ВАЗ Lada Kalina 1119
(выбрать другую модель)
Год: 2008
Пробег: 40.000 км
КПП: мех.
Привод: передний
Двигатель: 1.4
Кузов: хэтчбек, 5 дв.
Автор: Роман (Украина, Киев)
Дата: 2011.03.27
-
общая оценка
- надежность
- комфорт
- ходовая
- внешний вид
Кінець 2008 року. Долар лізе вверх. Планував брати іномарку, але дивлюсь, що ціни різко виросли. Дай думаю гляну що з вітчизняними машинами робиться. Каліна як коштувала так і залишилась із старою ціною. Ще й у гривнях! Короче купив.
На початку думав, що будуть проблеми. Але із-за ціни прийдеться закривати очі. Тепер 2011рік. Проїхав 40000км за майже 2, 5 роки. Щоб хоч раз серйозно підвела? Ні! Спочатку помітив, що не включається карлсон при перегріві двіжка. Підїхав на СТО. Проблема заключалась у відсутності контакту. Грубо кажучи - хтось на заводі не докрутив якийсь хомут. Пізніше глюканув правий склопідйомник. Перестав працювати. Підїхав погарантії і замінили без питань на новий. Зараз все ок. Згодом на 30т порвався ремінь генератора. Замінив на якісний Контіненталь. От і всі проблеми про які я памятаю.
Плюсы: Недорогі запчастини які можна найти де завгодно. Але про них можна не думати мінімум до 100тис км пробігу. Машина не дорога, тому не боязно залишати на нічну стоянку "під вікном". Економічний двіжок. Літом по місту Київ при середній швидкості 25км/год (борт комп) розхід 8,5л. На трасі при сер. шв. 80-85км/год(борт комп) розхід 5,5-6,0л. Без проблем набирає швидкість до 150км/год + великий запас в педалі. До 110км/год їде відмінно. При більшій швидкості та вітряній погоді стає парусною. Тобто ти відчуваєш як вітер здригає машину. Це не дуже приємно. Можливо аеродинаміка не та. Кліренс високий. Після страшної Черновецької зими 2009-2010 року, коли дороги перетворились в "яму на ямі", ходова машинки все витримала. Хоч частенько влітав в колдобіни.
Минусы: 1. Погана стійкість при швидкості від 120 км/год та вітряній погоді. 2. За рахунок високого центру ваги та мякої підвіски погано входить в повороти. Відчувається сильний крен. Лікується зменшенням швидкості при входженні в поворот. Звісно за такі гроші ідеальну підвіску не отримаєш. Зате мяка і ями не страшні. 3. Шумновато в салоні. В основному за рахунок слабої звукоізоляції між двіжком та салоном. Питання з шумом колес, арок, вулиці вирішив за рахунок використання недорогої шумки - Ізолон (чи щось таке). Просто проклеїв усі дверки зсередини, багажник, задні арки. Якщо було шумно на 10балів. То після недорогої шумки стало на 4бали. Шум іде тільки з двіжка. Але сказати що він напрягає я не можу. Шумить коли ти стартуєш до 40км/год. При швидкості 80км/год та оборотах біля 2тис. - двіжок занімає і в машині панує тишина.
Совет: Якщо у Вас немає лишніх грошей, але Ви хочете мати свого невибагливого коня - Лада Каліна кращий вибір! Якщо це перша машина - Ваше життя поміняється. Ви не будете представляти як Ви жили без авто. Я думаю, що краще взяти нашу машинку чим пусту і дорожчу на 20-30% іномарку. Щоб Ви розуміли що в базовій комплектації Каліни багато приємних дрібниць, яких до того, майже не було в авто сімейства ВАЗ. А саме: 1. забув витягти ключ - машинка пищить, забув виключити світло - пищить. 2. Електропідсилювач руля - штука супер 3. Повноцінний бортовий компютер з температурою за бортом 4. Електрокоректор куту нахилу фар 5. Сигналзація та центрзамок в базі 6. Великі бокові зеркала з відмінним оглядом
еще отзывы с ВАЗ Lada Kalina - 132шт
объявления с ВАЗ Lada Kalina - 0шт