Citroen C4 5-ти дверный

(выбрать другую модель)

 еще 5 фото
Год: 2011
Пробег: 450 км
КПП: мех.
Привод: передний
Двигатель: 1.6 бензин
Компл.: Тенденс
Кузов: хэтчбек, 5 дв.
Автор: Роман (Украина, Киев) Дата: 2011.09.22

5 - общая оценка
5 - надежность
5 - комфорт
5 - ходовая
5 - внешний вид
Вибирав машину дууууже довго. Передивився все в діапазоні 17-25 тис. доларів. На варіанті кузова не зациклювався. Подобався Гольф 6, Кюшкай, Пежо 3008, навіть Фокус попередній. Але в червні почув десь, що в Україні зявились нові Сітроени С4. Дай думаю махну і подивлюсь що там. Приїхав в перші дні показів. Сів в салон (тенденс автомат) і... ПРОСТО ЗАКОХАВСЯ. Якби це смішно не звучало. Шикарна якість деталей, руль, торпеда, підсвітка приборів, комплектація, дизайн кузова, агресивний передок, збиті форми кузова, високий кліренс, хороший двіжок. Думаю: ТАК! ЦЕ ТЕ ЗА, ЩО НЕ ЖАЛЬ ВІДДАТИ ГРОШІ! І ось пройшло декілька місяців, я дозрів і взяв того французького красеня. Тепер детальніше про короткий термін їзди на С4. І так... Ходова. Дуже тиха, ямки ковтає, дрібні нерівності навіть не відчуваєш. Про стукіт балок ще не знаю. Не було ні разу... Шумка. Якщо завести двигун і включити музику на 1-шу поділку Вам буде здаватись, що машина не заведена. На шоссе до 110км/год чути тільки шум колес (можливо шумні жорсткі шини Мішелайн Енерджисейвер чи як там). Більшу швидкість ще не пробував - обкатка... Двигун. Не знаю як кому, але мені динаміки вистачає з головою. При тому я ще не крутив більше 3500 об/хв. Машина плавно і впевнено набирає швидкість. Трішки перегазував і відчуваєш приємний рівний звук, практично фррр :))) Це треба чути! ... Розхід. Не знаю чому, але в мене манічка постійно слідкувати за затратами палива. І так (вже писав в обговоренні даного авто, але ще раз повторюсь), перші кілометри їхав на багаті села. Рівно 100км... Клімат вкл. Швидкість 70 - 110 км/год. Сер. шв. отримав - 76км/год. Розхід - 5, 8л. Назад з пічкою, трошки підгружений - 6, 4л, сер.шв 81км/год. Київ, пробки, тянучки. Наїздив 200км, сер. шв. 27км/год, 8, 9л на сотню. Клімат 50% шляху... Музика. Спочатку втикнув флешку із МП3 128 кбс. Легкий рок. Ніби грає, але нічого особливого. Це тягнулося до того поки не витягнув ліцензійний CD з якимись електронними хітами (баси, електро і тд). Втикнув в магнітолу, додав звучок і просто офігєл. Звук чистий, повний "сюраунд", приємний бас до половини гучності, виставив в налаштуванні режим "техно" і просто отримав купу задоволення. Думаю тут не потрібні ніякі сабвуфери, машина і без них таке видає, що повірте Вас це приємно вразить. Головне слухайте якісну музику від 320 кбс... Круїз-контроль з памяттю. Мені він попався як доп. опція. Не знав що настільки з ним класно їхати на дальні відстані. Включив і машина сама то набирає, то скидує швидкість. При цьому хороша економія і ноги не напрягаються. Також є ліміт-контроль. Наприклад по Києву вистави 80км/год і машина швидше просто не поїде. Погрішність спідометра з GPS рівно + 5 км/год... Клімат-контроль. Не знаю на скільки він ефективний, так як до того кондера не було. Але те що передні вікна потрібно затонувати хорошою тонувальною плівкою, я зрозумів зразу. Клімат вкл. , холодить, а лице і руки горять. В своїй старій машині тоніровка - Llumar, сонце ніколи не пекло при закритих вікнах. Як тільки відкривав - відразу відчував сонячне тепло. Тому буду тонувати 100%... Ергономіка. Дуже хороші матеріали салону. Нова машина, а запаху практично ніякого. Про, що це говорить? А про те, що всі матеріали високоякісні. Сидіння класної форми, дуже комфортні. Спина боліти не буде після довгої подорожі. Всі кнопочки розміщені окремими блоками, але в основному я користуюсь тими, що на кермі... Гальма. Дуже інформативні. Спочатку здалось, що надто різкі порівняно із попереднім авто. Зараз розумію, що вони просто класні! Жмеш і машина просто гальмує і зупиняється там де тобі треба. При цьому зусиль мінімум, як і нервів... Кліренс. Під порожнім авто - 170мм до найнижчої частини кузова. Щоб перевірити реальний кліренс попросив сісти родичів загальною вагою приблизно - 240кг. Підставляв дитяче пласт. відерце висотою 150мм. Проходило в притирку під самою нижньою частиною. Висновок - 150мм, в добре завантаженому стані, Є! Для наших доріг те що треба!
Плюсы: Читайте вище!
Минусы: Склоочисник після роботи та омивання залишає 5-тисантиметрову полосу бруду по краях лобового скла. Але до цього звикаєш. Легке розкачування машини вперед-назад, коли починаєш рухатись. Можливо повязано з тим, що ще не привик до педалі зчеплення, чим і провокую покачування. Хоч в повороти входить практично без кренів на розуній швидкості звичайно.
Совет: Якщо закрити очі на бренди, марки, забобони і вибирати авто душою, я впевнений С4 - це те що треба! Тим більше, концерн Пежо-Сітроен йде дуууууже великими кроками вперед. Недаремно сітроенчики вже продають в Японії!
еще отзывы с Citroen C4 - 92шт
объявления с Citroen C4 - 1шт
Назад   ·   Вверх   ·   На главную
© InfoCar.ua 2005 - 2024