Chevrolet Cruze Station Wagon
(выбрать другую модель)
Год: 2012
Пробег: 1.200 км
КПП: мех.
Привод: передний
Двигатель: 1.6 бензин
Компл.: 1.6 LS
Кузов: универсал, 5 дв.
Автор: Александр (Украина, Львов)
Дата: 2012.11.23
-
общая оценка
- надежность
- комфорт
- ходовая
- внешний вид
Перше знайомство з крузом у мене було ще у 2009 коли він вперше з'явився у автосалоні, було цікаво чим шевролет замінить лацетті, перше знайомство не дуже сподобалось в першу чергу не сподобались матеріали в салоні, на той час був власником лацетті 1.8 з АКПП. І ось у вересні 2012 було прийнято рішення продати любиму всією сім'єю лацетті і придбати новий автомобіль. На моє здивування лацетті на автоматі продався дуже я б навіть сказав занадто швидко, а саме 5 днів з дня подачі оголошеня, звісно за цей період не вдалось ще визначитись з наступним автомобілем, але вибір впав на сітроен ц4 та пежо 308, гранична ціна була встановлена як 20 000 у.о. Одразу скажу, що автомобіль був потрібен сімейний для перевезення 3-4 осіб + багаж. Оскільки Лацетті продалась під час робочого тижня у зв;язку з напливом роботи не мав можливості відвідати автосалони, цю відповідальну місію доручив батькові, який дречі і є 2 водієм на мому авто (поїздки на дачу і т.д.), одразу скажу що батько пенсійного віку і до лацетті їздив хіба на вазах та газах. Відвідавши автосалони сітроена та пежо батько був звісно у захваті від цих авто, але одразу попередив що сітроен трошки меньший у салоні ніж пежо. І ось субота, день коли мав бути придбаний авто вся сім'я зібралась і здійснила поїздку по автосалонах. Першим був сітроен, звісно ц4 мені одразу сподобався своїм футуристичним салоном та якісними матеріалами, але коли я після тривалого сидіння за кермом пересів на заднє видіння то як виявилось при свому рості у 184см я впираюсь колінами у сидіння водія, в лацетті ніколи таке не виникало, багажник також не був рекордсменом, отже автомобіль виявився трішки малим для нашої сім'ї. Другим на черзі був пежо, звісно 308 був більш витриманий у салоні ніж ц4 і я б сказав не викликав ніяких емоцій, все на місці все зручно, матеріали на відповідному рівні, але місця як виявилось у ньому більше і вибір впав на це авто. Але як завжди буває в таких ситуаціях, я на віть не пам'ятаю хто точно сказав, але фраза була така: "а яка нова модель замість лацетті ?" і тут я згадав своє перше знайомство з крузом з негативними враженями, але більшість вирішила всеж таки поїхати і подивитись (у нас всеж таки демократія). По дорозі всі вислуховували мою розповідь про перше знайомство з крузом і всі негативні аспекти і що саме мені не сподобалось. Уже майже біля салону я помічаю круз, але в кузові вагон і ще так з насмішкою кажу о тепер круз і у вагоні з'явився, сам він стояв зачинений на дворі і ціна в 160тис грн за версію з 1.6 двигуном трохи налякала, обдивившись його всі (гавіть і я) висловились що авто дісно привабливе і викликає багато позитивних емоцій. Звісно авто було зачинено тому ми направились в автосалон де приступили до обстеження крузів що були там, а саме хетчбек та седан (до речі на них були значні знижки), ну звісно по об'эму салону круз був найбільший зі всіх своїх конкурентів (сітроен ц4 та пежо308). І тут щось мене потянуло роздивитись вагон в середині, попросивши по це консультанта ми вирушили на двір де і відбулось перше знайомство з ркузом в кузові вагон. Одразу в очі кинулись матеріали в салоні, вони дійсно були кращі за ті, що використовуються в седані та хетчбці, 7" сенсорний дисплей порадував не меньше. Посидівши пощупавши понатискавши у мене виникло відчуття, що я не хочу виходити з цього авто, як виявилось в салоні місця ще більше ніж у седані та хетчбеці, багажник великий, звісно не рекордсмен в свому класі, але він відповідав всім нашим побажанням. Круз в універсалі настільки всім сподобався що навіть попросили на ньому проїхатись. Після того як вся моя сім'я просто закохалась в дане авто я вирішив глянути на прайси оскільки до цього взагалі не бачив дане авто, в прайсах виявилось що це сама "базова" комплектація, тоді вирішили підібрати колір і як виявилось це авто перте та поки що єдине у Львові. Не довго думавши ми забронювали авто і вирушили додому щоб все обсудити зважити всі за і проти. Вирішили авто брати оскільки всі в нього закохались одразу, дивно але таке враження що він саме нас чекав, ось так круз вагон вперше приїхав у львів і уже через 2 дні мав свого власника.
