Відповідно до результатів дослідження J.D. Power 2013 про вивчення суспільної думки стосовно продуктивності автомобілів, їх виконання та компонування (Automotive Performance, Execution and Layout (APEAL), бренди Jaguar та Land Rover входять до п’ятірки кращих із 34 оцінених брендів галузі. На рівні продукту модель Land Rover Range Rover другий рік поспіль отримує найвищий бал APEAL, що надало бренду Land Rover можливість зайняти четверту сходинку у загальному заліку. Бренд Jaguar посів друге місце, на перевагу зайнятому восьмому місцю у 2013 році, удосконаливши показник на 23 бали, що є найбільшим рівнем росту у галузі.
Визнання приходить на лани Jaguar, який займає другу сходинку серед брендів автомобільної галузі у рейтингу по визначенню якості J.D. Power’s 2014 Initial Quality Study (IQS), і це розміщує британський бренд серед десятки кращих. Range Rover Sport та Jaguar F-TYPE посіли у своїх сегментах третє місце.
"Визначним досягненняя для Range Rover четвертого покоління стало розміщення другий рік поспіль на найвищій сходинці дослідження та для Jaguar одночасно посідати другу сходинку у дослідженні IQS та APEAL,” – говорить Джо Еберхарт, президент та генеральний директор Jaguar Land Rover Північної Америки. “Це лише підкреслює значення та рівень інвестицій, вкладених компанією у розвиток інновацій та проектування лінійки автомобілів Jaguar та Land Rover, що робить їх бажаними для клієнтів та перевершує їх сподівання.”
Це другий модельний рік випуску Range Rover четвертого покоління, який було створено з чистого аркушу із поєднанням інноваційного духу та легендарного дизайну оригінальної моделі, яка змінила автомобільну галузь 40 років тому. Легший та міцніший Range Rover 2014 модельного року переносить розкіш та можливості на новий рівень, забезпечуючи удосконаленою продуктивністю та керованістю на будь-яких поверхнях. Новий Range Rover було представлено світу у 2012 році і до сьогодні модель отримала більше ніж 65 світових нагород та відзнак. Це перший у світі SUV із цільним алюмінієвим кузовом, який важить на 420 кг легше ніж його попередник.
Jaguar Land Rover, провідний виробник розкішних автомобілів преміум класу, демонструє у першому півріччі 2014 року визначні показники продажів – реалізовано 240,372 автомобілів, що на 14% більше ніж результати аналогічного періоду 2013 року. Світовий показник продажів Jaguar виріс на 16% та складає 43,587 автомобілів. Продажі Land Rover досягли результату в 196,785 реалізованих авто, що демонструє ріст в 14%, порівняно з показниками минулого року.
Дослідження APEAL виступає як стандарт для виробників автомобільної галузі. На сьогодні дослідження існує 19 років і з кожним роком підвищує свої вимоги. Власники оцінюють автомобілі по 77 критеріям, які у загальному заліку дослідження APEAL надають до 1000 балів.
Результати дослідження застосовуються автовиробниками в усьому світі для створення більш привабливих для клієнтів автомобілів. Дослідження APEAL 2014 приймало до уваги відгуки респондентів наданих у період з лютого по травень 2014 року. Загалом було опитано більше ніж 83 000 клієнтів та орендарів нових автомобілів 2014 модельного року після перших 90 днів володіння автомобілем. Дослідження APEAL також включає в себе Опитування «Першочергове дослідження якості» (IQS), метою якого є вивчення проблем, які виникають у власників протягом перших 90 днів володіння автомобілем.