Continental HDC – Вантажопідйомність і надійність для одинарного встановлення

13:21 27.05.2013
Continental HDC – Вантажопідйомність і надійність для одинарного встановлення

Continental розробила, і додасть до своєї пропозиції вже цієї весни нову шину для одинарного встановлення на будівельній техніці. Шина Continental HDC у розмірі 385/65 для ведучих мостів з одинарними шинами дебютувала на бетономішалці Mercedes-Benz Arocs Loader. Ці спеціальні шини з підвищеною вантажопідйомністю дозволяють збільшити корисне навантаження будівельних машин і практично звести до нуля ризики, пов'язані із проколами.

До половини всіх будівельних транспортних засобів працюють на будмайданчиках. Приблизно третина – підвозять будівельні компоненти й матеріали, і близько 15% є бетономішалками, що транспортують товарний бетон. В умовах широкого застосування монолітно-каркасної технології, будівельній галузь має більшу, ніж будь-коли, потребу у вантажних машинах, адаптованих до умов використання – необхідності заїзду не просто на будмайданчик, а й безпосередньо в зону будівельних робіт.

Експлуатантам будівельної техніки потрібно оснастити її шинами, здатними надійно виконувати поставлені завдання. Тому в Continental і розробили нову шину спеціально для 8x4/4 бетономішалок, бо в їхньому випадку корисне навантаження має вирішальне значення. Завдяки своїй більшій вантажопідйомності, шина підходить для одинарного встановлення на задній осі, таким чином, зменшуючи власну масу автомобіля й дозволяючи збільшити корисне навантаження.

Шина Continental HDC 385/65 R 22.5 з індексом навантаження 162 при одинарному встановленні допускає навантаження до 9,5 тонн замість звичайних 9,0 тонн. Додатково так звана максимально припустиме точкове навантаження становить 164 Дж, що дозволяє рух з навантаженням навіть 10 тонн на вісь зі зниженою швидкістю.

Жорсткий пакет пояса каркаса шини, у комбінації з особою гумовою сумішшю й дизайном протектора, забезпечують одночасно гарну керованість і стійкість до порізів і розривів. Таким чином, високі характеристики сполучаються з максимальної ходимістю – бетономішалки будуть щонайкраще підготовлені як для руху по асфальтованій дорозі, так і по будівельних майданчиках, навіть при великому навантаженні.

Широка, завдяки зміщеній назовні маточині, колія забезпечує високе тягове зусилля шини класичного «трейлерного» формату, розташована в одній площині із зовнішніми краями фартухів бризговиків. Завдяки цьому також забезпечується висока стійкість при русі й стабільне положення при розвантаженні.

З погляду надійності й безпеки, ризики одинарного встановлення шин на будівельну техніку мінімальні. Бетономішалки в основному мають радіус дії близько 70 кілометрів. Поїздки на більші відстані можливі лише під час передислокації такого транспорту, оскільки бетон у барабані застигає приблизно через одну-дві години (або максимум три при використанні добавок), після чого не може бути вивантажений. Зважаючи на короткі відстані, заміна шин у випадку проколів може бути виконана швидко – тим більше, що ушкодження шин зазвичай трапляються на будівельних майданчиках, а не під час руху по дорогах.

Враховуючи вищезазначене, упередження проти одинарних шин у будівельній галузі – чисто психологічного характеру. А завдяки випуску Continental HDC 385/65 R 22.5, при використанні яких навіть при проколі однієї шини можна продовжити рух з повним навантаженням, лише знизивши швидкість, воно й зовсім втрачає сенс. Таким чином, Continental дозволяє практично без ризиків використовувати всі переваги будівельної техніки з одинарними шинами.


Источник: InfoCar
Назад   ·   Вверх   ·   На главную
© InfoCar.ua 2005 - 2015