Віддалене врегулювання страхових випадків
17:01 21.03.2014
Якщо сталася страхова подія, Вам необхідно повідомити про це за телефоном страхової компанії, а письмово заявляти про страховий випадок Ви зможете безпосередньо в сервісному центрі «Автомир», не відвідуючи офіс страхової компанії. Наші фахівці з врегулювання страхових випадків нададуть допомогу в оформленні всіх необхідних документів.
Переваги послуги:
- Економія часу - ви оформляєте страховий випадок безпосередньо в дилерському центрі «Автомир» без поїздки в страхову компанію, тим самим у Вас є можливість вирішити питання ремонту автомобіля більш оперативно
 
- Відсутність черг - Ви приїжджаєте до нас у зручний для Вас час, з попереднім узгодженям візиту;
 
- Кваліфіковані фахівці,що працюють в дилерському сервісному центрі «Автомир», мають великий досвід роботи в страхуванні, і нададуть в повному обсязі інформацію щодо Ваших дій при настанні страхового випадку;
 
- Огляд і ремонт автомобіля проводиться безпосередньо у спеціалізованому сервісному центрі Volkswagen компанії «Автомир, де буде ремонтуватися Ваш автомобіль у присутності досвідчених майстрів.
 
- Індивідуальний підхід до кожного клієнта і його страховому випадку.
 
При настанні страхового випадку Вам необхідно:
- Зателефонувати до Вашої страхової компанії (АКСА, УСГ, УНІКА)
 
- При ДТП викликати на місце події співробітника ДАІ
 
- При протиправних діях 3 -х осіб - викликати співробітника МВС
 
- Приїхати до нас в автоцентр , заповнити заяву про страховий випадок, але не пізніше 3-х діб після дзвінка до страхової компанії
 
Для оформлення страхового випадку при собі Вам потрібно мати такі документи:
Пакет документів для фізичних осіб:
- Страховий поліс КАСКО (обов’язково), ОСАГО (за запитом від страхової компанії)
 
- Свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу Паспорт власника транспортного засобу
 
- Паспорт водія транспортного засобу (якщо за кермом знаходився не власник)
 
- Водійське посвідчення (водія на момент ДТП)
 
- Ідентифікаційний код (водія та заявника)
 
Пакет документів для юридичних осіб:
- Оформлена заява встановленого зразка, підписана довіреною особою юридичної організації (страхувальником) та завірене печаткою організації
 
- Страховий поліс КАСКО
 
- Водійське посвідчення заявника його внутрішній паспорт та ідентифікаційний код (копія завірена печаткою організації або оригінальний скан з датою прийому)
 
- Свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу
 
- Договір лізингу (копія) завірена печаткою організації (якщо транспортний засіб знаходиться в лізингу)
 
- Подорожній лист або довіреність на управління транспортним засобом з мокрою печаткою підприємства.
 
Огляд проводиться у світлий час доби на чистому автомобілі.
Послуга поширюється тільки на клієнтів , які застрахували свою машину за полісом КАСКО. В таких страхових компаніях: АКСА, УСГ, УНІКА.
Источник: InfoCar