рукамиі, від цього через пару десятків кілометрів руки втомлюються, звуковий сигнал знаходиться збоку (це, мабуть, традиція Рено, але вона зовсім не потрібна водієві - прогрес має бути прогресом).
Освітлення салона бідне, навіть в порівнянні з Калиною. Дзеркало заднього виду нікудишнє, мертва зона велика. Радіоприймач має неповний діапазон УКХ, як у 50-ті роки!!! Підсилювача низької частоти відверто слабий - іноді включаю до 31 рівня, і все одно мало.
Вікно заднього виду замале, більше того, додатковий стоп-сигнал розміщений внизу, має великі розміри, внаслідок чого закриває значну (і важливу!) частину дороги. Це вже непрофесіоналізм.
Ергономіка тільки на 3 з мінусом, причому трійка мала, а мінус великий. Цифри на спідометрі і мітки якісь незручні, городського номінала 60 км/г немає, регулювання фар незручне, плавна регуліровка двірників на першому положенні відсутня, двірники малуваті (значна частина вітрового скла залишається не очищеною - навіть конструктори-любителі (маю на увазі конструкторів Лади Калини) такого не допустять), при денному світлі положення ручок вентилятора і температури обігріву практично не видно, кнопки кондиціонера і обігріву заднього скла ледве помітні, сигнал стояночного тормоза часто закривається рульовим колесом.
Нарешті одне з найбільших зауважень: в базовій комплектації не висвітлюється температура антифризу!!!, миттєва і середня витрата бензину!!!, тиск масла і зарядка акумулятора, температура зовні і в салоні. Рівень палива індикується дуже грубо. В цьому плані Рено серйозно відстає навіть від китайців, і прийде час, коли це вдарить по Рено - такі речі ігнорувати не можна, тим більше, що коштують вони копійки. Навіть Москвич показував температуру двигуна, тиск масла і зарядку акумулятора...
Я не знаю, чи можна активізувати вказіні опції в Рено Логан 2013 і чи навчить цьому Рено своїх співробітників на СТО? Але треба би.
Ще одна проблема: резинові коврики в салоні. Продумані вони досить погано, а кріплення їх взагалі не продумано. Проблема проста, а крові псує багато. Нам потрібні резинові коврики, бо ми не в Парижі живемо - у нас погані дороги і багато дурнів. Якщо це для конструкторів Рено проблема, то Рено явно не має перспективи на ринку - всі вказані недоліки не повинні були бути взагалі - це ж не АЗЛК!!!
Оце я читаю написане, і думаю, за що ж я віддав 120 тисяч гривень? Що таке Логан 2013 - много шума из ничего? Хотів було брати "Шкоду", так там кліренс нікудишній - теж, мабуть, любителі попрацювали...
еще отзывы с Renault Logan - 109шт
объявления с Renault Logan - 0шт