Компанія Xiaomi готує одразу три новинки

23:28 11.12.2025
Компанія Xiaomi готує одразу три новинки

Уже наступного року автомобільний підрозділ Xiaomi суттєво розширить свою модельну лінійку, представивши одразу три нові автомобілі. Дві з них - це розвиток добре знайомих моделей, електроседана SU7 та електричного кросовера YU7, які отримають версії SU7 L та YU7 GT. Третьою і найбільш очікуваною стане принципово нова модель - великий плагін-гібридний кросовер Xiaomi YU9, що відкриє для компанії новий сегмент та стане її першим EREV (extended-range electric vehicle) - електромобілем із бензиновим генератором для збільшення запасу ходу.

За даними китайських джерел, флагманський YU9, який всередині компанії має кодову назву Kunlun, стане повноцінним конкурентом Li Auto L9 та Aito M9. Очікується, що його довжина перевищить 5,2 метра, що формально виведе модель у категорію великих сімейних SUV із трирядною конфігурацією на шість або сім місць. Такий автомобіль Xiaomi орієнтує не лише на заможні родини, а й на клієнтів, яким потрібен представницький транспорт із розширеним функціоналом. Судячи з витоків, основний пріоритет силової установки - електромотори, тоді як бензиновий двигун служитиме подовжувачем пробігу, дозволяючи долати великі дистанції без заряджання та повністю усуваючи «зарядну тривожність».

Тестові прототипи YU9 уже проходять інтенсивні випробування у складних умовах - особисто Лей Цзюнь, засновник і генеральний директор Xiaomi, керував тестовими поїздками на Памірському плато в Сіньцзяні, демонструючи важливість моделі для бренду. Ураховуючи стрімкий ріст сегменту EREV у Китаї, вихід YU9 у 2026 році може стати одним із найсерйозніших кроків Xiaomi для посилення позицій у сімейному і преміальному сегментах.

Не менш амбітним проєктом є Xiaomi YU7 GT - «заряджена» версія електричного кросовера YU7. Вона вже неодноразово помічена на треку Нюрбургрінг, де тестується у важких режимах. За попередніми даними, потужність цієї модельної варіації може перевищити 1000 к.с., тоді як поточний максимум YU7 становить 690 к.с. Це виведе автомобіль у пряму конкуренцію з Tesla Model Y Performance та іншими високопродуктивними електрокросоверами. Automotive World також зазначає, що саме YU7 GT може стати першою моделлю Xiaomi, офіційно представленою на європейському ринку, про вихід на який компанія активно говорить протягом 2025 року із прицілом на дебют у 2027 році.

Третя новинка - Xiaomi SU7 L, елітна та подовжена версія базового SU7. Якщо стандартний SU7 має довжину 4997 мм та колісну базу 3000 мм, то SU7 L перевищить 5,2 метра при колісній базі понад 3100 мм. Китайські шпигунські фото, що з'явилися в соцмережах, демонструють характерне подовження задньої частини кузова за стійкою B - аналогічно до того, як Porsche робить версію Panamera Executive. Очевидно, що таких змін потребували вимоги сегмента представницьких седанів, у якому Xiaomi планує запропонувати підвищений комфорт для пасажирів другого ряду, розкішні матеріали оздоблення та більш плавну ходу.

SU7 L стане вже третьою моделлю у серії SU7 після її дебюту в квітні 2024 року, що чітко вказує на швидке нарощування темпів та амбіцій бренду в преміальному сегменті електромобілів.

Паралельно Xiaomi продовжує нарощувати обсяги продажів. У листопаді компанія поставила 46 249 автомобілів, що становить вражаючий ріст у 99,73% рік до року, хоча у помісячній динаміці спостерігається невелике зниження - приблизно 4,94%, перше з липня. Незважаючи на це, Xiaomi досягла важливого фінансового рубежу: у третьому кварталі 2025 року автомобільний та AI-підрозділи вперше вийшли на квартальний прибуток - 700 млн юанів (98 млн доларів США). Цей успіх стався всього через 19 місяців після виходу першого автомобіля Xiaomi - SU7 - що є унікальним результатом для нового гравця ринку.


Источник: Automotive World
Фото: CnEVPost
Назад   ·   Вверх   ·   На главную
© InfoCar.ua 2005 - 2024