З першого погляду:
«Проект Jaguar C-X75 є вершиною інженерної думки Jaguar та дизайнерських рішень кампанії. Це, напевно, один із найшвидших тестових агрегатів у світі із самими передовими технологіями, що поєднав у собі гібридну трансмісію із вражаючою продуктивністю. Jaguar завжди прагнув розробляти автомобілі майбутнього, і з таким проектом як C-X75 ми закладаємо основу до інновацій наступного покоління Jaguar”, – Андріан Халмарк, бренд директор Jaguar у світі.
Вступ
Після досить успішного представлення C-X75 засобам масової інформації для оціночного тесту у червні 2013 року, Jaguar випускає фільм про розвиток автомобілю: С-X75 - прототип гібридного суперкару, що не знає собі рівних.
Фільм розповідає про втілення провідних інженерних програм у автомобілі та відкриває усі труднощі, що були подолані в розробці автомобілю із максимальною швидкістю 354 км/год та рівнем викидів менш ніж 89 г/км і здатністю проїхати 60 кмна чистому ході.
Коли в 2010 році Jaguar представив концепт C-X75, це був початок нової глави в галузі інновацій та технічного прогресу, і всього за два роки автомобіль еволюціонував від дизайнерського концепту до повністю робочого прототипу.
За цей неймовірно короткий відрізок часу, Jaguar та партнер з розвитку Williams Advanced Engineering створили повнопривідний гібрид, що заряджається від мережі (PHEV) з найбільш питомою в світі потужністю двигуна і першим карбоново - композитним моноком шасі.
І хоча в 2012 році кампанія прийняла рішення, що в результаті глобальної економічної кризи, C-X75 не піде у серійне виробництво, стало зрозуміло що він став індикатором лідерства Ягуар у виробництві легких конструкцій та ідеальним тестовим агрегатом для інноваційних досліджені кампанії в галузі високо - продуктивних технологій та засобів із низьким рівнем забруднення середовища.
Велике досягнення в розвитку прототипів С-X75 – враховуючи передові гібридні технології, карбоново – композитні матеріали та дизайнерські рішення вперше розроблені у співпраці з Williams Advanced Engineering – це використання цих розробок в інших галузях дослідження та розвитку інноваційних продуктів та технологій для брендів Jaguar та Land Rover.
Висока потужність та крутний момент
Натхненний Формулою 1, Jaguar C-X75 має комбіновану вихідну потужність 850 к.с. та 1000 Нм крутного моменту, 1,6 літровий двигун з двома компресорами (з турбонаддвувом та нагнітачем) та чотирма циліндрами, генерує 502 к.с. та 10,000 обертів на хвилину.
Два електродвигуни додають ще 390 к.с., а акумулятор в C-X75 характеризується найвищою номінальною потужністю заряду PHEV здатного доставляти 300 кВТ.
Від 0 до 160 км/год (100 миль/год) Jaguar C-X75 розганяється менш ніж за 6 секунд завдяки своїй 7-ступеневій автоматизованій механічній трансмісії що має інтервал переключення всього 200 мілісекунд. Перший прототип C-X75 на тестовому випробовуванню з легкістю перетнув позначку 321 км/год, а теоретично максимальною швидкістю прототипу вважається 340 км/год.
Низький рівень забруднення та «чистий» електричний режим
Завдяки надзвичайно потужному зарядному пристрою ( PHEV), C-X75 здатен пройти в чистому електричному режимі до 60 км, а рівень його викидів CO2 в звичайному режимі становить 89 г/км.
Проект C-X75 показав, що Jaguar є одним з найбільших інвесторів Британії в інноваційні технології. Результат програми C-X75 демонструє лідерство Jaguarв галузі розробки надлегких конструкцій та гібридних технологій.
JAGUARC-X75: ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ |
|
Двигун |
1,6 літровий чотирьох циліндровий двигун з двома компресорами (турбонаддув та нагнітач), 2 електромотори потужністю 150 кВт кожний |
Потужність(к.с.) |
502 (бензиновий двигун) >850 (бензиновий та електричний двигуни разом) |
Крутний момент (Нм) |
>1000 (комбінований) |
Чистий електричний хід (км) |
60 |
0-160км/год (сек) |
<6.0 |
Максимальна швидкість (км/год) |
>340 |
Викиди CO2 (г/км) |
<89 |