Daewoo Matiz

(выбрать другую модель)

 MatizГод: 2010
Пробег: 8.000 км
КПП: мех.
Привод: передний
Двигатель: 0.8 бензин
Кузов: хэтчбек, 5 дв.
Автор: Bohdan (Украина, Львов) Дата: 2012.01.28

5 - общая оценка
5 - надежность
4 - комфорт
4 - ходовая
5 - внешний вид
ЧИТАТИ ПОВНІСТЮ! хвалити і нахвалювати не буду зайвий раз, розказувати казки про розхід і тому подібне теж .. нижче цифри які я веду в екселі: (назва бензи, заправки - грн - об'єм літрів - розхід - пробіг - коментар - дата ) хочу уточнити що досвід водіння 3 роки, їздити вмію і при тому економно, всі заправки були "до повного" тому дані вірні бенз 92, WOG 290 29.9 0 0 92 . бенз 92, WOG 101 10.41 6.19642857142857 168 92 . бенз 95, Shell 300 30.04 7.08490566037736 424 95 4/15/11 . бенз V-Power, Shell 338 29.45 6.60313901345292 446 95 4/27/11 . бенз 95, Shell 305 29.36 5.71206225680934 514 95 5/7/11 . бенз 95, Shell 334 31.54 7.4037558685446 426 95 5/24/11 . бенз 95, Shell 300 28.17 7.13164556962025 395 95 6/8/11 . бенз 95, Shell 306 28.63 6.96593673965937 411 95 6/23/11 . бенз 95, Shell 271 25.59 5.69933184855234 449 95 7/1/11 . бенз 95, Shell 265 25.27 6.59791122715405 383 95 7/14/11 . бенз 95, Shell 264 25.17 6.50387596899225 387 95 7/30/11 . бенз 95, Shell 310 29.3 6.73563218390804 435 95 8/15/11 . бенз 95, Shell 310 29.27 7.10436893203884 412 95 9/18/11 . бенз 95, Shell 267 25.21 7.50297619047619 336 95 10/7/11 . бенз 92, Shell 300 28.87 8.08683473389356 357 92 10/25/11 . бенз 95, Shell 277 26.15 8.22327044025157 318 95 11/13/11 . бенз 95, Shell 319 30.1 8.85294117647059 340 95 12/6/11 . бенз 95, Shell 289 27.27 8.94098360655738 305 95 12/25/11 . бенз 95, Shell 270 25.75 7.48546511627907 344 95 1/11/12 і так середній розхід літом 6, 5-7 місто; 5, 5-6 траса; зима: до -10 і повному прогріві 8, 5-9, зима від -10 до -20 розхід при нормальному прогріві 9, 5-10 (не вірте тому хто каже що розхід менший, - він просто двигну не прогріває, відповідно і ресурс падає) хочу зазначити що на поганому бензині машина погано їде, єдине на чому добре їздити це на Shell-овському бензі, 95му простому, заливав один раз V-Power, виглядає ніби на 5% економніше по розходу бензи но на 10% дорожче по грошах, в динаміці між в-павер і простим 95 різниці немає, а от між 92 шеловським і 95 - є .. 2 рази прийшлось залити окковський бенз - машина ледве їхала , поїхав по трасі лиш би злити бенз .. двигун чутливий до якості пального, - об'єм дається взнаки з практичних плюсів які виявлено за 9 місяців експлуатації порівняно з деякими іншими машинами: - зимою як не дивно двері не примерзають (не відкриваються в мороз, такого не було) - двигун прогрівається набагато скоріше ніж на інших машинах (при виключеній пічці, при включеній - довше) - порівняно з 9-ками і всякою нечистю набагато краща по якості як виконання так і матеріалів - висока ремонтопригодність (хоч і тяжка в ремонті ізза тісноти під капотом), без навиків роботи на сто - дорога лише на сто - сам нічого не зробиш - надійні запчастини , все окрім кузова і деталей інтерєра зроблено в кореї - можу похвалити гарантійне СТО (принаймні у Львові воно дуже адекватне) практичні недостатки: - заводські лампочки головного світла ПОВНЕ ГОВНО, зразу їх заміняйте , на трасі вони ВЗАГАЛІ НЕ СВІТЯТЬ, а дальнє в більшості випадків включати немає як (ціна питання ~120 грн, рекомендую Osram Night Breaker) - машина комфортно перевозить з точки А в точку Б лише на хороших дорогах, вона цілком може їздити по поганих дорогах, навіть дуже поганих але це не її стихія ))) - при -10 і більше амортизатори стають жосткі, застигає масло і відповідно доволі жосткою стає підвіска, зявляється "хруст" амортизаторів, через 10-15 км проходить - при сильних морозах зявляються скрипи в салоні (кришка багажника зі склом - герметик звужується і зявляються мінімальні люфти - лікується хіба кнопкою Volume +, пластикове скло приборки - починає скрипіти вже при -3 і не проходить до настання тепла) - кришка зверху коробки передач (з відділенням для дрібниць в салоні) по дурному кріпиться .. вона на защолках і постійно відходить, але скрипів не видає, просто нащупується )) - лампочка в салоні дуже потужна, причому світить вона не стільки скільки грієтсья .. і якщо хвилин 25-30 безперервно буде світити то автомобіль заводитись не дуже хоче з "пів тика", - маленький акумулятор і тупа лампочка, хоча якби не вона притензій до акума нема (доречі дивно що він в пів розміра від звичайного 45 ач а працює дуже добре при 35 ач) мій висновок: машина чудова, годиться для тих кому не треба бути першим на світлофорі а просто треба комфортно доїхати з точки А в точку Б за малі гроші (хоча малі - доволі відносно), після покупки можете не переживати що будете на сервісі зависати - не будете при акуратній їзді, машина така що просить бережливого відношення - вбивати її не вийде, думаю не простить ))) їздити потрібно акуратно, ям підвіска боїться p.s. на зимовій резині не економте - виручить p.p.s. для того щоб зрозуміти все повністю спочатку прочитайте інструкцію до машини, доречі багато чого цікавого є .. p.p.p.s. тиск в шинах має бути 2, 2 - 2, 3 а не 2, 0 чи 1, 8 як кажуть на шиномонтажі , в матіза ходова з тиском в колесах 2, 0 стукає так як уаз на карпатських дорогах.
Совет: - замінити лампочки головного світла - хороша зимова резина - акуратне водіння на поганих дорогах - прочитати інструкцію перед використанням - в базову комплектацію купляти полку багажника (економія 400 грн при покупці приводить до покупки полки через 2-3 місяці)
еще отзывы с Daewoo Matiz - 126шт
объявления с Daewoo Matiz - 0шт
Назад   ·   Вверх   ·   На главную
© InfoCar.ua 2005 - 2024