Ford C-Max

(выбрать другую модель)

 C-MaxГод: 2008
Пробег: 59.000 км
КПП: мех.
Привод: передний
Двигатель: 1.8 бензин
Кузов: минивэн, 5 дв.
Автор: Діма (Украина, Хмельницкий) Дата: 2013.08.10

4 - общая оценка
4 - надежность
3 - комфорт
4 - ходовая
4 - внешний вид
Купив авто в 2009 з салону. Вибирав між Зафірою Гольф5+. Найбільше сподобався С-МАX як по розміру салона так і по зовнішньому та внутрішньому вигляду. За 4 роки експлуатації машиною задоволений. Експлуатую авто щодня 50-50 місто-шосе. Витрата пального по місту 10 по трасі 6.5 при швидкості до 100 км середня витрата - 8 Крім мастила та фільтрів ще нічого не міняв правда перегоріла лампа ближнього світла. Подобається зручна трансформація салону коли кожне сидіння окремо складається і є можливість його швидко зняти. За роки звик до високої посадки водія. Заїхавши в салон подивитися на новий С-МАX спочатку сів у Мондео. Машина велика гарна але посадка лежача не моє пересів в макс все класно але це для мене. На ходу машина трохи жорстка і кліренс не великий тому на нерівностях потрібно акуратно. Рульове управління і тормоза без проблем. Двигун 1.8 на 125 к.с. непогано розганяє автомобіль але від 125 к.с. чекаєш більшого. Наприклад 1.6 на 101 к.с. від Фольца навіть живіший. Звичайно для спокійної їзди його вистачає але інтенсивно обганяти потрібно уважно. Ще одна його особливість - підїдання масла. При спокійній манері їзди від заміни до заміни 10-12 т.км. доливаю 500-700 грам якраз 5 літр каністра 4.3 заміна 0.7 долив хоча мотористи кажуть що це норма. Кузов гарно захищений від корозії-на початку експлуатації зробив глибоку подряпину на порозі пройшло 3 роки як вчора зроблена. Матеріали салону якісні гарно чистяться. На сайтах пишуть що Макси потрібно заправляти дуже якіним пальним - не знаю заливаю звичайний 95 проблем немає. На 50 т. км. почали плавати обороти на холостому ходу - проблема вирішується чисткою дросельної заслінки і регулюванням зазору свічок.В цілому автомобіль хороший. Одна з негативних сторін - швидке знецінювання Макса - нормальний 3-4 річний єкземпляр з пробігом до 100 т. км. можна купити за половину ціни нового. Хоча по експлуатаційним якостям нічим він не гірший Тойот Хонд Нісанів але це моя думка. Один час задумувався поміняти Макса на кросовер. Були різні варіанти але подивився-подивився салон не більший двигун 2-2.4 на повному приводі - 13-15 л. умісті і 10-12 у. о. доплати за що. За вищий кліренс поставив вищу резину і вставки і все ок. Всім удачі на дорогах і хороших авто.
Плюсы: Зручний салон. Крепка і проста ходова. Рульове управління і тормоза без проблем. Надійні двигуни-при грамотній експлуатації. Хороше лако-фарбове покриття.
Минусы: Дорогий сервіс. Малий кліренс. Слабовата шумоізоляція.
Совет: Звичайно зараз дуже великий вибір автомобілів. Кожен вибирає авто під свої потреби умови експлуатації. Такий автомобіль як Макс не підійде для села возити картоплю з города по розбитій дорозі для цього є більш практичні авто. Але для молодої сімї що живе у місті і приїзджає до батьків у село в гості варіант непоганий. Якщо порівнювати по ціні Макса наприклад з Альмерою за 10-11 у.о. така була в родича то з неї нормальному дядькові зимою важко вилізти то я вважаю доплативши 2-3 у.о. взяти нормальну машину. Шануйте свої машини і вони віддячать вам.
еще отзывы с Ford C-Max - 39шт
объявления с Ford C-Max - 5шт
Назад   ·   Вверх   ·   На главную
© InfoCar.ua 2005 - 2015