Mercedes-Benz і Momenta співпрацюють над розробкою сервісу роботаксі на базі нового S-Class

23:47 09.12.2025
Mercedes-Benz і Momenta співпрацюють над розробкою сервісу роботаксі на базі нового S-Class

Mercedes-Benz та китайська технологічна компанія Momenta оголосили про новий етап співпраці у сфері високорівневого автоматизованого водіння - запуск дослідницького проєкту роботаксі на базі нового Mercedes-Benz S-Class із системою автономності SAE Level 4. Мова йде не про комерційний сервіс, а про створення демонстраційного досвіду роботи роботаксі, в якому флагманський S-Class виступає як високоточна, безпілотна платформа.

Mercedes-Benz підтверджує, що цей проєкт реалізується разом з їхнім китайським партнером у сфері ADAS-рішень - компанією Momenta, з якою німецький виробник вже кілька років розвиває спільні ініціативи в галузі автономного водіння. Ключовим технологічним елементом проєкту називається нова операційна система MB.OS, яка інтегрує всі функції автомобіля, включно з комплексом сенсорів і засобами глибинної обробки даних.

Першим містом, де почнуться тестові поїздки, стане Абу-Дабі. Партнером з експлуатації роботаксі там виступить компанія Lumo, що є дочірньою структурою технологічної корпорації K2. Остання вже отримала федеральне схвалення на початок тестової експлуатації автономних транспортних засобів в Об'єднаних Арабських Еміратах. Перші автомобілі S-Class без водія з'являться на дорогах міста після завершення початкової тестової фази.

Mercedes-Benz зазначає, що цей проєкт є доповненням до інших їхніх ініціатив SAE Level 4 - частина з них орієнтована на кінцевого користувача, тоді як інші створені для вивчення потенційних комерційних застосувань високорівневих автономних систем. Компанія підкреслює: такі паралельні програми дозволяють швидше збирати дані, удосконалювати архітектуру сенсорів і краще інтегрувати алгоритми сприйняття та прийняття рішень.

Йорг Бурцер, член правління Mercedes-Benz Group AG, відповідальний за розробку, технології та закупівлі, заявив:

«Завдяки роботаксі на базі S-Class ми піднімаємо планку автоматизованої мобільності. Ми поєднуємо безпеку та комфорт, встановлюючи нові стандарти для галузі та для інтелектуального транспорту в усьому світі. Усі наші активності в цій сфері підкреслюють новаторську роль Mercedes-Benz у розвитку автономного водіння».

Паралельно компанія оголосила про розширення співпраці з іншими провідними гравцями індустрії. Зокрема, Mercedes-Benz вивчає можливості створення майбутньої екосистеми роботаксі SAE Level 4 на основі платформи Nvidia Drive AV, яка спеціально розроблена для прискорення розвитку автоматизованого водіння. Mercedes-Benz і Nvidia вже мають глибоке партнерство у сфері створення комплексних систем керування, включно з MB.OS.

Mercedes-Benz став першим міжнародним автовиробником, який отримав дозвіл на проведення тестів SAE Level 4 на визначених міських дорогах і автомагістралях Пекіна. У межах цього проєкту компанія вивчає роботу багатосенсорного сприйняття та взаємодію програмного й апаратного забезпечення у складних умовах. Автомобілі S-Class, задіяні у тестах, оснащені спеціально створеним комплексом сенсорів, який включає LiDAR, радари та камери.

Mercedes-Benz є світовим піонером у впровадженні систем автоматизованого керування. Компанія вже багато років пропонує у своїх серійних моделях розвинені системи допомоги водію SAE Level 2, а у 2021 році стала першим автовиробником у світі, який отримав міжнародне схвалення на серійну експлуатацію системи умовно автоматизованого водіння SAE Level 3 - DRIVE PILOT. Це найшвидша у світі серійна система цього рівня, і протягом наступних п'яти років Mercedes-Benz планує представити версію Drive Pilot, здатну працювати на швидкостях до 130 км/год.


Источник: Mercedes-Benz
Назад   ·   Вверх   ·   На главную
© InfoCar.ua 2005 - 2024