Fiat Doblo
(выбрать другую модель)
Год: 2010
Пробег: 58.000 км
КПП: мех.
Привод: передний
Двигатель: 1.4 бензин
Кузов: универсал, 5 дв.
Автор: Sergiy Dickhtjar (Украина, Гришни Плавни)
Дата: 2012.11.24

-
общая оценка

- надежность

- комфорт

- ходовая

- внешний вид
Позаду майже 60 тис. км і два роки експлуатації - можна робити якісь висновки про це авто італійського автопрому. До цього на італійських машинах не доводилось їздити, хоча послужний список досить вже солідний - від ЗАЗів до німців та японців. Тож повинен сказати, що є мені з чим порівнювати, і порівняння це на користь італійців. Скажу одразу, автомобілем я задоволений.
Тепер по порядку.
1. Загальний вигляд. В новій моделі присутній вже дизайн, є свій шарм. Якщо попередній "Добло" прозвали "акваріумом", то цей вже так не назвеш. Цікаво вирішена віконна лінія, шикарне панорамне скло ззаду, фари сучасні. Одним словом - виглядає машина достойно і сучасно.
2. Комфорт і салон. В цілому - на "4" з великим плюсом. Пробував попередню модель - там стояли задні ресори і балка, то дуже вже груба підвіска. На моєму "Нуово Добло Панорама" стоїть багатоважільна підвіска, машина набагато м'якшою стала завдяки цьому. Єдиний мінус в підвісці технічний - задні пружини стирчать дуже низько від дороги по боках і можна зачепитися ними при проїзді якихось бугрів або бордюр, незважаючи на солідний кліренс в 165 см. Хоча, як на мене, то хотілось би ще м'якший автомобіль - але і цей непоганий. Салон великий і просторий, машина широка - якщо відчинити повністю двері переднього пасажира, то я зі своїм ростом 186 см і довгими руками не дістану до дверної ручки, щоб зачинити. Над головою місця - неміряно, ще й велику полицю розміщено спереду вгорі - там і мапи дорожні вожу, і книги, і болільницькі шалики свої - що хочеш поміщається туди. Місця досить для всіх 5 пасажирів без проблем. Іздив на далекі відстані - 1000 км в Карпати взимку, то нормально переноситься дорога - сидіння цілком комфортні. Брав авто з кондиціонером, але без музики, поставив "Піонір" з блютузом - досить зручно говорити по телефону в далеких поїздках. Багажник - просто мрія великого квартирного злодія (жартую!), більше 3 кубометрів при складених задніх. Правда, тут нарив для себе один мінус - алгоритм складання задніх сидінь не такий, як мені подобається, не "в підлогу" складаються, як у "Рено Кенгура", а під передні сидіння. Але всеодно, місця досить і об'єму.
3. Двигун і трансмісія. Двигун простий і надійний, коней додали - тепер 95, а було 77. Для тих задач, які виконує ця машина - досить. "Овес" цим "коням" даю весь час дешевший - їжджу виключно на 92, лише коли немає 92, то заливаю 95, але це було всього пару раз. Витрати палива дуже залежать від самого палива. Наприклад, у нас немає заправок з нормальним бензином, то вдома в мене може бути середня витрата десь 8.2 - 9.0 л/100 км, а коли десь їжджу, де є фірмові заправки, то відразу падає на 1.0 - 2.6 л. Найменші середні цифри витрат палива були 6.2 , а найбільші - 8.8. Жодних робіт по мотору і КПП, крім планових ТО, не робив досі - навіть не міняв свічки запалення, хоча скоро планую це зробити. Також в плані - промивка форсунок системи живлення. Ясна річ, іноді себе знати невеликий об'єм та крутний момент двигуна - десь на підйомі, коли завантажений добре, або сильний зустрічний вітер на обгонах (великий "міделевий" переріз дається взнаки) - але ж це не авто для гонок, це робоча машина.
4. Ходова, рульовий механізм та гальма. В цілому - оцінка "добре". Були деякі проблеми, про них - нижче.
4.1 Десь після 30 тисяч пробігу почався дивний стук в задніх амортизаторах. На гарантійній станції перевірили, і заявили, що це розбились втулки гумові ("сайленти"), але на це немає гарантії, якби самі амортизатори - то замінили б. То вирішив цю проблему по-своєму - поїхав до відомого на всю округу умільця, він цими проблемами займається, він виточив нові втулки з ...танкових б/у гумових колісних бандажів, - і все, питання зникло. А причина була в тому, що італійці поставили всередину втулки металевої ще одну - полімерну, типу целулоїдної, і та полімерна дуже швидко зносилась.
4.2. Довелось замінити повністю рульовий механізм десь після 50 тисяч пробігу. Причиною була тріщина в корпусі механізму ("рейки", як зараз кажуть"), почав падати рівень масла в гідропідсилювачі, і причина була саме в тріщині. Тріщину ж зробив сам - потрапив в серйозні ями в бетонці на голодній трасі "Кіровоград-Кишинів", довелось і диски передні рихтувати, і були такі сильні удари, що дісталось рульовому. В усьому іншому - жодних проблем.
5. Ремонт і ТО. По ремонту, крім вказаних двох випадків, мав ще дрібну проблему в салоні - зламалась кнопка підйому-опусканнч вікна на водійських дверіх. Кнопку замінити неможливо, то замовляв у салоні повністю накладку, прислали через два місяці коштувала 220 гривень. Взагалі, по обслуговуванню питань і претензій немає, все нормально після ТО на 30000 км з гарантії знявся сам, далі робив на "своїй" СТО. Так, до речі, і дешевше - десь вдвічі, бо і матеріали дешевші, і робота. Хоча і на фірмовій станції це не були захмарні цифри. В цілому машина не затратна.
Плюсы: Просторий салон, великий багажник, невеликі затрати на ТО і ремонт, нормальна ергономіка, двигун і ходова на рівні. Надійний автомобіль.
Минусы: Незручне складання задніх сидінь, низько розміщені виступаючі пружини задньої підвіски.
Совет: Це авто не для задоволення від поїздки, а більше - для практичних справ, для тих, хто любить великі універсали. Для того, хто займається будівництвом власного будинку або возить невеликі партії товару - це буде ідеальний варіант.
еще отзывы с Fiat Doblo - 69шт
объявления с Fiat Doblo - 1шт