Toyota RAV4
(выбрать другую модель)
Год: 2009
Пробег: 40.000 км
КПП: мех.
Привод: полный
Двигатель: 2.0 бензин
Компл.: EXTRA
Кузов: внедорожник, 5 дв.
Автор: ivan (Украина, Киев)
Дата: 2012.08.01
-
общая оценка
- надежность
- комфорт
- ходовая
- внешний вид
Придбав свій РАВ4 навесні 2010, хоча кузов 2009р. Стояв вибір між 5МКП з майже повним фаршем і 6МКП (стоїть сьогодні в РАВах) з бідненькою компл, різниця 10000 грн. Витрати пального говорили за 6МКП - 9, 5л/100 км проти 11л/100 км у 5МКП (по місту). Порахувавши через скільки км я вийду в плюс від економії мотора + витрати на опції якихне було в авто з 6МКП, вибір став очевидним.
Перед РАВом користувався Мазда3. Перші 2 роки балдів від машинки і не помічав жодних мінусів. За статистикою, через 4 роки у водія з"являється ітерес до іншого авто і бажання поміняти своє. Моментом істини стала зима 2008, коли наш мер сказав що сніг - дар божий - як прийшов, так і піде. Ні з двору, ні з гаража самостійно виїхати не міг. Кожного разу згадував поради перекупів на авторинку, які хотіли купити мою Астру, що не варто брати Мазду саме через кліренс і надтонкий метал. Я б іще додав сюди крихке скло і задні підкрилки, що постійно випадають від вологи. Але любов часто сліпить очі... Хоча в цілому непоганий апарат, який приносить позитивні емоції людям більш спортивного стилю їзди.
З появою дачі в сільській місцевості назріла необхідність в покупці кросовера.
Перший погляд упав на Qashqai - сподобався, але кілька добрих знайомих категорично почали відмовляти від нього. Послухав, навіть не перевіривши, можливо даремно.
Випадково, маючи трохи вільного часу, забрів в салон Шкода. Це була зима 2010. Там я вперше побачив Йеті, морда звичайно специфічна, але машинка в цілому мені сподобалася, осбливо після тест-драйву з мотором 1, 8 TSI. На всіх сайтах салонів шкода писалося про можливість докупити додаткові опції.
Я вже був зупинився на цій моделі і хотів дозамовити ще кілька AIRBAGів (2 сьогодні надто мало для безпеки), на що мені відповіли, що поки не розпродають партію у кільканадцять тисяч авто, замовлення неможливе. Я псіханув і пішов у сусідній салон TOYOTA на Кільцевій.
А там виявилося що за ті самі гроші можна купити RAV4 з опціями просто в рази кращими ніж у Йеті. Я мовчу про бренди, надійність, сервіс і т.д.
Я не таксист і їзжу на авто лише на роботу, а влітку на дачу. В день в середньому 30-40 км. За 2 роки пройшов 40000км. До сих пір проблем жодних, тьфу, тьфу, тьфу!!! Витрати по місту влітку 9-10 л/100 км, взимку 11-12л.
Єдиним нюансом є раз на місяць треба змащувати фіксатор задніх дверей, щоб не скрипіли. Після відвідин мийки автошампунь вимиває всю змазку і двері під вагою запаски починають звучати. Але я не вважаю це проблемою. Мабуть у кожного в гаражі є солідол. А так машинка супер, динамічна, висока, простора як переднім, так і заднім пасажирам. Зимою більше не завмирає серце коли бачиш неприбрану вулицю. Пересівши з мазди3 я не відчув різниці в управлінні, окрім можливо гострих поворотів.
Але 4Х4, курсова стабілізація, спуск-підйом - опції неоціненні.
Прогрес не стоїть на місці, щороку з"являються нові авто і коли читаєш що в найближчі 2 роки з"явиться купа нових дизельних моторів з витратами 4-6л/100 км то мимоволі виникає спокуса. Поживемо - подивимося. Це ще запитання чи будуть в Україні продаватися авто з такими моторами чи як завжди - одне ГМО.
Але на сьогоднішній день я не бачу альтернативи РАВу, тому спокійно чекаю нових відкриттів світових автошоу з їх новинками.
Плюсы: Кліренс, багаті опції, надійність, сервіс.
Минусы: як на мене, то немає. Бачили очі що купували?
Совет: Раджу купувати тим, хто не вважає проблемою оплачувати бл. 10л бензину кожні 100 км, хто поціновує якісний сервіс, осбисту безпеку, надійність і взагалі радіє життю.
еще отзывы с Toyota RAV4 - 106шт
объявления с Toyota RAV4 - 6шт