Skoda Yeti
(выбрать другую модель)
Год: 2012
Пробег: 900 км
КПП: авт.
Привод: передний
Двигатель: 1.2 бензин
Компл.: Active
Кузов: универсал, 5 дв.
Автор: Юрій (Украина, Львов)
Дата: 2013.01.14
-
общая оценка
- надежность
- комфорт
- ходовая
- внешний вид
Перечитав усе, що міг, перед купівлею цієї машини. Може мій відгук комусь допоможе.
Звичайно ж, викликав сумнів двигун 1.2. Допоміг тест-драйв ). На диво достатньо для такої машини, з масою в майже 1400 кг і з колесами 215/65 R16. Задумувався над версією з повним приводом, але реально машина 95% часу їздитиме по місту, і такого переднього приводу, як у Єті, повинно вистачити (з коробкою DSG іде ESP). А повноприводна машина - це плюс 4-5 тис. доларів, більший розхід, дорожче ТО і КАСКО. Думав-думав, і зупинився на передньоприводному автоматі. А для серйознішого бездоріжжя в сім"ї є Шевроле Нива. Від цієї ж машини хотілось економічності, безпеки, вмістимості при потребі, розумного комфорту. Взагалі автомати недолюблюю, але цей не викликає негативу. Швидко звикаєш, не дуже задумчивий. Поки що триває обкатка, і намагаюсь сильно не нагружати двигун, але на трасі 120 іде доволі комфортно, хоча динаміка на такій швидкості уже не та, що на 70-90. Середній розхід за вчорашню поїздку в 200 км (190 км траса, 10 - засніжена грунтовка в горах) борт.комп. показав в 6.7 л. По місту, при недовгих, до 5 км поїздках, розхід 10-12л зимою. Поки що все влаштовує. Кліренс дозволяє паркуватись впритул до більшості бордюрів, не переживаючи за бампери. На українських Єті, на відміну від російських, на 1.2 не ставлять по замовчуванню електрофен. Нагрівається двигун доволі довго, це правда. На їздові властивості це не впливає, а от отримати відразу гаряче повітря в ноги чи на лобове скло - не вийде. Автомат, як уже казав, "внятний", але маніакально намагається перемкнутись на вищу передачу, тому часто на рівній прямій вулиці така картина: їдеш 50-60 км/год, на табло - 7 передача, обороти - на 1200. На механіці так їздити в голову б не прийшло - а тут "жираф большой єму віднєй". Та і варто чуть притопити - перескакує на 6 передачу, а якщо різкіше втиснути педаль (кік-даун), то й на 5 або 4 передачу, і розганяється інтенсивно.
Ходова приємна, якась така пружна але без валкості як у Ниви. На диво хороший штатний звук.Зовнішній вигляд, звісно, на любителя. Я - любитель :). Трохи дратує лише вигляд ззаду, бо верхня частина - прямокутна, а донизу колісні арки утворюють розширення і машина чуть нагадує Кіа Соул, який особисто мені - не подобається. При посадці на передні крісла / висадці легко зачепити штаниною поріг, хоча й не так критично як, скажімо, в Дастері. В салоні тихо. Поки що це - всі враження, пробіг всього 900 км.
еще отзывы с Skoda Yeti - 27шт
объявления с Skoda Yeti - 0шт