Оновлена Mazda3

10:43 24.11.2011
Оновлена Mazda3

Емоційний дизайн, незвичайне задоволення від водіння, прогресивні екологічні технології і високий рівень безпеки забезпечили успіх Mazda3. З моменту виводу даної моделі на світовий ринок (2009р.) було продано 731 000 автомобілів Mazda3 по всьому світу, з них — 123 000 у Європі (станом на червень 2011р.) У тому числі, близько 1000 авто в Україні.

Фейсліфтингова версія відомого бестселера Mazda ще більш приваблива і мускулиста з новим дизайном переднього і заднього бампера, новими колісними дисками. А внутрішній простір з новими прогресивними матеріалами і кольоровою гамою став ще більш затишним та зручним у використанні. Сильні сторони поточної моделі, які роблять Mazda3 найбільш комерційно успішною моделлю Mazda, були перенесені і посилені у фейсліфтинговій версії.

Що ж нового в оновленій Mazda3:

Дизайн

Характерні риси оновленого дизайну підкреслюють атлетичний образ моделі, включають в себе більш вишукані форми навколо отворів з обох сторін переднього бампера, а також круглу форму передніх протитуманних фар, які замінили прямокутну форму попередньої моделі.

Нижні краї переднього бампера тепер більш виступаючі, що сприяє розсіюванню фронтальних повітряних потоків по вертикалі. Ребра нижнього краю переднього бампера були також збільшені для більш ефективного перенаправлення фронтальних повітряних потоків до дефлектора передніх шин. Всі ці заходи призвели до поліпшення аеродинамічних властивостей а, отже, до створення динамічного і емоційного дизайну в поєднанні з високою функціональністю.

У задній частині автомобіля змінений дизайн заднього бампера 5-дверного хетчбека для передачі ще більш динамічного образу і забезпечення функціональності. Задній бампер тепер виступає на 30мм менше, а відбивачі задніх комбінованих ліхтарів розташовані так близько до країв, наскільки це можливо. Всі ці заходи були вжиті для посилення враження широкого та сталого кузова, що особливо важливо для хетчбека. А змінена форма заднього бампера полегшує вантаження і вивантаження багажу.

У випадку 4-дверного седана, більш динамічний зовнішній вигляд задньої частини досягнуто за рахунок установки більше спортивного заднього бампера в якості стандартного елементу.

Диски

16-дюймові легкосплавні диски виконані в абсолютно новому дизайні. Число спиць16-дюймових дисків збільшено з 7 до 10. Кожна зі спиць має вигнуту поверхню, що підкреслює спортивность автомобіля.

Інтер’єр

Застосовані декоративні елементи сріблястого кольору з напівматовою поверхнею, яскравою, але без бліків. Такої обробки зазнали ті елементи, до яких часто торкаються. Наприклад, обрамлення ручок управління аудіо-системою, розташованих праворуч і ліворуч на аудіо-панелі, дефлекторів клімат-контролю центральної панелі і т.п.

Завдяки зміні кольору з червоного на білий, виведене зображення і текст про параметри руху на мультиінформаційному ЖК-дисплеях, розташованих у верхній частині панелі приладів, стали більш читабельними.

Вимірювальні прилади

Виробники замінили чорний циферблат на циферблат з графікою білого кольору і постійної підсвіткою. Яскравість вимірювальних приладів встановлена на рівні 25 кандел, що забезпечує відмінну читабельність навіть при денному світлі. Крім того, був підібраний колір підсвічування вимірювальних приладів, найбільш відповідний характеристикам кожної з моделей: спортивний червоний для MPS і динамічний сірий для інших комплектацій, що підсилюють враження від руху в стилі Zoom-Zoom і підкреслюють якість автомобіля.

Спортивний дизайн панелі приладів з яскравими новими білими цифрам, забезпечує чудову видимість і чіткість навіть у денний час. Ці зміни сприяють чудовому читанню інформації, мінімізуючи рух очей і відволікання від дороги.

Колірна гамма

Новий колір — Autumn Bronze Mica

Кузов

Велика жорсткість кузова в порівнянні з поточною моделлю надає впевнене відчуття стабільності при русі на високих швидкостях. Локальне посилення жорсткості із застосуванням посилених матеріалів, що використовуються для ефективного розсіювання поглинання ударів від нерівностей дороги, сприяє чудовому управлінню і комфорту.

Підвіска

Передня підвіска типу Макферсон, задня підвіска, а також амортизатори були вдосконалені, щоб забезпечити більш м’яку їзду, в поєднанні з живим відгуком на дії водія.

Система електрогідравлічного підсилювача рульового управління (EHPAS) оптимізована так, щоб забезпечити правильний баланс між легким керуванням, впевненим почуттям стабільності і економією палива. Покращена аеродинаміка та оптимізація переднього бампера, дефлекторів шин і деяких елементів днища автомобіля призводять до більшої економії палива і зменшення викидів CO2.

Велика жорсткість кузова в порівнянні з поточною моделлю надає впевнене відчуття стабільності при русі на високих швидкостях. Локальне посилення жорсткості із застосуванням посилених матеріалів, що використовуються для ефективного розсіювання поглинання ударів від нерівностей дороги, сприяють чудовому управлінню і комфорту.

Жорсткість кузова

Дня зниження рівня шуму від дороги, товщина центральних лонжеронів днища була збільшена з 0,9 мм до 1,6 мм. Як правило, зміна тиску в салоні сприяє посиленню шуму. Отже, збільшивши товщину сталевого каркаса кузова, було посилено жорсткість кузова та зменшено кількість виникаючих деформацій кузова, і, таким чином, знижений рівень шуму в салоні автомобіля.

Безпека

Дотримуючись базових принципів виконання основних дій, здійснюваних автомобілем (рух, поворот, зупинка), а також забезпечивши плавність зміни навантажень при прискоренні, гальмуванні і бічних навантаженнях, що виникають при виконанні цих дій, оновлена Mazda3 викликає «відчуття цілісності», відповідним чином реагуючи на кожну дію водія. Таким чином, оновлена Mazda3 забезпечує водієві впевненість і гарантію повного контролю автомобіля.

Оновлена Mazda3 успадкувала від своєї попередниці такі покращені характеристики активної безпеки як контроль динамічної стійкості (DSC), антибуксовочну систему (TCS), систему світлової сигналізації при аварійній зупинці (ESS), також поліпшена система попередження про потенційну небезпеку попереду та уникнення зіткнень в різних ситуаціях. Характеристики пасивної безпеки включають застосування системи розподілу і поглинання удару, кузов, сконструйований за принципом потрійного «Н», нову систему двокамерних бічних подушок безпеки і посилену жорсткість центральних стійок кузова.

Оновлена Mazda3 — це новий ступінь до задоволеності Клієнтів і нова гордість бренда Mazda.

Mazda3 вже удостоєна безлічі нагород у різних країнах світу, в тому числі — Нагороди AutoBild Design — Європа назвала Нову Мazda3 найкрасивішим автомобілем в С-класі. А 5 зірочок Euro NCAP — найкраще свідчення досягнень в області безпеки.


Источник: InfoCar.ua
Назад   ·   Вверх   ·   На главную
© InfoCar.ua 2005 - 2024