Дилерські центри «ВіДі АвтоСіті» отримали високу оцінку за результатами незалежного дослідження «Mystery Shopping»

17:15 22.11.2011
Дилерські центри «ВіДі АвтоСіті» отримали високу оцінку за результатами незалежного дослідження «Mystery Shopping»

За результатами незалежного дослідження «Mystery Shopping», проведеного у вересні 2011 року компанією Маркетинг Лаб, офіційні дилерські центри Citroen «ВіДі Елеганс», Mazda «ВіДі Скай Моторз» і «Лексус Київ Захід» продемонстрували найвищу якість обслуговування.

Головна мета незалежного дослідження «Mystery Shopping» — контроль якості роботи персоналу з точки зору обслуговування Клієнтів. До участі в дослідженні були запрошені 24 українських автоімпортера і дилера, які представили свої центри для оцінки. Якість обслуговування оцінювалася за такими критеріями: зустріч Клієнта і виявлення його потреб, презентація автомобіля, тест-драйв, робота із запереченнями Клієнтів та інше. Як показав моніторинг, загальний рівень якості обслуговування в автосалонах Україні дорівнює 68,8%. Це говорить про те, що ряд стандартів дотримується не повністю. Проте варто відзначити досить високі показники у деяких автосалонах, що свідчить про розвиток і вдосконалення, про гарну підготовку персоналу, прагнення догодити Клієнту і відповідати засадам корпоративної етики компанії. За результатами незалежного дослідження маркетингової компанії Маркетинг Лаб, найвищу якість обслуговування зафіксовано в автосалонах, що входять до складу Міста Автомобілів «ВіДі АвтоСіті»:

Загальний рейтинг всіх досліджуваних салонів

Згідно з результатами моніторингу найкраще в автосалонах Україні дотримуються стандарти блоку «Зовнішній вигляд персоналу» (94,4%). Стандарти блоку «Презентація автомобіля» дотримані на 74,4%.

Варто відзначити, що продавці-консультанти дилерських центрів, що входять до складу «ВіДі АвтоСіті», продемонстрували високу якість виконання стандартів з виявлення потреб Клієнтів, наприклад: «Лексус Київ Захід» (100%), Nissan «Віді Санрайз Моторз» (100%) , Сitroеn «ВіДі Елеганс» (100%), Mazda «ВіДі Скай Моторз» (96,2%).

Незважаючи на те, що блок «Тест-драйв», за підсумками моніторингу в цілому, набрав найменшу кількість балів (61,9%), саме цей блок питань отримав найвищі оцінки в дилерських центрах Міста Автомобілів, про що свідчать і анкетні відгуки «таємних покупців»: «Надання всієї інформації по маршруту. Ненав’язливе продовження демонстрації автомобіля вже в русі. Акцентування уваги на перевагах автомобіля, комплектації. Дуже професійний діалог під час тест-драйву. Чи зручно мені, чи подобається мені і т.д. Просто молодці» — оцінив відвідувач Citroеn «ВіДі Елеганс».

«Ми дуже раді, що згідно з незалежним дослідженням «Mystery Shopping» дилерські центри, що входять до складу «ВіДі АвтоСіті», отримали одні з найвищих оцінок. Тим не менше, я впевнений, що немає межі досконалості.

Результати дослідження компанії «Маркетинг Лаб» служать ще одним підтвердженням професіоналізму команди «ВіДі Груп», яка ось уже кілька років поспіль займає провідні місця в галузевих рейтингах «ТОП 100» і «Гвардія».


Источник: InfoCar
Назад   ·   Вверх   ·   На главную
© InfoCar.ua 2005 - 2015