Daewoo Nexia N150

(выбрать другую модель)

 Nexia N150Год: 2011
Пробег: 3.100 км
КПП: мех.
Привод: передний
Двигатель: 1.6 бензин
Кузов: седан, 4 дв.
Автор: Сергій (Украина, Черкассы) Дата: 2011.11.02

4 - общая оценка
4 - надежность
4 - комфорт
4 - ходовая
5 - внешний вид
Автомобіль придбав у вересні 2011 року в салоні, новий, вже набігав більше трьох тисяч. Що можу сказати об'єктивно. Автомобіль в оновленому кузові виглядає набагато сучасніше. Дизайн мені дуже подобається. Колір автомобіля синій. Коли вибирав колір, то дійшов висновку, що цій машині найкраще підходять кольори чорний, синій та перламутровий. Білий, сріблястий, пісочний, червоний - не те. Синій сподобався найдужче. Можу сказати, що на мою думку автомобіль кращий за Ланос в наступному: солідніший вигляд, сильніший двигун (хоча у Ланоса теж наче є 1.6, але не знаю нічого про нього), просторіший салон і багажник (об'єм - 530 літрів). І головне - зборка не запорізька. Про узбеків, які збирають авто, теж говорять різне, але особисто я на зборку не скаржусь (принаймні так, як скаржаться у деяких відгуках в інтернеті власники запорізьких Ланосів). Правда, скрипи на нерівностях дороги по салону виникають то там, то тут, але я і не тішив себе сподіваннями на те, що такого не буде. Іще недолік - двигун 1.6 шумний, але я все ж таки йому перевагу надав перед двигуном 1.5, оскільки бажав чогось потужнішого. А цей двигун дійсно супер. Близько 2800 км я їздив в обкаточному режимі (до 3000 обертів, на трасі не більше 100 км/год). А потім почав трохи давати жару (правда не більше 4000 обертів). На трасі багато кого обганяю, звісно, що з німцями і японцями не потягаєшся, але машинка плентатись в хвості не любить. Реально на трасі залишив позаду октавію та вектру, правда за останнього думаю, що він просто не дуже хотів зі мною змагатись (а октавія, мабуть це була 1.6, змагання реально програла). Витрата пального як вказують на сайті та в салоні по місту має складати 9, 3 л. Реально після першої заправки вийшло десь 9, 7-9, 8. На даний час я перейшов на Шеллівський V-Power, по місту вдалось досягнути витрати близько 8, 5 л. В салоні автомобіля достатньо просторо, правда, якщо передній пасажир довгорослий, то позаду такий самий довгорослий пасажир може або не вміститись, або почуватиме себе не надто комфортно. Задні сидіння не складаються. Це трошки засмучує, але не псує вцілому враження від машини. Ходова не скажу, що ідеальна, але достатньо хороша як для машини такого цінового діапазону. Не подобається те, що навіть в максимальній комплектації відсутні подушки безпеки та АБС (у Ланосі здається в максимальній комплектації, здається, є одна подушка, у Калині та Пріорі є АБС). Але в цілому, якщо порівнювати з машинами такого цінового діапазону (російські Лади, китайці, ЗАЗовські Ланос, Сенс, Форца), то особисто мій вибір за Нексією. Двигун та коробка в ній корейські, зборка узбекська. Шкода, що нещодавно Азаров обмежив ввезення узбекських авто до трьох екземплярів на рік. Досить непогані робочі конячки тепер (якщо нічого не зміниться) на український ринок не заходитимуть.
Плюсы: Двигун 1.6 достатньо потужний, ходова відносно м'яка, зовнішній вигляд пристойний, відносно просторий салон та досить просторий багажник, не виникало проблем, пов'язаних зі зборкою
Минусы: Досить шумний двигун, на нерівностях дороги скрипи в салоні, не складаються задні сидіння
Совет: Вцілому вважаю, що за ці гроші варто брати. Це не росіянин і не китаєць, і тим більше не українець. Ціна дорожча, ніж у Ланоса, але я не вважаю це істотною перешкодою для придбання авто. А якщо хочете брати - поспішіть. Після лімітування ввезення узбекських авто до України їх скоро не стане, директор салону, в якому я брав авто, кілька днів тому казав, що по Україні зараз залишилось близько 2000 автомобілів (я так зрозумів, що це разом Нексія та Матіз), орієнтовно за півроку їх розпродаватимуть, а далі все залежить від взаємовідносин між урядами України та Узбекистану.
еще отзывы с Daewoo Nexia - 81шт
объявления с Daewoo Nexia - 1шт
Назад   ·   Вверх   ·   На главную
© InfoCar.ua 2005 - 2015