Toyota Auris

(выбрать другую модель)

Год: 2013
Пробег: 700 км
КПП: мех.
Привод: передний
Двигатель: 1.3 бензин
Компл.: City
Кузов: хэтчбек, 5 дв.
Автор: Гигорій Миколайович (Украина, Тернополь) Дата: 2013.04.07

5 - общая оценка
5 - надежность
4 - комфорт
4 - ходовая
4 - внешний вид
Всім привіт! Нещодавно купили дану машинку для всієї сімї. Функції: економічність, переїхатись по місту, в село до бабуськи, привезти якийсь мішечок картопельки з села. Спочатку думали брати яріс але після того як я в ньому посидів в мене ріст 190 см, вага 105 кг зрозуміли що теба брати щось більше, тимбільше там небуло навіть намьоку на підлокітник. Очі впали на королу, вона набагато більша за яріса і комфортніша різниця була в 4 тисячі басів. Але скоро повинен був зявитись новий ауріс і ціна повинна була бути такаж як в старої короли. Начитавшись про нього і зваживши всі мінуси і плюси вирішилим брати ауріс так як за розмірами він такий самий як корола (по колісный базі) тільки довжиною обвесу програє на 24 см (нема багажника) але для нас це було апсолютно не важливо так як в тойоти падають задні сідушки і багажник можна зробити величезним та і всетаки це автомобіль майбутнього його придумали недавно він сучасний а стара корола в неї задумка 2008 року, тільки подумати стільки всього змінилось за тих 5 років.... Купляли в Києві. Чому? Ой це дуже довга історія небуду писати. До цього були машини, Мрседес 116 кузов, МОсквич 412, доводилось сидіти і в інших іномарках за рулем так як хтось десь напється треба машину відігнати або перевезти когось. Чому вибрали тойоту? Тому, що за 150 тисяч вона була найбільше нафарширована, і нафарширована дійсно необхідними речами, клімат, світлодіодні габарити, оптика, 6 ступка, підігрів дзеркал. І що б не казали це японець. Брали найдешевшу комплектацію в (1Н2) кольорі. Звичайно вершину японських технолігій я не відчув (для цього треба було брати гібридну версію) але шматочок та й вкусив. Реально все підключено до бортового компютера, все взаємоповязано: наприклад фари до підсвітки приборів (включаєш габарити вся підсвітка світить меншою яскравістю щоб не сліпити в ночі). Крісла до аірбегів коли я сідаю сам в автомобіль він пищить щоб я пристібнувся я пристьогуюсь і все він перестає пищати, коли сідають двоє то треба пристігнутись двом, от в шефа в нього хонда СРВ 2008 року там треба пристібнути і себе і крісо пасажира в якому нікого нема тоді лампочка перестає блимати. І таких дрібничок є багато навіть в дешевій версії. За дорогі я взагалі мовчу там при екстреному тормозі включається аварійка і так далі... Екстерєр: як писав один чолоків на вкус і цвет фломастери разние.... Але скажу своє бачення. Спочатку мені недуже подобався він і я знаю чого - це просто старі стереотипи, я привик до мерседеса, москвича, пасати там всякі авео, тої самої короли якщо чесно, стара королла мені спочатку симпатичніше виглядала за нового ауріса. Але зараз от дивлюсь на ту морду і думаю блін яка ж вона афігенна, така хижа )) і замітив що от пішоходи як ідуть то дивляться так на морду, адже раніше вони такого не бачили ))) Для прикладу колись всі тащились від жигуля шистьорки і коли вийшла вісьморка всі дивились на теї так і казали мол фу зубило блін... А зараз навпаки якщоб пропонували шистьорку і 8 то брали б звичайно вісьмьорку так як симпатичніша (сучасніша). Інтерєр: Да є дешевий пластик але ж є і софт пластик. і співвідношення приблино 50 на 50. В такій ціновій категорії практично всі машини йдуть з твердим дешевим пластиком. Радує мене те що в мене чорний салон з темно синіми елементами + синя підсітка + колір машини графітовий (з далеку чорний з близька темно синій або темно зелений (залежно від погоди і чистоти машини)) і все воно сочитається . Скажу так: Я задоволений на всі 100 за таку ціну. Дуже радує ЮСБ порт в мене айфон я