
Компанія Mitsubishi представила оновлений мінівен Delica D:5 для внутрішнього ринку Японії, і реакція покупців підтвердила, що навіть після майже двох десятиліть на конвеєрі модель залишається надзвичайно затребуваною. Поточне покоління Delica D:5 випускається вже 19 років, однак інтерес до нього не лише не згасає, а й перебуває на піку. З моменту відкриття прийому попередніх замовлень 30 жовтня дилери зібрали понад 5000 заявок лише за півтора місяця, що для автомобіля такого віку є показником винятковим. Офіційний старт продажів у Японії запланований на 9 січня 2026 року.
Рестайлінг приніс Delica D:5 помітно оновлену зовнішність. Передню частину повністю переробили, замінивши решітку радіатора та встановивши масивніші бампери, що ще більше підкреслюють позашляховий характер мінівена. Колісні арки отримали додаткові захисні накладки, через що загальна ширина автомобіля збільшилася приблизно на 20 мм. Ззаду з'явився новий акцент - велика напис DELICA на кришці багажника, яка робить модель впізнаваною навіть здалеку. Колірну гаму доповнили новим відтінком Moonstone Gray Metallic, який добре вписується в утилітарно-пригодницький образ автомобіля.
Переглянути цей допис в Instagram
В інтер'єрі зміни не настільки радикальні, але для щоденної експлуатації вони мають велике значення. У топових комплектаціях стандартом стала 8-дюймова повністю цифрова панель приладів, яка замінила аналогові шкали та вивела інформацію про роботу автомобіля на сучасний рівень. Інтерфейс мультимедійної системи також оновили, зробивши його швидшим і візуально зрозумілішим. Для оббивки сидінь використовується поєднання штучної шкіри та замшеподібного матеріалу з водовідштовхувальним просоченням і контрастною прострочкою кольору хакі, що підкреслює активний стиль Delica. Для пасажирів додали більше зручностей, зокрема кількість роз'ємів USB Type-C у салоні збільшили до чотирьох, по два для переднього та заднього рядів.
Ключовим технічним нововведенням оновленої Delica D:5 стало стандартне оснащення системою повного приводу S-AWC, яка добре відома за ралійними моделями Mitsubishi, зокрема Lancer Evolution. Раніше для Delica вона була недоступна, і саме її поява стала однією з головних причин інтересу до рестайлінгу. У новій версії інженери оптимізували роботу S-AWC не лише для бездоріжжя, а й для підвищення стабільності на асфальті. Водієві доступні чотири режими руху - NORMAL, ECO, GRAVEL та SNOW, а перемикання супроводжується анімацією на цифровій панелі приладів, де також у реальному часі відображається робота системи повного приводу.
Переглянути цей допис в Instagram
Ще однією важливою новинкою стала поява системи допомоги під час спуску з крутого схилу Hill Descent Control, яка раніше для Delica D:5 не пропонувалася. Вона автоматично підтримує задану швидкість на складних спусках, зменшуючи навантаження на водія. Системи безпеки також зазнали доопрацювання. Автоматичне екстрене гальмування тепер розпізнає не лише автомобілі та пішоходів, а й велосипедистів. Якість зображення з камер кругового огляду покращили, а парктроніки знову з'явилися в оснащенні та отримали візуальну індикацію на панелі приладів, що суттєво полегшує маневрування у тісних міських умовах.
Попри солідний вік конструкції, Delica D:5 сьогодні переживає справжній ренесанс. У 2024 році в Японії було продано майже 20 тисяч таких мінівенів, що зробило модель беззаперечним лідером у лінійці Mitsubishi на внутрішньому ринку. Окремо відзначається феноменально висока залишкова вартість автомобіля. За даними ринку, через три роки експлуатації Delica D:5 зберігає близько 55 відсотків початкової ціни, а через п'ять років - приблизно 43 відсотки, що є одним із найкращих показників серед усіх автомобілів у Японії.
Переглянути цей допис в Instagram
Ціни на оновлену Delica D:5 зросли, але не критично з огляду на масштаб змін. Вартість моделі коливається від 4,5 до 4,95 млн єн, що відповідає приблизно 28,5-31,5 тисячі доларів США. Враховуючи стандартну систему S-AWC, цифрову панель приладів, доопрацьовані системи безпеки та загальне оновлення образу, Mitsubishi фактично вдалося зробити те, що вдавалося небагатьом: перетворити 19-річну модель на сучасний, актуальний і бажаний автомобіль, попит на який, схоже, лише зростатиме.