Після розповіді про саму історію придбання авто перейду то всіх за і проти і також розповім про враження від водіння авто. Хоча авто пройшло лише 1200км деякі зауваження всеж таки є. Почнем з салону, не знаю у кого який там пластик, він явно не м'ягкий, але дуже приємний на дотик і якісний, в салоні всі матеріали на рівень краще ніж у круза седана та хетчбека, хоча консультант в салоні сказав що вже всі моделі круза 2012 р.в. ідуть з даними матеріалами тобто круз пройшов незначний рестайлінг. Салон дуже просторий і вільний 4-5 осіб комфортно і з легкістю можна подорожувати на великі відстані, сидіння комфортні а водія та пасажира біля водія мають значну бокову підтримку сидіти в них комфортно та приємно, всі сидіння відносно мягкі. 7" дисплей з блютусом дуже зручний в користуванні, адекватно реагує на дотик, щтатна акустична система досить не погана, звучить приємно, магнітоли на CD не має але є USB та AUX, система без проблем читає мп3 та інші музичні формати, також програє фільми лише в avi* форматі, але навіть високої якості фільми не гальмують, флешки читає лише FAT32 формату (якщо у когось виникне проблема і не буде читати флешку перевірте в якому вона форматі). Електронний кондиціонер працює без нарікань вся інформація по ньому відображається на дисплеї. Також всі електроприлади працюють без будь яких нарікань на їх роботу, всі їхні перемикачі розташовані зручно, управління ними при їзді не викликає проблем. Багажник великий та правильної прямокутної форми, дуже зручний у користуванні. Двигун 1.6 я б сказав би не самий кращий варіант для даного авто, оскільки авто велике та важке, хоча як для мене його потужності абсолютно достатньо для комфортної їзди в місті, на трісі є брак потужності, але якщо Ваш стиль їзди не агресивний думаю даний двигун Вас задовільнить, витрати палива по місту від 8.7 до 11.5 (в залежності від пробок, можливо і моя манера їзди не занадто спокійна), по трасі 6.8-7.2 (4 дорослих багах +-50кг, швидкість 80-120). Підвіска я б сказав жосткувата, але після лачетті для мене це вже норма, завдяки досит ьвисокій резині 205*60 р16 малі нерівності круз з'їдає на ура, їх навіть не відчутно в салоні (на лацетті було добре відчутно :) ), на трасі підвіска тримає дуже добре на крутих поворотах кренів майже не має (знову ж порівнюю з лацетті), але як на мене могли б зробити і пом'ягше адже так його хотілось на наших дорогах а особливо на Львівських якщось хто в курсі про що я. Взагалі при керуванні авто дуже слухнане, водіння на ньому приносить одне задоволення. На рахунок кліренсу: при предпродажці глянув, що пороги нижче ніж саме дно але самі вони не нижчі ніж у лацетті, доречі дно рівне без особливих виступів деталей, і як виявилось вище ніж у лацетті (перевірено на тих самих ділянках Львівських доріг де "черкала" лацеті).
П.С. Одразу прошу пробачення за довгу розповідь, можливо комусь вона буде цікавою. Нагадую ще раз авто купувалось "в притик" по ціні тому інших варіантів не було. Якщо є запитання задавайте з радістю відповім, по мірі проходження ТО буду відписувати що і до чого. Дякую за увагу.
Плюсы: Великий, прсторий автомобіль для великої сім'ї.
Минусы: На великих нерівностях підвіска жосткувата.
Совет: Якщо ви бажаєте велике та просторе авто для комфортних подорожей на далекі відстані Chevrolet Cruze Station Wagon чудовий вибір.
еще отзывы с Chevrolet Cruze - 39шт
объявления с Chevrolet Cruze - 5шт