
Кожен шостий автобус виходить на роботу з пошкодженими гальмами, несправним кермом чи заблокованими аварійними виходами. Але найжахливіше, що нерідко на маршрут виходять водії, які просто вирішили підзаробити у вихідний. У останній гучній аварії такого автобуса, яка трапилася під Києвом з вини водія, загинуло 12 людей.
Камікадзе на українських дорогах. Кожна шоста маршрутка - з пошкодженими гальмами, несправним кермом та заблокованими аварійними виходами. А водії, женучись за гривнею, не зважають на правила і технічний стан свого транспорту – перевищують швидкість, набивають автобус людьми, наче бочку оселедцями, вперто не помічають обмежувальних знаків. Як наслідок, лише цього року з вини водіїв маршруток в Україні загинули 85 людей.
Правоохоронці скаржаться на мізерні штрафи і проблематичність змусити порушника сплатити їх через суд.
Василь Рублюк, начальник відділу Департаменту Державтоінспекції МВС України:
"Водій був затриманий у нетверезому стані, мав багато порушень, тобто його перевізник звільняє. Він тут же йде. Через дорогу переходить, в якого інший перевізник, де звільнили такого самого водія. На його місце знов ж таки беруть порушника, який недисциплінований".
Офіційні перевізники хоча б мають права потрібної категорії, автобуси щокварталу проходять техогляд. Крім них на шляхах у вихідні часто з’являються водії, які вирішили підзаробити. Без документів і дозволів на перевезення пасажирів.
Даішники не зупиняють маршруток-порушниць. Кажуть, щоб не дратувати пасажирів, яким доводиться їхати на роботу стоячи на одній нозі. А періодичні рейди на безвідповідальних водіїв не впливають. Можливо, подіє запровадження бази даних штрафників і встановлення відеокамер на дорогах. Хоча для суду відеоплівка не є доказом провини.