Citroen C3 Picasso

(выбрать другую модель)

Год: 2012
Пробег: 15.000 км
КПП: мех.
Привод: передний
Двигатель: 1.6 turbo дизель
Компл.: Comfort
Кузов: минивэн, 5 дв.
Автор: Andrij Redkovych (Украина, Луцк) Дата: 2013.03.23

4 - общая оценка
4 - надежность
5 - комфорт
4 - ходовая
5 - внешний вид
Вітання усім! Пам'ятаєте рекламу, коли щасливий чоловік серед ночі будить свою дружину і просить запитати яке в нього авто? Дружину серед ночі будити не будив, та нагадати, яке в мене авто, час від часу прошу))). Як відбулось наше знайомство? Випадково, на Світязі влітку. Недаремно кажуть: авто для чоловіка – як жінка, а С3 Picasso – це як любов з першого погляду: побачив – і не зумів відвести очей – в її формах та плавних лініях, розкосих фарах був присутній особливий магнетизм. Одним словом, в той момент вона мене зачепила. А пізніше зателефонувала дружина, щоб повідомити, що бачила цікавий варіант нашого майбутнього авто))) Тут слід розшифрувати, чим ми керувались у виборі авто: щоденні поїздки по роботі, сімейне для тривалих подорожей трьох осіб (доні п'ять років), поїздок на Світязь влітку, гостин у батьків. Вимоги: в міру компактне, просторе зсередини, з містким багажником, помірним апетитом щодо пального. І все це, бажано, за розумні гроші. Таким чином, коли на початку вересня переступали поріг автосалону Сitroen в Рівному, наш інтерес був цілеспрямованим – даєш С3 Picasso!! А коли менеджер повідомив, що є можливість замовлення С3 Picasso в дизельному варіанті, слід лише трохи зачекати – не вагались ані хвилини. Мине місяць з того моменту, і ось він, довгоочікуваний день: шампанське-цукорки, фірмовий брелок на ключ з комплектом килимків у подарунок та побажання гарних доріг))) Отож, зустрічайте: С3 Picasso HDi 90, МКПП Comfort. Позаду 5 місяців щасливого шлюбу та 15 тис.км., які ми пройшли пліч-о-пліч. Що підкупає в С3 Picasso? Таке враження, що конструктори черпали натхнення з функції панорамної зйомки фотоапарату))) Оглядовість і панорамність – безумовний плюс цього авто. Особливо це відчутно на світлофорах та на трасі Ковель-Любомль. С3 Picasso HDi вартувало купити хоча б за витрату пального. В моєму конкретному випадку середня – 5.0-5.2 л., (по трасі – 3.5-4.0 л., місто – 6.0-6.5 л.) Як показала практика, повного баку (49 л) у змішаному режимі вистачає на 950-970 км. Цієї ж кількості пального на трасі вистачає на 1200-1250 км (перевірено поїздкою до Кракова). Слушне питання – яка при цьому швидкість? Слід розуміти, що С3 Picasso – не спорткар! І вимагати від нього розгону до 100 за 8-9 с чи 4 тис. оборотів – марна справа. При першій можливості виставляю круїз: 75-80-90-100. Їхати більше дозволяв собі хіба що в Польщі (мій максимум - 139 км). Ще один з плюсів С3 Picasso – це його керованість і робота двигуна. Завдяки низькопрофільній резині авто тримається дороги як влите, його не розгойдує на швидкості та в поворотах залишаєшся сидіти в кріслі. Для виїзду в зимовий період підігрів сидінь – незамінна річ. Для повного щастя бракує підігріву керма... Критичні моменти? – куди без них. Уявіть моє потрясіння, коли після 800 км пробігу загорівся чек Service! Пізніше з*ясував - сажовий фільтр має властивість накопичувати сірку, що лишається після згорання якісного вітчизняного дизельного пального. Але напасть не ходить поодинці. Після кількаденних поїздок по місту машина на трасі миттєво починала давитись. Причина: невідповідність якості пального вимогам Євро-5, як це передбачено для норовливого француза та наступне забруднення паливного фільтра. Тому не чекаючи рекомендованої заміни вкладиша паливного фільтра після 20 тис., замінив його під час проходження ТО-1. До слова: середня витрата на той момент складала 5.4-5.6 л. Нині жодних експериментів: заправляю виключно брендовим «дизельним пальним нового покоління, створеного за унікальною технологією покращення властивостей базового пального»... Результат: п’ять тисяч після першого ТО позаду – чек Service засвітився лиш одного разу. Чомусь ніхто не зауважив, що задній диван С3 Picasso не розрахований на те, щоб на ньому одночасно перебували троє пасажирів. Середній почуватиме себе, м’яко кажучи, не у своїй тарілці. Причина – трохи недолуге, як на мене, розміщення скоб ременів безпеки пасажирів. Кепсько зиму перезимували резинові елементи кузова – ущільнюючі та декоративні елементи лобового скла, капота та дверей – мусив додатково садити на двосторонню клейку стрічку. В мороз відчутно поскрипував пластик в салоні. Неприємно вразило те, що під час руху з робочими щітками склоочисника брудом закидає ліве бокове скло. Зі слів майстра авторизованого сервісу це проблема актуальна для всієї родини Citroen. Ви любите музику? Я також. Але якщо це не надокучливий «цвіркун» в передній правій дверці. Вже згадуваний вище майстер видав геніальну фразу: так в машинах і класом вище може щось постукувати! Але не після 4 тис. пробігу, коли ще прислуховуєшся до кожного звуку! Проте виправив, зробивши додаткову «обезшумку» дверей. Як бачите – нічого критичного. Все робочі моменти. Як жартував вже вам відомий майстер: «Поки не загорівся червоний чек, можеш їхати далі!». С3 Picasso 2013 року випуску трохи «відапгрейдили». Та незважаючи на всі примОчки С3 Picasso new, свій ближчий та любий серцю. Все таки це була любов з першого погляду)))
Минусы: «апгрейд» С3 Picasso 2013 року ))))
еще отзывы с Citroen C3 Picasso - 19шт
объявления с Citroen C3 Picasso - 0шт
Назад   ·   Вверх   ·   На главную
© InfoCar.ua 2005 - 2015