Peugeot 301

(выбрать другую модель)

 301Год: 2012
Пробег: 1.250 км
КПП: мех.
Привод: передний
Двигатель: 1.6 turbo дизель
Компл.: Allure
Кузов: седан, 4 дв.
Автор: Роман (Украина, Львов) Дата: 2013.03.18

4 - общая оценка
5 - надежность
4 - комфорт
5 - ходовая
5 - внешний вид
Всім доброго здоров'я! Так склалося, що в січні постала проблема вибору нового автомобіля, попередня машина Хюндай Акцент 1.5 CRDI попала в ДТП. Критерії вибору: клас В-С, двигун - дизель (річний пробіг 40-45 тис.км), комфортність ходової, економічність, ну і ціна - до 20к уо. Вибір був невеликий: Хюндай Акцент, Кіа Ріо і ФАГ(Поло) - відпали через відсутність дизельних моторів, Китай - не розглядаю взагалі, Форд Фієста - мало місця, І30 і Фокус - задорого... В око впав новий "пижик" і його брат "сітроен". Свого часу в мене вже були "французи" Рено Лагуна, та Пежо 206 - приємні спогади. Перелопативши в неті всі тести і масу інфи про ці машини пройшов у Львові тест-драйв сітрика 1.6 бензин - сподобалась підвіска, кермо, гальма, та і салон приємний... Після довгих вагань вибір впав на пижика через кращі умови кредитування - 2 роки під 0% (на той час всіх коштів не було). 26.02. виїхав з салону на новому Peugeot 301 1.6НДІ Allure кольору "сіра акула". Відразу відчув брак шумоізоляції салону - після поїздки в Буковель в голові ще довго гуло. Але середні покази борт. компа тішили око - 4.3л при середній швидкості 42км/год. Справді якісна і енергоємка ходова - навіть на розбомблених дорогах Львівської та Франківської областей. Я мав деякі сумніви щодо ефективності барабанних гальм, але вони не підтвердилися. В порівнянні з своєю попередньою машиною можу відмітити, комфортність ходової, якість елементів салону, добру оглядовість з місця водія, зручність настройок сидіння водія (ріст 170см), якісне світло фар, великий багажник. Проте двигун Хюндая 1.5 CRDI динамічніший та еластичніший від пижика (112 проти 92 коней) зате не такий економічний. Минулого тижня, мав вільний час, зробив додаткову обробку днища, вібро та шумоізоляцію капота, дверей, задніх арок та багажника - ефект відчутний! На черзі підлога салону, дах - як потепліє.
Плюсы: 1. Економічність і тяговитість двигуна - середній розхід за весь пробіг місто-траса 4.8л/100км. 2. Комфортна, енергоємка робота підвіски і чіткий руль. 3. Дуже комфортний і зручний салон, якісні матеріали оббивки і панелей. 4. Хороша комплектація: електрика, підігріви, блютуз, юсб,титани Р16, підлокітник, борт. комп. 5. Хороше світло фар і протитуманок. 6. Зручні сидіння, великий багажник. 7. Приємно вразила штатна магнітола якістю прийому радіо, наявністю режиму "вільні руки" та класного підрульового перемикача.
Минусы: 1. Відсутність шумоізоляції (крім перегородки між двигуном і салоном). 2. Відсутність обшивки на капоті та кришці багажника та декоративної кришки двигуна. 3. Відсутність пластикових накладок на порогах зі сторони салону (ковролін важко чистити). 4. Бракує 6 передачі КПП.
Совет: За свою ціну машина - супер. Звичайно є деякі нюанси які треба доробити, але позитив їх перекриває! Кому потрібне якісне, комфортне, економне авто для щоденної експлуатації - беріть сміливо воно того варте.
еще отзывы с Peugeot 301 - 40шт
объявления с Peugeot 301 - 0шт
Назад   ·   Вверх   ·   На главную
© InfoCar.ua 2005 - 2015