SsangYong Korando
(выбрать другую модель)
Год: 2012
Пробег: 12.500 км
КПП: авт.
Привод: полный
Двигатель: 2.0 turbo дизель
Компл.: DLX
Кузов: внедорожник, 5 дв.
Автор: Yaroslav Nychyporchuk (Украина, Ровно)
Дата: 2012.12.04
-
общая оценка
- надежность
- комфорт
- ходовая
- внешний вид
З почуття вдячності перед тими дописувачами хто допоміг мені з вибором автомобіля, вирішив і від себе додати частку міркувань, щоб полегшити визначатися наступникам. Моє попереднє авто, яке я згадую, до речі, з великим пієтетом – Skoda SuperB 1.8T. Робив вибір між KIA Sportage 2.0 TD та, власне, SsangYong Korando. Основою вибору були наступні критерії: дизель (в сенсі низької витрати палива), кліренс, АКП, наявність допоміжних систем активної та пасивної безпеки, повний привід (розглядався опціонально), втрата ціни при подальшому продажі і звичайно, якість / ціна. Бюджет - $26-27 тис. Вибір давався дуже нелегко. З першого погляду запав в душу KIA Sportage. Гарний, стильний, просто шедевр дизайнерської думки. Та вартість, в потрібній мені комплектації (АКП, ESP, кліма) сягала $35 тис. Прийшлося закусити вудила та звернути увагу на базову комплектацію (за $25, 5 тис). У варіанті збірки для нашого ринку, «базовий» виявився повним бубном. Такий собі, кастрат… Тільки ручна КП, ні ESP з системою допомоги при русі вгору і датчиком перевороту, ні кліми, ні активних підголовників. Я вже не кажу за вторинні елементи комфорту: датчик світла, автомат. дзеркала, обігрів зони склоочисників і т.д. Навіть нікельовані молдинги замінили на фарбовані під срібло. Тобто, повне розчарування.
На противагу Sportage, Korando виявився суттєво привабливіший у співвідношенні комплектації / ціни. За $28 тис. пропонують майже топову комплектацію (окрім люка, шкіри і бокових подушок безпеки), з потужнішим мотором (175 к.с. та 360 Нм/об. мин.) та АКП з можливістю ручного управління. При цьому, якість збірки, матеріалів абсолютно співставна. Що характерно, навіть деякі елементи салону ідентичні (ліхтарі, ручки). Після ретельного порівняння теххарактеристик, відгуків власників, особистих тестдрайвів, наступивши на горло своїм естетичним переконанням, придбав Korando. На мій погляд, вибір доволі прагматичний і максимально компромісний, зважаючи на невелику популярність моделі (до цієї пори багато співрозмовників впевнені що це китайське авто), новизну моделі (небезпека «дитячих» хвороб), вітчизняну (та ще й кразівську) збірку, її специфічний азійський дизайн (хоча, саме дизайном моделі, займався відомий італієць Giorgetto Giugiaro).
Плюсы: Позитив: якість складових (окрім бюджетного пластика салону) та збірка не викликають жодних нарікань; потужний, дуже тяговитий двигун і відповідна динаміка; відносна м'якість ходу (виразно відчутні дрібні дефекти дороги, в той часяк великі добре поглинаються довгоходовою підвіскою); достатня звукоізоляція; шестиступінчата АКП з можливістю ручного керування; хороша курсова стійкість (ABS, ESP, ARP, BAS, HSA працюють бездоганно), прохідність, відмінні гальма, салон ергономічний та просторий; багато опцій для забезпечення комфорту (датчик дощу, світла, салонного дзеркала заднього обзору, підігрів передніх сидінь, автоскладання бокових дзеркал, електрохроматичне внутрішнє дзеркало і т.п.). Тобто, є все те що і в КІА, але за значно менші гроші. А з особливостей - регульований нахил спинки заднього сидіння, рівна підлога трансформованого багажника, тонування скла.
Загалом, треба згадати добрим словом творців Korando. Відчувається, що робився він людьми зі світлою головою і руками які ростуть з належного їм місця. Автомобіль вийшов без властивого Sportage шарму, але цілісним і зібраним. Нічого зайвого. Такий собі, веприк. Можливо, далася взнаки співпраця з Mercedes Benz, який має в компанії SsangYong 5% акцій? Далека «родинність» проглядається навіть у взаємозамінних з мерседесом складових: помпа, віско-муфта вентилятора, термостат, сальники колінвалу, маслофільтр, гідропідсилювач керма (інф. з форумів).
Минусы: Негатив: звісно, реальна витрата палива більша за декларовану заводом (місто – 9.5-10.5; траса – 8-9) і це, напевно, найбільше розчарування. Хоча, як кажуть друзі, для повнопривідних кросоверів така витрата цілком прийнятна. До речі, є цікава особливість: увімкнений кліматронік практично не впливає на апетит двигуна і на тягу. Наступне. Турбояма. Ця невеличка прикрість є закономірною для турбованих дизелів. Просто потрібно враховувати таку затримку і тоді жодних проблем з прогнозованістю авто не виникає. Надіюсь, перераховані проблеми будуть виправлені наступними прошивками. Не надихає й техобслуговування від АИС. У нас, в Рівному, персонал зі СТО достатньо ввічливий, в обмані не помічений, але доволі низькокваліфікований. ТО частіше необхідного – через кожні 10 тис. км., правда з цього літа інтервал збільшили до 15 тис. км. (Чому тільки нові? Не зрозуміло!). І нарешті останнє. Панель приладів (в даний час авто вже комплектуються Super-vision), торпедо - дещо архаїчні, але у функціональному та ергономічному відношенні - без зауважень.
Совет: Отже, якщо Ви прагматик і хочете придбати надійне, утилітарне авто для повсякдення - Korando по співвідношенню ціна-якість-функціонал, на мою скромну думку, розумне рішення.
PS: дотепер якихось несправностей не було. Все працює в штатному режимі.
еще отзывы с SsangYong Korando - 65шт
объявления с SsangYong Korando - 1шт