Типові помилки, яких найчастіше припускаються на теоретичному іспиті на «права»

14:33 20.12.2025
Типові помилки, яких найчастіше припускаються на теоретичному іспиті на «права»

Під час складання теоретичного іспиту в сервісних центрах МВС кандидати у водії нерідко припускаються типових помилок. Працівники Головного сервісного центру МВС проаналізували результати тестувань і визначили п'ять найпоширеніших тем, у яких майбутні водії помиляються найчастіше.

Рух транспортних засобів за жестами регулювальника

Незнання або плутанина у значенні жестів регулювальника залишається однією з найчастіших причин помилок. Кандидати неправильно визначають дозволені напрямки руху або не враховують пріоритет сигналів регулювальника над світлофором і дорожніми знаками.

Проїзд нерегульованих перехресть

Помилки виникають під час визначення черговості проїзду, особливо за наявності перешкод праворуч, другорядних доріг або трамвайних колій. Часто кандидати ігнорують правило «перешкоди справа».

Проїзд перехрестя з круговим рухом

Найбільше труднощів викликає надання переваги в русі та вибір правильної смуги. Часто кандидати у водії не враховують дорожні знаки, що встановлюють пріоритет, або плутають загальні правила проїзду кругових перехресть.

Застосування вимог дорожньої розмітки

Кандидати у водії неправильно трактують значення горизонтальної розмітки, зокрема суцільних і переривчастих ліній, стоп-ліній, напрямних стрілок і поєднання розмітки зі знаками.

Надання домедичної допомоги

Окрему увагу варто приділити питанням із домедичної допомоги. Найчастіше помилки пов'язані з алгоритмом дій у разі масивної кровотечі, переломів, опіків, втрати свідомості та проведення серцево-легеневої реанімації. Майбутні водії плутають послідовність дій, неправильне співвідношення натискань і вдихів під час СЛР, а також способи зупинки кровотечі.

Радимо майбутнім водіям не обмежуватися механічним заучуванням відповідей, а ґрунтовно розуміти логіку Правил дорожнього руху та базові принципи надання домедичної допомоги. Саме це допоможе не лише успішно скласти іспит, а й діяти правильно у реальних дорожніх ситуаціях.

Нагадуємо, під час іспиту з теорії необхідно відповісти на 20 питань за 20 хвилин. Допускається 2 помилки, якщо більше - іспит не складено. Наступна спроба можлива через 10 календарних днів. Тобто на 11-ий день можна реєструватися для наступної спроби складання теоретичного іспиту. Цей час виділяється, аби кандидат у водії краще підготувався та добре вивчив питання, на яких допускав помилки.


Источник: Головний сервісний центр МВС
Назад   ·   Вверх   ·   На главную
© InfoCar.ua 2005 - 2024