Opel Vectra C

(выбрать другую модель)

 Vectra CГод: 2004
Пробег: 150 км
КПП: авт.
Привод: передний
Двигатель: 2.2
Кузов: седан, 4 дв.
Автор: Igor (Украина, Тернополь) Дата: 2011.03.04

4 - общая оценка
4 - надежность
4 - комфорт
4 - ходовая
4 - внешний вид
Протягом останніх 3-х років накатав 90 тис.км. Особливих претензій немає. В двигун лию лише оригінальне мастило GM (350 грн./5 л.), тому від заміни до заміни ( 15 тис. км.) бере лише 0, 8-1, 0 літри, тобто 5-ти літрової каністри вистачає на заміну і доливку. В коробці автомат оновлюю мастило кожні 30 тис.км., а не 60 тис.км., як рекомендує виробник. Лию в автомат також лише оригінальне мастило (4 літри на одну заміну), кажуть фахівці, що це продовжить термін її експлуатації вдвічі. Тому АКП працює бездоганно. Витрата пального по місту в корках - 11-12 л./100 км., траса - 7, 3 л. при швидкості 110 км./год. Середня витрата пального 9-10 л. Передні амортизатори поміняв на 140 тис. км., виробник Більштайн, 500 грн./шт., якість хороша. Шарові йдуть в зборі з ричагами, реставрація коштує 60 грн./шт., ходять по 100 тис.км. Передні гальмівні диски поміняв на 140 тис.км. Термостат вийшов з ладу на 130 тис. км., заміни немає, оригінал - 400 грн. На 200 тис. км. має бути заміна ланцюга ГРМ, помпи тосолу та ланцюга приводу помпи з башмаками (заспокоювач) та гідронатягувачем. Ціна питання - 2500-3500 грн., відносно не дорого, враховуючи той факт, що гумові ремені ГРМ мають ресурси 60-90 тис. км. і небезпеку розриву. Задня підвіска, на диво, дуже живуча. При їзді вона проявляє себе дуже жорстко але дає впевненість при входженні в повороти на швидкостях. На 140 тис. км. поміняв втулки та стійки заднього стабілізатора. Потрібно ставити лише оригінал, заміна не ходить. Задні "бумеранги" тепер реставрують, продають ремкомплекти сайлентблоків, які коштують зовсім недорого. Ходять не гірше оригінальних, які коштують по 800 грн./шт.!!! Велюрова оббивка сидінь дуже витривала, добре піддається хімчистці, водійське сидіння, його боковина не протерлась, тримає форму. Торпеда, дверні карти м'які на дотик, пластмаса салону не так царапається, як на приклад у VW. Салон б/у Вектри з таким пробігом виглядає досить пристойно.
Плюсы: Живуча підвіска; відносно невелика витрата палива, як на 2,2і з АКП; роздільна кліма; хороший кліренс; оригінальний металевий захист піддону (не оригінальні занижують кліренс); ТО відносно недороге; об'ємний багажник з місцем для перевезенням лиж, задній підлокітник з шухлядою; бокові аербеги; ГРМ з ланцюгами; бортовий комп з КАНшиною; електричний підсилювач керма; метал кузова не піддається корозії
Минусы: жорстка задня підвіска (дискомфорт), алюмінієвий капот (проблема при рихтуванні у разі ДТП)
Совет: кожна друга Вектра С реально жере мастило (особливість обкатки та експлуатації двигуна), найкращий вибір авто з двигуном 2,2 16v, при купівлі авто з АКП прискіпливо продіагностувати коробку
еще отзывы с Opel Vectra - 140шт
объявления с Opel Vectra - 2шт
Назад   ·   Вверх   ·   На главную
© InfoCar.ua 2005 - 2024