Ринок нових легковиків в Україні - підсумки листопада 2025 року

21:52 01.12.2025
Ринок нових легковиків в Україні - підсумки листопада 2025 року

Впродовж листопада 2025 року українці та місцеві підприємства придбали 7,7 тисячі нових легковиків. У річному порівнянні з листопадом 2024 року маємо збільшення обсягів на 53,3%, а коли рівняти цьогорічний листопад до жовтня - отримуємо невелике зменшення, всього на 0,2%.

Більшість нових легковиків, як звичайно (98,5%, 7597 шт.), були імпортованими із-за кордону. Частка легковиків виготовлених в Україні склала 1,5% (118 шт.).

Статистика листопада остаточно розбила міф про те, що українці бояться китайських автомобілів. Аналітика демонструє дивовижний парадокс: у соцмережах автомобілісти пишуть скептичні коментарі про «одноразові гаджети», а потім мовчки йдуть в автосалони й голосують гривнею (чи доларом) саме за них.

Лідером ринку з просто непристойним відривом став BYD. Щоб ви розуміли масштаб: цей бренд продав майже стільки ж, скільки його найближчі переслідувачі - Toyota та Volkswagen - разом узяті. Китайський гігант перестав бути «альтернативою» і став мейнстримом.

На другій сходинці - Volkswagen. Але левову частку продажів тут роблять електромобілі серії ID, знову ж вироблені в КНР.

Замикає трійку лідерів непохитна Toyota. Японці впевнено утримують позиції, залишаючись оплотом традиційних цінностей та гібридних технологій у цьому цифровому вирі.

Окремої уваги вартий Zeekr. Цей преміальний «китаєць» вже дихає в спину народним Renault та Hyundai, і впевнено обігнав класичний преміум - Audi та BMW. Схоже, уявлення про люкс в Україні стрімко змінюється.

У модельному заліку відбулися тектонічні зсуви. Багаторічний лідер українських доріг, улюбленець аграріїв і корпоративних парків Renault Duster, опинився за межами першої трійки.

Хто ж зайняв п'єдестал? Весь ТОП-3 тепер належить електричним або гібридним кросоверам з китайським корінням. На першому місці - BYD Leopard 3. Слідом за ним - стильний електричний крос-купе Volkswagen ID.Unyx. Третю позицію зайняв вже майже «народний» BYD Song Plus.

Навіть Toyota RAV4 відкотилася трохи нижче, хоча й продовжує показувати чудові результати.

Загалом у десятці бачимо цікавий мікс прагматизму та футуризму: поруч із новітніми Zeekr 7X та BYD Sea Lion 06 свої місця зберігають класичні Toyota Land Cruiser Prado, Hyundai Tucson та Skoda Kodiaq.

Листопад чітко показав, що ринок пройшов важливий етап трансформації. Поки скептики шукають недоліки в «китайцях», покупці вже обрали технологічність і дизайн. Toyota та Renault залишилися без корони, а BYD перетворився на лідера продажів. Ласкаво просимо в нову реальність.

Серед нових легковиків, що були зареєстровані як такі, що виготовлені в Україні (кількісно вони включені до загального рейтингу), лідером минулого місяця став кросовер Skoda Karoq (68 шт.), котрий випускають на закарпатському заводі «Єврокар». Інші місця за переобладнаними локальними підприємствами автомобілями марок СКС, ПУ, ГАС та подібними, здебільшого в одиничних кількостях.


Источник: Інститут досліджень авторинку
Назад   ·   Вверх   ·   На главную
© InfoCar.ua 2005 - 2024