Volkswagen Golf Plus

(выбрать другую модель)

 Golf PlusГод: 2009
Пробег: 13.000 км
КПП: мех.
Привод: передний
Двигатель: 1.6
Компл.: Trendline+
Кузов: хэтчбек, 5 дв.
Автор: Олександр (Украина, Харьков) Дата: 2011.04.06

5 - общая оценка
5 - надежность
4 - комфорт
5 - ходовая
5 - внешний вид
Автомобіль був придбаний у салоні офіційного дилера у листопаді 2009 року. До стандартної комплектації Trendline під час замовлення було додано бортовий комп'ютер, шкіра на кермі, ручці перемикання коробки передач та ручному гальмі, однодінова магнітола (рідна, заводська). Загалом автомобіль залишив приємні враження: великий всередині і компактний ззовні (останнє особисто для мене було принциповим, оскільки хотів отримати авто довжиною до 4, 5 м). Та й кузов "хетчбек" для мене є оптимальним вибором. Вибір на користь саме "Плюса" обумовлений наступними обставинами: німецька зборка, потужні системи активної і пасивної безпеки, просторий салон (особлива увага наявності вільного місця на задніх сидіннях), можливість широкої транформації салону шляхом переміщення у продольному напрямку задніх сидінь, у тому числі й по частинах, а також шляхом нахилу спинок задніх сидінь, приємний дизайн авто (авто видається доволі міцним і навіть солідним, якщо порівнювати, наприклад, з Nissan Note), наявність навіть у початковій комплектації майже усього необхідного обладнання), відносно великий кліренс (хоча можна було б додати ще 1-2 см), знижка у 3-4 тис. долларів (авто було придбано по акційній ціні, яка склала 19000 дол.) від її звичайної ціни. За 1, 5 роки експлуатації лише одного разу з авто трапилася неприємність: на 3000 км виникли проблеми з приводом дросельної заслонки, зникли холості обороти й тяга, авто почали самовільно глохнути. Після звернення на фірмову СТО упродовж 1, 5 тижня після щоденного нагадування працівникам СТО про необхідність якомога швидшого ремонту, авто було полагоджено. Правда при цьому на СТО мене запевнили у тому, що треба замінити ще й свічки, за що попросили 300 грн. Хоча авто пройшло лише 3000 км и заправлялося пркатично завжди на брендових заправках (ОККО, WOG, Shell). Авто експлуатую на 95 бензині, хоча двигун дозволяє заправляти й 92-й. Але на останньому двигун дещо детонує на певних обертах, трохи втрачає потужності, але не суттєво (суб'єктивне враження), дещо вища витрата пального. Авто брав свідомо з дещо застарілим 8-клапанним двигуном 1, 6, оскільки він більше придатний до експлуатації в умовах відсутності високоякісного пального. За це доводиться розплачуватися більш високим рівнем витрат пального й меншою потужністю двигуна. Як-то кажуть за все в цьому житті потрібно сплачувати. Двигуни з безпосереднім впорскуванням більш примхливі до якості пального. Середня витрата пального (за умови спокійного водіння): у місті - 9-11 л, за містом - 7-8. На мою думку це авто за співідношенням ціна( тільки акційна, а не звичайна)-якість-функціональність залишається найбільш оптимальним вибором. Це дбре збалансований сімейний помічник!
Плюсы: Високий рівень активної й пасивної безпеки, просторий салон, наявність декількох варіантів трансформації салону, добре збалансована підвіска, приємний дизайн кузова, ефективне ближне світло, наявність клімат-контролю заміть кондиціонеру, достатній для пересування в умовах міських шляхів кліренс, немецька зборка, відносна надійність, непогані гальма, електопідсилювач керма замість гідравлічного
Минусы: Відсутність шостої передачі у коробці передач, завелика витрата пального, особливо у місті, відносно слабкий двигун, наявність тунелю на підлозі у задній частині салону, відсутність USB-порту в заводскій магнітолі, малоінформативний датчик рівня пального, туге вимкання першої передачі
Совет: Однозначно купляти. Якщо є можливість, то краще брати авто з дизельним двигуном і шестиступеневою механічною коробкою передач
еще отзывы с Volkswagen Golf Plus - 12шт
объявления с Volkswagen Golf Plus - 2шт
Назад   ·   Вверх   ·   На главную
© InfoCar.ua 2005 - 2024