Volkswagen Bora

(выбрать другую модель)

 еще 5 фото
Год: 2004
Пробег: 132.000 км
КПП: авт.
Привод: передний
Двигатель: 1.6 бензин
Кузов: седан, 4 дв.
Автор: Kyryl Novikov (Украина, Львов) Дата: 2013.10.09

4 - общая оценка
4 - надежность
4 - комфорт
5 - ходовая
5 - внешний вид
Отже, взяли з дружиною на 121 тисячі життя Боріка у знайомого. У попердника Воrа бігала рідко, бо він має ще службове авто. Ми ж купилися на прегарний стан Бори на момент ЛЮТОГО 2013 року (майже 9 років тоді). В машині була (і є зараз): шкірняий салон, кермо шкіра, повний електропакет, 2-DIN китайский аналог "Піонер", кліматронік, абс, подушки безпеки, ксенон ближній/дальній + "реснічкі" в бампері. Заводська комплектація, судячи з описаного мною, comfortline. Також малися в купі 2 к-ти гуми: зимова контіненталь на сталевих та літня нокіан (штатна, їм вже 9 років!), наступного літа поміняємо авто або колеса і гуму)). Одразу варто зазначити, що в сервісній книжці інструкція російська, там вказані всі сервісм у ОД за перші 3 роки її життя у Львові. Пізніще обслуговувалася у гаражників, але якісних. Одразу ж помічено проблему із пічкою: взимку, як не грій авто зранку - пічка не працює зі старту (аж поки авто не поїде і температура не доповзе до штатних 90 градусів). Якось зиму пережили. у квітні буквально вибухула ОЖ, довелося міняти термостат, вентилятор, помпу, ОЖ... проблема була далі влітку із охолодженням авто (все также охолодження запускалося тільки при більших обертах, коли температура зі 110-120 поверталася за містом до 90 град). Всі сервіси казали, що влітку так має бути, плюс двіжок слабкий. Я вірив))). Тепер знову зима, точніше осінь, і проблема з відсутністю тепла зранку в авто не вирішена. Чергові сервіси сказали, що можливо забився радіатор пічки. На заміну коштує 300 грн + 1000 заміна (треба повністю розбирати торпедо). Також пішла тєчь корпуса термостату, походу - заміна. Коштує корпус разом із терміком близько 800грн. Поки що їжджу, доливаю Тосол 50 мл/день. Окермо хочу сказати про забор масла двигуном 1.6 BFQ. Це хвороба цих двигунів! Влітку йде реально 1л/1000 км напівсинтетики 10W40 Fuchs. Доречі, радять сервісмени саме Фукс. Взимку масла бере менше десь у 2 рази. Дивлячись на росхід бензи 11 л по місту, на масло особливо уваги не щвертаю. Тим більше, що у сусіда така ж Бора, і проблеми із маслом аналогічні. Комфорт їзди: ходова в порядку, за 10 тис. поміняв тільки втулки стабілізатора (2 шт = 140 грн оригінал + робота 80 грн), скоро на заміну тормозних колодок. тримає дорогу прекрасно, за містом їду 120 км/год, вище не дуже комфортно, бо шумно, треба робити шумку від двигуна і підлоги. По бруківці дуже шумно і вібрації. Хочу колеса 16 на нових дисках (зараз всі - 15), але шуми не дають мені наважитися збільшити діаметр... Автомат без нарікань, без штурхань працює, хіба на холодний старт не дуже реагує... Фарба тримає добре, машина постійно просто неба. Трохи взялися корозією забні пороги біля стику із гумовими ущільнювачима дверей і зовні на передніх дверях в нижніх кутах є по 0.2-0.3 см.кв. іржавчини, хочу їхати на підфарб...
Плюсы: На рівних дорогах стійко їде, без корекції до 120 км/год. Великий багажник для цього класу. Комфорт на сидіннях. Підвіска на 5+ (по надійності).
Минусы: Шум на бруківці. Забор масла. Проблеми із системою охолодження/обігріву.
Совет: перевіряйте роботу кліматроніка на тепло/холод! Характерна охнака: якщо на максимумі обігріву спочатку дуже тепло, а потім майже не гриіє - проблема із радіатором пічки (забився - треба міняти, заміна дорога). Також уточнюйте скільки бере масла двигун влітку і взимку. Реально ці двигуни проблемні.
еще отзывы с Volkswagen Bora - 24шт
объявления с Volkswagen Bora - 0шт
Назад   ·   Вверх   ·   На главную
© InfoCar.ua 2005 - 2015