
GAC Toyota офіційно відкрила передзамовлення на свій новий великий електричний седан Toyota bZ7, також відомий під локальною назвою Platinum 7. Оформити заявку можна, сплативши депозит у 2000 юанів ($280), а покупці, які зроблять це до 31 грудня, отримають унікальний пакет привілеїв, безпрецедентний навіть за мірками китайського ринку електромобілів. Йдеться про повну відповідальність виробника у разі деградації тягової батареї, самозаймання електромобіля або пошкоджень, що можуть статися під час роботи системи інтелектуального паркування. Тобто якщо автомобіль під час автономної парковки, наприклад, зачепить інший транспортний засіб, відповідальність та компенсацію бере на себе GAC Toyota.
У випадку серйозної деградації батареї чи загоряння клієнтові гарантують повну заміну автомобіля. Такі гарантійні умови демонструють упевненість марки у технологічній надійності нової моделі та бажання максимально знизити ризики для покупців. Масовий вихід Toyota bZ7 на ринок запланований на березень 2026 року, коли буде оголошено офіційний прайс-лист.
Toyota bZ7 є великим електричним седаном, який став одним із перших носіїв нового фірмового дизайну Toyota - такого ж стилістичного напрямку, що використовують останні покоління Prius, Camry та RAV4. Візуально модель вирізняється фірмовими C-подібними світлодіодними денними ходовими вогнями, які забезпечують високу впізнаваність у потоці. Габарити авто становлять 5130 x 1965 x 1506 мм, а колісна база досягає 3020 мм - показники, що наближають його до класу представницьких седанів.
Окремо варто згадати про оснащення салону. Toyota bZ7 отримала програмну платформу Huawei HarmonyOS 5.0, що кардинально відрізняє її від китайської Camry, у якої такого функціоналу немає. Величезний «плаваючий» центральний екран доповнюється мінімалістичним дизайном і широким набором допоміжних функцій. Новинка пропонує три варіанти оформлення інтер'єру - від світлих до насичених темних тонів. Першокласний рівень комфорту забезпечують сидіння з підігрівом, вентиляцією та масажем для всіх пасажирів без винятку. Передбачено навіть панель бездротової зарядки для смартфонів як спереду, так і ззаду. Для переднього пасажира доступне «крісло нульової гравітації», яке дозволяє максимально розвантажити м'язи під час тривалих поїздок.
Ще одним технологічним акцентом bZ7 є система високорівневого автономного водіння Momenta ADS, яка базується на інтегрованій моделі «енд-ту-енд» та підтримує рух як у міських умовах, так і на автомагістралях. Цей комплекс робить новинку одним із найбільш «розумних» седанів у сегменті.
Не менш цікаво виглядає силова частина. Toyota bZ7 оснащується електричною установкою Huawei Drive One із потужністю 281 к.с. (207 кВт), що перевищує віддачу топової гібридної Camry для китайського ринку. Автомобіль отримає два варіанти батарей - на 88,13 кВт-год і 71,35 кВт-год. Залежно від конфігурації заявлений запас ходу за методикою CLTC становить від 600 до 710 км. У матеріалі Autohome деталізується, що у сертифікації моделі фігурують чотири варіанти запасу ходу: 680, 700, 710 та 600 км. Ймовірно, різниця пов'язана з різними комбінаціями батарей і шин. Підвіска електроседана - пневматична, з адаптивними амортизаторами SDC та двокамерними повітряними пружинами, що забезпечує комфорт класу преміум.