Citroen C4 5-ти дверный
(выбрать другую модель)
Год: 2011
Пробег: 680 км
КПП: авт.
Привод: передний
Двигатель: 1.6 бензин
Компл.: Tendane, VTI 12
Кузов: хэтчбек, 5 дв.
Автор: Igor (Украина, Киев)
Дата: 2012.03.15

-
общая оценка

- надежность

- комфорт

- ходовая

- внешний вид
Взяв цитрамона після нового року, комплектація з АКПП (відповідно з ESP / ASR / круїзом / лімітом швидкості / аудіо / кліматом). Авто просто бомба після корейського Б класу. Дуже плавно йде (зимова R16/Goodyear 205/55), навіть по львівській бруківці нічого не тарабанить (рівномірний гул в салоні правда присутній).
Напишу про те чого інші не писали.
Динаміка 120 сильного двигуна на автоматі - не бумер звичайно, але супер по місту (очікував гіршого). По трасі є питання з динамічним обгоном - треба сильно тиснути педаль газу щоб перескочити з 2500 оборотів до 4000, а вже на 4тис обертів двигун просто вибухає динамікою.Альтернативно можна користуватись круїзом - вмикаючи його динаміка розгону з 90 до 120 швидша і без затримок чомусь (попередньо на круїзі виставив шв. на 20-30 км-год швидше потоку). Поки обкатка вирішив не мучити двигун і більше 3000 не крутити (достатньо щоб їхати 105-109 км/г по спідометру).
Сидіння водія для моїх 176 см здалось трохи зависоким і регулювання важілем вниз-назад або вперед-вверх не дуже сподобалось (роздільно вниз -вверх не регулюється - тільки з присуванням або відсуванням). В результаті знайти положеня коли посадка невисока і кермо не закриває верхню частину спідометра-тахлметра поки не вдалося (кермо теж ясна річ регулював). Сподобалась регулювання випираючої підтримки попереку (крутилка на середині спинки водія).
Недоліки про які я не читав раніше (все лише справедливо для моєї комплектаціі):
В Tendance 120 АКПП не регулюється висота центрального підлокітника (та й короткий він як на мене). Відсутній підлокітник на задньому сидінні, і немає лючка в багажник (для лиж :-)).
Екран бортового компютера простєцкий - на семисигментних індикаторах (не такий як в румунському тесті eHdi) - тобто без графіки. Я так розумію що такий бортовик (з графічним дисплеєм)є в комплектації Exclusive або коли замовляєш пакет Аудіо1 / Комфорт з партроніками.
Приємно вразив Круїз контроль з автоматом - дуже чітко працює і легко налаштовується. На пустій трасі - дуже зручно. Навіть без паямті на 5 швидкостей. Якщо потримати + на кермі прибавляє швидкість, - зповільнюється. при натисненні на педаль гальма - ставиться на паузу. Також можна включити - виключити його кнопкою пауза на кермі. Якщо потримати + - довше ніж півсекунди - мотає шв. вверх-вниз з кроком 5 км-год.
Ліміт швидкості як виявилось теж суперовий прибамбас (але працює або ліміт або круїз). На підїзді до києва з боку житомира зараз 2 години їзди з постійними знаками обмеж. 70 км. Я встановив на 88 (щоб залишатись в межах 70+20) і можу не дивитись на спідометр - ліміт його не дає перевищити. Те сам по місту - ставлю 78 і не треба турбуватись що забудучи поїдеш 100 особливо де даішники вічно з радарами (на проспектах/вїздах-виїздах). Раніше напрягало оце слідкування за спідометром.
Класна дрібничка нагадування про можливість ожележді на бортовому коли температура в районі 0С..-3С.
Не сподобався режим на кліматі усунення запотівання лобового скла - дуже шумить вентилятор (радіо не чути - треба підкручувати гучність), хоча свою функцію виконує. При спробі порегулювати оберти крутилкою клімата - просто відключається ця ф-ція взагалі.
Ящики під сидіннями пер. пасажирів виявились зовсім маленькими і неглибокими - за розмірами як пачка офісного паперу. Чомусь в комплекті не дали попільничку (можливо дилер).
Класна кнопка центрального замка в салоні з індикатором що заблоковані двері (автоблокуються) і поряд з нею кнопка вимкнення підсвітки спідометра - зручно дял нічної їзди - не світить в обличчя. Хоча яскравість можна регулювати і окремо.
Гарне дальнє світло і яскраві протитуманки.
Про ESP напишу коли воно хоч раз заморгає. Автомат тримає машинку навіть під круту гірку супер.
Чомусь заїдає ключ запалення - кожен другий раз з першого разу тяжко повернути.
В якомусь з обзорів читав що мовляв легко на автоматі випадково включити під час руху задню передачу - це не відповдає дійсності.
Плюсы: Круїз, ліміт швидкості, хороший кліренс (переднім бампером на відміну від акцента не чіпляю бардюри високі), плавність підвіски. Хороша динаміка при розгоні круїз-контролем на трасі. в салоні досить тихо на шв. 110-130.
Витрата по трасі на 120/АКПП - 6.6л на обкатці (обороти до 3000, сер шв. 80 по БК). По місту 11.2л (сер шв. 23 по БК).
Обємний бак - запросто вистачає на 600 км по трасі якщо не гнати більше 110.
Минусы: аккп 4-ступінчата в 120 сильному бензині. надто вже плавно набирає/скидає швидкість (без режиму спорт). Можливо це зміниться як тут писали після 2500км пробігу (зажато в компі)
треба тонувати пердні бокові скла - бо за рахунок великих зеркал вночі сильно сліплять задні ксенонщики.
Ключ запалення дивно заїдає.
Шарпає машиною при перемиканні АКПП за задньої(R) на D і назад на парковці. Можливо через те що я не до кінця або навпаки засильно натискаю на пед. гальма.
Совет: обовязково подивіться саме свою комплектацію в салоні, бо можете розчаруватись у відсутності деяких дірбничок за які ви думали що заплатили.
Беріть штатну сигналку - вона хоч і одностороння, але має приємні функціі - доводчики на стекла, відкривання багажника з брелка, і тд. В Україні продають авта французької сборки (а не калуга як в росії).
еще отзывы с Citroen C4 - 92шт
объявления с Citroen C4 - 1шт