
Автовиробники у США переживають непростий період: після скасування федеральної субсидії у розмірі 7500 доларів попит на електромобілі різко знизився, і компанії лихорадочно шукають способи повернути інтерес покупців. У таких умовах KIA обрала найпростіший та водночас найрадикальніший шлях - різке зниження цін на ключові електромоделі. Для Niro EV, EV6 та EV9 виробник запровадив знижки до 10 000 доларів, що для Niro EV означає майже чверть вартості базової версії. Проте навіть такі щедрі пропозиції поки що не здатні повернути продажі на торішній рівень.
Динаміка на ринку електромобілів виглядає тривожно. У листопаді KIA змогла реалізувати 918 екземплярів трирядного EV9 - утричі більше за результат Hyundai Ioniq 9, але майже удвічі менше, ніж у листопаді 2024 року, коли модель досягла показника 2155 одиниць. За підсумками 2025 року продажі EV9 впали на 30% і склали лише 14 032 проти 20 066 минулого року.
Подібна ситуація простежується і з EV6. Незважаючи на масштабне оновлення, продажі моделі обвалилися з 1887 машин торік до 603 цього листопада. У результаті річний показник знизився на 38% - до 12 188 одиниць проти 19 604 за аналогічний період 2024 року.
Єдина модель, що демонструє на папері зростання, - це Niro, але тут є важливий нюанс: KIA не розкриває частку продажів між бензиновими, гібридними та електричними версіями. Загальний результат у 5230 машин пояснюється саме змішаною структурою лінійки, ймовірно з домінуванням гібридів, які менш залежні від скасованих стимулів.
Однак парадоксально, на загальних продажах бренду криза електромобілів майже не позначилася. Навпаки: у листопаді KIA реалізувала 72 002 автомобілі - на 3% більше, ніж роком раніше (70 107 одиниць). У підсумку за 2025 рік бренд уже продав 777 152 автомобілі, що ставить компанію на шлях до третього поспіль рекордного року.
Зростання забезпечують традиційні моделі з ДВЗ, які помітно нарощують обсяги. Седан KIA K5 продемонстрував вибухове зростання на 64%, кросовер Sportage - на 13%, а флагманський Telluride - на 8%. Саме вони компенсують падіння інтересу до електромобілів та формують основу поточного успіху KIA на ринку США.