Volkswagen Golf Variant

(выбрать другую модель)

 Golf VariantГод: 2012
Пробег: 1.500 км
КПП: мех.
Привод: передний
Двигатель: 1.6 turbo дизель
Кузов: универсал, 5 дв.
Автор: Євгеній (Украина, Винница) Дата: 2012.11.06

3 - общая оценка
3 - надежность
3 - комфорт
3 - ходовая
4 - внешний вид
Ну щож, проїхавши після купівлі автомобіля 1500 км. думаю можна написати перше враження яке склалось...Комплектація trendline= не сама дешевша... є все окрім мультируля і парктроніка . Передусім порівнювати буду зі своїм попереднім авто Skoda Yeti 1.8 tsi 4*4 (можливо вони і не порівнюються - але стоять на одній платформі і т.д.т.п.). Коротко про основне - споживання солярки у змішаному циклі приблизно 5.5-6 л. по трасі 4-4.5 л. (попереднє авто 11 на 8). Звукоизоляція - я думав що буде краще але насправді навіть трохи гірше ніж у Skoda - дрібіні комінчики так тарабанят по кузову що відчутя таке що вони уже у салоні (бризговики стоять! - просто зеконмомили трохи) - дуже гарно чути ... :( хотя на швидкості аеродинамічні шуми менші ... Далі по кузову - зазор з одної сторони кузова приблизно на 0.5мм більший ніж інший (з одною сторони між кузов і бампером спічка незалазить з іншої захадить) візуально різницю можна помітити. Також неподобаєця як зроблена водосгін між бічними склом - зазвичай вода по склу має стікати по дверці - а тут зроблено так що вода зі скла стікає у дверку (а що буде коли забєтьця водогін ?-) також зі сторони водія "уплотнітельна резинка" з одної сторони не прилягає до скла приблизно 5 см. по довжині. Ще один мінус про кузов - екостандарти вимагають від виробників менше слоїв лаку + лак на водній основі тому коли приїхав з салону додому помітив ще десь по дорозі (250км) зловив скол краски до грунту на задній арці (1мм на 2 мм) - рекомендую відразу шукати у ставити захист арок (покриття досить ніжне) - я зі своїм сколом боровся набором краски та лаку від REMARK - підібрали краску ідеально. Про підвіску - порівняно з попереднім авто на порядок мякша та комфортніша -але по наших дорогах інколи буває що на швидкості на ухабах авто присідає так що бризговики дістають до асфальту... Про салон та багажник нічого поганого сказати не можу - покищо все влаштовує і подобається. Звук штатної магнітоли RD-310 - напорядок слабший по якості ніж був у YETI. Також до мінус віднесу прикуровач - незрозуміло як він працює - при вімкненому запалені дає 12 В - при Вимкненому запалені 5 В. карти памяті від такого в мому відеореєстарторі псуютьця на УРА - прихадиться вставляти витягувати при кожній зупинці - поїду у сервіс вирішувати дане питання... Машину трохи веде у ліво - також на сервіс буду вирішувати дане питання (на SKODA таких проблем не було - усе з заводу зроблено правельно). "Кришка" капоту чи решотка радіатора стоять криво одне відносного одного - значок VW зміщений у ліво відносно виямки на капоті. Я розумію що більшість покупців даного авто таких дрідниць і не помітят і можливо це осоливості виключно мого автомобіля - АЛЕ до кого ж придератись як не до Німецьких авто - більшість яких є еталонами якості, адже ідеальність складається саме з дрібниць... Про надійність та інше ще рано писати :) А так автомобіль подобається - хотя якби знав про такі мінуси раніше думаю вибив би скидочку в салоні при купівлі авта ;)
Плюсы: читайте вище та робіть висновки.
Совет: купувати можна - тимбільше шо бувають досить цікаві акції...
еще отзывы с Volkswagen Golf - 90шт
объявления с Volkswagen Golf - 10шт
Назад   ·   Вверх   ·   На главную
© InfoCar.ua 2005 - 2015