Peugeot 508
(выбрать другую модель)
Год: 2012
Пробег: 9 км
КПП: авт.
Привод: передний
Двигатель: 2.2 turbo дизель
Компл.: GT
Кузов: седан, 4 дв.
Автор: Антоха (Украина, Киев)
Дата: 2013.05.10
-
общая оценка
- надежность
- комфорт
- ходовая
- внешний вид
Всім доброго дня. Наїздившись до родичів по Україні, трохи оцінив своє авто і вирішив поділитись враженнями. Авто купив 1 квітня 2013 року, але сма машина була випущена в жовтні 2012 року, брав по акції із серйозною знижкою. Обирав машину довго, дуже багато вагався, так як машину брав із тест-драйву і на спідометрі вже було біля 2500 км, але знижка в 5 000 мертвих американських хлопців і насолода від їзди зробили своє. Хлопці в салоні зробили хорошу передпродажну підготовку, все вимили, все видраяли, короче кажучи машина блистить як в кота я..ця))). Машина в чорному кольорі на 18 литих дисках, вид супер так і заворожує і хай там хто що не каже, що чорний колір не практичний, краще я буду її частіше витирати, але зато в усіх емоції будуть ВАУ))). Тепер щодо самої машини, то я і один мій знайомий, який дуже чудово знає куди треба подивитись і зробити висновок про машину, півдня її щупали і оглядали, вердикт - нічого не скрипить, нічого не рипить, все на своїх місцях, все в нормі. Автомобіль як новий, але я просто вирішив перестрахуватись, тому що знав що на тест-драйвах машини ніхто не жаліє і витискають з неї вісі соки. За місяць накатав 6 500 км і зараз маю майже 9 000 км. Їжджу я багато (близько 2 000 км на місяць), але в цей місяць їздив до родичів на Вінничину і Черкащину тому й стільки і вийшло і з цього приводу мене дуже радіє розхід соляри: в Києві 9 л ну якщо вже дуже серйозні пробки то і 5 пасажиріві то 10, більше не було, а по трасі розхід одна пісня - 5.5 до 6 л і це для такої машини з її габаритами (розхід вказував взалежності від швидкості їзди, думаю мене зрозуміють), мій попередній Мітсубіші Галант споживав + 4л в місті і+2.5 л по трасі, тому гроші економляться, а це завжди радує. Про динаміку то тут взагалі окрема розмова, 450 Нм і 204 к.с. доступних уже з 2000 об/хв заставляє мене ніколи не хвилюватись про обгін і провокує "полихачить" на дорозі. Тяга як в паровоза, навітьне відчуваю чи в машині сам чи повний салон із багажником, на динаміці це ніколи не позначається її завжди з головою. Хоодова в міру жорстка, в міру мяка, наші дороги фільтрує чудово. Дороги машина тримається чудово, таке враження наче ти їдиш по рейсах, в поворотах майже немає ніякоко наміку на крени і взагалі по поведінці на дорозі машина дужее схожа на Пассат (часто іжджу з другом в якості пасажира). Тієї валкості і розкачки яка була на Галанті немає. В данїй комплектації є все, навіть 4-ох хонний клімат контроль, правда побачимо як він нагріє машину зимою, бо зараз охолоджує машину за 2 -3 хвилини. Трохи тупить навігація, на ТО 1 треба буде щось робити. В порівнянні із Галантом дуже подобається управління музикою під рульом, мені здається, шо так навіть зручніше, ніж коли кнопки винесені на руль. І взагалі до ергономіки питань нема: містя вистачає, всі необзідні кнопочки теж під руками, нідочого не треба тянутися. Дуже задоволений машиною.
Плюсы: Двигун.
Ходова.
Економічнісь.
Динаміка.
Минусы: Навігація.
Коврики.
Совет: Якщо обираєте машину, обовязково пройдіть якісний і повноцінний тест-драйв і Вам все стане зрозуміло.
еще отзывы с Peugeot 508 - 10шт
объявления с Peugeot 508 - 0шт