Volkswagen Touareg

(выбрать другую модель)

 TouaregГод: 2011
Пробег: 3.000 км
КПП: авт.
Привод: полный
Двигатель: 3.0 turbo дизель
Кузов: внедорожник, 5 дв.
Автор: Юрій (Украина, Ивано-Франковск) Дата: 2011.10.14

4 - общая оценка
4 - надежность
4 - комфорт
4 - ходовая
3 - внешний вид
Автомобіль обирали з поміж Toyota LC Prado, BMW X3 та KIA Sorento. Тойота розчарувала якістю матеріалів та вже морально і технічно застарілим дизельним двигуном 3000см3 зі смішними 170 конями, та 410 Н*М. Ну і ціна явно не відповідає якості, як і у всьому модельному ряді Тойоти. БМВ мало ряд недоліків (відсутність запаски, небагата базова версія ну і звичайно ціна самого авто так і його обслуговування). Хоча для "великих гаманців" варіант досить непоганий. Ну а щодо Соренто, то варіант досить хороший, от тільки дуже жорстка підвіска, а особливо коли порівняли з Туарегом. Тепер щодо самої машини. Є ряд плюсів які неодмінно оціниш при першому знайомстві. Зручна посадка водія, багато простору позаду і в багажнику, якість матеріалів на 4+, добра шумоізоляція, хороша оглядовість. Їздові характеристики заслуговують похвали: машина майже не відчуває дрібних вибоїн, добре тримає дорогу (от тільки після седану треба привикнути до кренів в поворотах), дизельний двигун завжди має запас крутного моменту і кінських сил вистачає для того щоб відчувати себе комфортно при різних ситуаціях. Розхід палива також порадує: при спокійній їзді за містом 7-8л\100км, в місті реальний розхід 10.5-12.5л\100км, що для такої машини не багато. Але по при те слід відмітити і мінуси. Перший який кидається в очі це розташування панелі приборів та його ергономіка. Циферблати показів спідометра та тахометра дуже великі і розташовані занадто широко і через широке кермо їхню верхню частину з положення водія майже не видно, так само як і не видно зовсім малесеньких показчиків поворотів. Як на мене це великий прорахунок зі сторони інженерів та дизайнерів. Слід також відмітити те що задні сидіння не складаються в рівну площину, отож багажник при складених сидіннях має сходинку. Також через невелику висоту авто при посадці водія треба досить сильно пригинати голову щоб не вдаритися. Хоча поїздивши трохи до цього можна звикнути. А в загальному авто справляє хороші враження і вселяє впевненість на дорозі. Тим хто не марить престижними марками і хоче мати авто яке має оптимальне співвідношення ціна-якість, раджу як варіант. От тільки при купівлі на мій погляд кращим буде варіант з пневмопідвіскою, оскільки без неї машина доволі жорстковата і в далеких подорожах по наших дорогах виснажує (порівняти є з чим, до цього їздив на Мерс-Бенц Е класу- різниця колосальна). Беручи все до уваги вважаю авто гідним конкурентом і альтернативним варіантом Ауді Ку-7 та Джип Гранд Черокі.
Плюсы: Невеликі витрати пального. Якісні матеріали в салоні. Хороша шумоізоляція. Багато простору. Хороша оглядовість.
Минусы: Розташування панелі приборів. Маленький бардачок. Запаска яку при заміні потрібно накачувати. Висока вартість аксесуарів та обслуговування як для такого класу.
Совет: Тим хто справді розглядає це авто як варіант раджу брати тільки з пневмопідвіскою (сам пробував обидва варіанти - різниця є!), і варто звернути увагу на недоліки розташування циферблатів - можливо для когось це важливо.
еще отзывы с Volkswagen Touareg - 43шт
объявления с Volkswagen Touareg - 6шт
Назад   ·   Вверх   ·   На главную
© InfoCar.ua 2005 - 2015