Peugeot 308 5-ти дверный

(выбрать другую модель)

 308 5-ти дверныйГод: 2011
Пробег: 11.500 км
КПП: мех.
Привод: передний
Двигатель: 1.6 turbo дизель
Компл.: Allure, 110 hp
Кузов: хэтчбек, 5 дв.
Автор: Игорь (Украина, Вишневое) Дата: 2012.07.24

5 - общая оценка
5 - надежность
5 - комфорт
4 - ходовая
5 - внешний вид
Проїхав на своєму Пежо уже 11500 км. Можна зробити деякі висновки. Витрати пального. Взимку, з підігрівом аж ніяк не виходило менше 6, 5-6, 7 л соляри на 100 км. Правда, середня швидкість по борт.комп.була на рівні 29 км/год. Як правило, це маршрут Вишневе-Київ (р-н Хрещатика) з відповідним перебуванням у пробках зранку-ввечері. Влітку, без кондюра - витрати на рівні 6 л/100 км теж із середньою швидкістю руху 28-30 км/год. Із кондюром - десь 6.2-6.4 л/100 км.бТип водіння - спокійний. На трасі при швидкості 110 км/год витрата палива (без кондюра) становить близько 5-5, 2 л/100 км. При активізації круїз-контроля завжди витрати менші. Заправляюсь, як правило, на ОККО білоруським євродизелем. Вроді нормально. Декілька разів заправлявся пульсом - якоїсь різниці в динаміці чи зменшенні витрат не відчув. А гаманець різницю відчув :-) Віддаю перевагу білоруському дизелю, бо взимку, при -27 гр.машина нормально заводилася, тоді як у колег, які заправлялись всякими преміумами машини залишалися на стоянці. Динаміка. Ну, дизель, є дизель. На старті, в місті - йому немає рівних.На перших тисячах навіть трохи грішив - стартував на світлофорі різковато, просто хотілося якогось зазнайку на Шкоді чи Короллі обігнати... Серйозне прискорення починається, коли двигун досягає обертів десь на рівні 1600-1800 об/хв. На швидкостях на рівні 110-130 км/год прискорюється на обгон досить пристойно, не гірше, ніж на бензиновій Короллі. 110 конячок на це повністю вистачає. На більшій швидкості не пробував. Розганявся, правда, до 160 км/год - але машину жаль. Хоча і на такій швидкості трасу держить, кермо не гуляє. Шум двигуна тільки вже стає добре чути в салоні. Ходова. Я на Пежо пересів після Тойоти Королли. Є з чим порівняти. По передній підвісці - нарікань немає. Хоча, трохи в кермо віддає при нерівностях (у Тойоти такого не було). А от задня... Цікаво якось себе веде: при відносно великих вибоїнах - вона їх "ковтає", а як якийсь невеликий горбик - таке враження, що амортизатори відсутні і колесо прикручене напряму до кузова. Кермування. Нічого нового не відкрию - непогано, досить чітко входиш в повороти, добре реагує на команди водія. Правда, при малих швидкостях, паркуванні - одним пальцем (як у Тойоти) кермо не покрутиш. Інтер'єр. Шумоізоляція краща, ніж у Тойоти. Проблему із торохтінням задніх ремнів об пластмасу вірішив: наклеїв на поверхню, яка доторкалася до пластмаси кузова войлочні пластинки, які клеять на ніжки стільців, щоб паркет не шкрябати. Ергономіка місця водія у француза - супер. Єдине, що не подобається - це якийсь архаїчний перемикач магнітоли. Не класично, на кермі, а під кермом у вигляді "палички", по аналогії із перемикачем поворотів. Хотів би особливу увагу звернути на педальний вузол. Трохи тіснувато. Особливо це було відчутно взимку, коли був у черевиках. Носак правого черевика постійно впирався у пластмасу над педалями, коли нога була на педалі газу. У літньому взутті - нормально. Та й, очевидно, уже звик. Заднім пасажирам великим плюсом є воздуховоди в центральній консолі. Вони прохолоду влітку отримували одночасно з передніми пасажирами. Але ця ж консоль не дає середньому пасажиру повноцінно розмістити свої ноги (у Короллі, наприклад, ззаді всі 3 пасажири нормально себе почували). Трансмісія. Якось трохи довга 2 передача. Можливо, це так задумано, але не дуже подобається. ЛКП. Так як колір авто - чорний, то всі мікроподряпини і просто подряпини після мийки видно зразу. Лак не дуже якісний: якось пташечка "нас...ла" на задні дверцята - то після мийки трохи пляма і залишилася.
Плюсы: Дизайн, ергономіка, економічний тяговитий двигун, динаміка, комфорт, якісні матеріали в салоні, шумоізоляція.
Минусы: Жорстка підвіска, специфічне дистанційне керування магнітолою. Поки що все.
Совет: Не розумію, чому "гонят" на французів... За $23800 отримати сучасний дизельний хетч Гольф-класу в такій комплектації - навіть корейці "однокласники" вже дорожче. Добротний автомобіль для невеликої сім'ї, яка вміє рахувати гроші і в той же час любить комфорт і має гарний смак.
еще отзывы с Peugeot 308 - 40шт
объявления с Peugeot 308 - 2шт
Назад   ·   Вверх   ·   На главную
© InfoCar.ua 2005 - 2015