ЗАЗ Lanos T100
(выбрать другую модель)
Год: 2010
Пробег: 17.000 км
КПП: мех.
Привод: передний
Двигатель: 1.6
Компл.: електропакет
Кузов: хэтчбек, 5 дв.
Автор: Alex (Украина, Киев)
Дата: 2011.01.18

-
общая оценка

- надежность

- комфорт

- ходовая

- внешний вид
Не знаю Т100 це чи не Т100, але в техпаспорті значиться як ЗАЗ ланос 2010 р.в.
Набридло їздити на старих коритах, тому вибирав нове авто за критеріями: дешевий, надійний, 2-об'ємний кузов, кондішен, нормальний кліренс для легковухи, щоб годилося і для міста і для подорожей. Хотів "універсал", але по бюджету підходила тільки Лада-2171, котрих на той час не було на складах (а Лада-2111 іде без кондішенів, і нарікають на якість збірки). На Ланосі зупинився коли в салоні сказали що піднімуть кліренс на пару см. Всі наявні кольори кузова були темні, ні один мені не підходив, я хотів світлий. Тому везли авто прямо із заводу на замовлення, кольору молочний металік. Відразу установив пропан BRC 4 пок., повівся на дорогу газову установку бо сказали що первинна обкатка 3 тис. км на бензині, а потім розхід газу буде лише на 0, 5 л більше ніж бензину. За фактом після бензинової обкатки розхід 95 бензину складав 6, 2-6, 7 л у змішаному циклі, ця цифра помітно росте на швидкості понад 90 км/год, в чому я виню зростання завихрення за кормою. Розхід пропану згодом виявився 8, 0-8, 5 л на 100км, причому по Києву (якщо не попадати в корки) або в Карпатах практично такий же як на трасі. Кажуть можна поставити більш підходящі свічки під пропан і буде менше, але поки неохота заморочуватися. Так що повної заправки пропану в балон (стоїть на місці запаски) вистачає на 380-400 км. За містом швидше 110 як правило не їду, ну не гонщег я. Мотор жвавий вище 3000об/хв, як і всі 16-клапанні, але так само і помітно шумить в салоні вище 3000. Захистом картера вже не раз черкав на грунтовках і ямах, машина буває розкачується бо м'яка підвіска, тому підвищений кліренс помагає якщо іти через колдобини обережно. Окремий привіт дорогам м. Борислава і Дрогобича, старій об'їзній м. Рівне, і половині Полтавської та Миколаївської областей.
Задні сидіння складаються хоч і не в рівну поверхню, але можна возити в такому багажнику і двері, і ондулін, перевірено. Приємно здивувало що штатна гума, здається Росава всесезонка, дозволяє нормально контролювати машину зимою на мокрій сніговій каші, ну звісно на притомній швидкості.
А тепер про погане. На 3-ій день експлуатації здох індикатор температури мотора, стрілка впала в мінімум і більше не ворушилася. На СТО Укравто сказали що нема запасних, приїжджайте через тиждень. Я забив на це до часу проходження ТО-1, тоді датчик поміняли, і індикатор ожив. Також через пару тижнів відламався пиндик кріплення водійського протисонячного козирька, так досі козирьок і бовтається на одному. Після того як перейшов на пропан, через пару тисяч км став троїти мотор. Під час ТО-1 почистили інжектор і поміняли свічі, відтоді така проблема не спостерігалася. На 11000 км, невдовзі після ТО-1, перестав працювати кондішен, діло було в кінці літа. На другий день закипів мотор у тянучці біля Києва. Загнав на ТО, виявилося що заклинив електромотор вентилятора охолодження двигуна. Він живився через спільний запобіжник (котрий згорів) із вентилятором кондішена, тому кондішен і перестав арбайтен. Поміняли вентилятор по гарантії, а на тому здохлому я помітив шильдик шось типу "Черкаський завод електротоварів". FUCK!!! от і підтримуй після цього вітчизняного виробника. Морально готуюся через рік-два міняти здохлий ветилятор кондиціонера, бо на ньому був такий же шильдик...
Зараз на одометрі коло 17000 км. Почав пищати мотор, особливо поки холодний, звук схожий на незмащений натяжний ролик ременя. Скоро ТО-2, доведеться знову подавати рекламації. Хоча казали що мотор стоїть німецький, такий як ставили на опелях попередніх моделей. Але підозрюю що збірка його вже теж вітчизняна. І це машині ще нема й року, а вже стільки дитячих проблем вилізло.
Підсумовуючи. Теоретично цілком нормальне авто для молодої безпонтової сім'ї і для особистих справ. Я був би загалом задоволений ним на практиці, якби не вказані вище проблеми з якістю вітчизняної збірки. Зараз так думаю - знав би наперед що така паршива якість збірки стала - узяв би якийсь аналогічний Пежо-206, хоч вліз би в борги.
Плюсы: Достатньо динамічна і економічна машина, якщо сильно не ганяти. В ідеалі також надійна і довговічна (по крайній мірі стереотипно була такою до перенесення повного циклу виробництва на ЗАЗ). Добра система обігріву салона зимою і охолодження літом. Комфортна підвіска для подорожей пасажирам і спереду і ззаду. Є дитячі замки, у кого малюки, це важливо.
Минусы: Технічні мінуси: не регулюється кермо по висоті, як у топовій версії седана ланос, а зафіксоване у незручній нижній позиції, тому половину спідометра не видно якщо не піднирювати під баранку. Сидіння водія із недостатньою підтримкою поясниці, втомлює спину в довгих дорогах. Не чути реле поворотів, тому буває забуваєш їх вимикати, треба доставляти звукове дублювання поворотів. Дешевий салон, для кого це має значення, але зате не смердить фенолами-анілінами, як китайські. Салон може бути тіснуватий для крупних людей, але це такий клас авто, ланос не для крупних. Кліренс не достатній для наших доріг, якщо не збільшувати його спеціально.
Технологічні мінуси: вітчизняна збірка, і те що звідси випливає. Подробиці вище.
Совет: Після 2009 року шанс виграти у лотерею під назвою "надійний ланос" зменшився, як показує життя. Шанси виграти мабуть є, але усвідомлюй ризики. Якщо береш - обовязково роби антикор і доставляй захист картера. Добавляй вставки для вищого кліренсу, або їзди обережно, - я раз бачив як таксист на ланосі "зняв" кромку бампера, зрушаючи з бордюра.
еще отзывы с ЗАЗ Lanos - 73шт
объявления с ЗАЗ Lanos - 0шт