Mitsubishi Outlander XL

(выбрать другую модель)

 Outlander XLГод: 2008
Пробег: 190.000 км
КПП: авт.
Привод: полный
Двигатель: 2.4 бензин
Компл.: S62AT+
Кузов: внедорожник, 5 дв.
Автор: Юрій Гавришук (Украина, Ковель) Дата: 2013.02.14

5 - общая оценка
5 - надежность
5 - комфорт
4 - ходовая
5 - внешний вид
Автомобиль: Mitsubishi Outlander XL 2.4 CVT Ultimate. Хочу поділитись враженнями для тих хто зупинив свій вибір на даному авто чи розглядає варіанти. 1. Автомобіль експлуатується в умовах місто-траса 50\50 + поїздки в гори на лижі! 2. Обслуговується завжди вчасно на фірмовому СТО де і був придбаний. 3. Збірка - Нідерланди. 4. В розмірі 225\55\18 дивиться пристойно, але веде себе жорстковато у місті. У 215\70\16 мабуть значно краще, не пробував! 5. Впевнено почувається на поворотах, сніг, дощ, ожеледь! 6. Шумоізляція терпима, але можна покращити! 7. Панель салону зручна і солідна! Музика (саб-буфер і ченжер на 6 дисків) досить якісна, без глюків! 8. Шкіра, якщо доглядати - вигляд не втрачає! 9. Як для чоловіків (мені 36р.) 2.4 замало, хочеться 3.0, але для врівноваженої їзди чи для жінок - те що треба! 10. Обслуговування як для такого авто дость нормальне (якщо купувати запчастини через інтернет, з накрутками СТО - значно дорожче). 11. Зручна і досить маневрена в керуванні! Хороший огляд дороги! Тепер саме головне, статистика ремонту за 5 років експлуатації : Пробіг, км - Заміна деталей; 40 000 - Стійки амортизатора передні (гарантія); 50 000 - Гальмівні колодки передні; 60 000 - Стійки амортизатора задні; 80 000 - Сальник колін валу передній, болт-шпилька колісна; 90 000 - Стійка амортизатора передня; 100 000 - Свічки запалювання; 110 000 - Наконечник рульової, колодки гальмівні передні, сайлентблок задній поперечних ричагів зовнішній; 120 000 - Сальник колін вала передній, колодки гальмівні задні; 130 000 - Втулки стабілізатора, пильники передніх амортизаторів, демпфер; 140 000 - Підшипник передньої лівої ступиці; 150 000 - Колодки гальмівні передні, зняття фаски гальмівних дисків; 160 000 - Лівий нижній ричаг; 170 000 - Тяга рульова ліва, сайлентблок переднього правого ричага задній, амортизатори передні, демпфер; 175 000 - Втулки заднього стабілізатора, лампочка підсвітки номера, сайлентблоки заднього нижнього поперечного ричага, задні ричаги сходження з болтами; 180 000 - Пробка піддона з прокладкою; 190 000 - Передні гальмівні диски; Робіть висновки. При купвлі даного авто цінова політика ставила перед вибором Аутлендер 2.4 в самому "повному фарші" чи "голий" Вагон 3.0, - обрав перше! Не шкодую!На авто впевнено долаю тисячі кілометрів по Україні! Пробіг: 190000. Разхід по трасі: 10.0. Разхід по місту: 13.0.
Плюсы: Передній привід (задній з блокуванням центрального диференціалу (підключається)), що дає змогу уникнути зайвих витрат пального!!! Просторий салон. В розкладеному вигляді зручно в дорозі для дітей, 2 лежачих місця.
Минусы: Жорстка задня підвіска, принаймі на 225\55\18.
Совет: Купуйте 3.0, бажано річну (для економії коштів)! Авто не підведе!
еще отзывы с Mitsubishi Outlander XL - 49шт
объявления с Mitsubishi Outlander XL - 2шт
Назад   ·   Вверх   ·   На главную
© InfoCar.ua 2005 - 2015