його підключаю туди і він заряжається і веде мене пор джіпіесу. без всяких автомобільних зарядок. тАКОЖ юсб підключений до магнітоли, керування магнітолою на рулі, дуже зручно. Звучить якісно )) Їзда. Ну що ж виїхавши з салону і попавши одразу на київські дороги на літній резині почував я себе досить впевнено так як машинка дуууууууже слухняна, (снігу тоді було валом але дорога була мокра за бортом +2) проїхавши кілометрів 100 в напрямку Тернополя я вже більш менш привик до неї і розігнав її до 140 км/год , на такій швидкості є шум який йде від вентиляційних труб якщо включити вентиляцю на внутрішню то шум значно зменшується. Я не є прихильником швидкої їзди і розігнав її я тільки для тесту бо було цікаво як воно. Я люблю їхати їхати 90-100 на 6 передачі при такий швидкості в машині дуже тихо і комфортно. Спочатку думав що для нормальних обгонів сильонок їй не вистачатиме але коли обганяв фури був приємно здивоаний розгоном, головне скинути на одну передачу вниз і все полетіли ))) В місті на 1, 2 передачі вона взагалі дурна трошки більше газу і все прередні колеса вишкрібають асфальт ) так шустро набирає ну я не очікував такого від 1.33 обєму) . Для міста цьої потужності забагато. Ямки після москвича і мерседеса приймає жостковато але ударів невідчувається як накачаний мячик ))) але управляємості добавилось зарахунок цьої жосткості в рази. Подобається як вона іде на накаті рівно і гостро так нбирає і котитися може дуууууже довго аеродинаміка на висоті схиляю голову перд японцями. Коли дивишся на дорогу небачиш капота взагалі, після 116 мерса це для мене спочатку це була травма але вже привик, за те аеродинаміка і керованість набагато кращі. Та і я готовий проміняти той довжелезний капот на короткий в замін на управляемость економічність і комфорт. Тормоза: Це просто шось нереальне! Чуть чуть прижмеш і все стає як вкопана, ну дуже потужні і чутливі. Тормозять рівно прижав все стала там де хотів. Я ще дості нормально до них не привик. Я рахую що це однозначно плюс. Розхід: по трасі 5.4 бере тільки так ніяких там не зявлених 4.9 ))) з києва їхали 80-130. Незнаю як це треба їхати щорб брала 4.9, змішаний цикл 8.4 л. тільки по місту незнаю скільки візьме напевно 12 ))) . Але я їжджу по місту не більше 20 км на год так як швидше нема по чому їхати в нас яма на ямі. просто руїни і все. Дуже рідко в місті їду 40 є тільки пару ділянок де можна розігнатись так. Їжджу на короткі дистанції з довгими паузами і вона кожен раз прогрівається (оберти тримаються на 1100 поки не буде 90 градусів охолоджувальнгої рідини) так як зараз холодно. Можливо літом будуть дороги і тепло, розхід буде менший та й кажуть що мол перші пару тисяч розхід більший бо йде обкатка, буду надіятись, але все рівно розхід не рівняєтся з москвичом і мерсом, в друга авео на автоматі каже шо пє зараз 15 літрів по місту, можливо шо то зараз часи такі настали ))) . Доречі салон нагрівається дуже швидко завівся включив на максимум пічку 3-4 хвилини і в машині тепло (при температурі +1 ). З мінусів: що мені зараз не подобається. Це те як треба застібати ремінь безпеки я коли в куртці то ніфіга неможу попасти в ту защолку ))) А як без куртки то чік і всьо. Вчора почув незначний скрип передньої панелі коли переїжаю ямки і машину розкачує в право в ліво таке враження що кузов вигинається і тре об пластик ))) Читав в неті кажуть що це гарантійний випадок і можуть все устранити і що скрипить в всіх і в поршів і в лексусів . Та правильно де ж вони думали шо та машинка їздитиме по таких окопах. Зараз нема часу тим займатись поставити спочатку на олік треба а потім вже поїду хай глянуть шо воно скрипить там ))) Вобщем я покупкою задоволений тим більше за такі гроші.
еще отзывы с Toyota Auris - 48шт
объявления с Toyota Auris - 0шт
Назад   ·   Вверх   ·   На главную
© InfoCar.ua 2005 - 2015