
Компанія Wuling Motors готується представити новий кросовер Xingguang 560, який має стати однією з ключових моделей бренду в найближчий період. За даними інсайдерів, опублікованих китайськими медіа разом із першими шпигунськими знімками серійної версії, автомобіль продовжить фірмову стратегію лінійки Xingguang і буде доступний одразу у трьох типах силових установок - бензиновій, гібридній та повністю електричній. До того ж модель запропонують у двох варіантах місткості - п'яти- та семимісному, що відразу позиціонує Xingguang 560 як універсальний сімейний SUV.
Габарити машини поки офіційно не розкриваються, однак за наявними зображеннями зрозуміло, що це буде не компактний, а скоріше середньорозмірний автомобіль з виразним, майже брутальним дизайном, що перегукується з концепт-каром Wuling «Hongguang X». Останній уперше був представлений ще у 2020 році на автосалоні в Ченду як експериментальна модель із жорстким позашляховим стилем, проте так і не вийшов у серію. Тепер же саме його дизайнерські мотиви, зокрема жорсткі лінії кузова та дводольне синьо-біле забарвлення, знаходять втілення у новому Xingguang 560.
Інтер'єр також став більш технологічним і сучасним. На опублікованих фото помітно салон, оздоблений матеріалом, що нагадує шкіру або високоякісний шкірозамінник, великий мультимедійний екран та цифрову панель приладів. Центральний тунель майже повністю позбавлений традиційних органів керування, що підкреслює перехід марки до мінімалістичної концепції салону. Головний екран мультимедійної системи має діагональ 12,8 дюйма, а в оснащення, за даними джерел, увійде бездротова зарядка для смартфона та сучасний двоспицевий кермо, який уже використовується в деяких нових моделях Wuling.
Офіційних даних щодо силових установок Xingguang 560 поки немає. Проте, згідно зі стратегією «одна модель - три види силових агрегатів» і за аналогією з уже представленим Xingguang 730, можна припустити приблизний технічний діапазон. У випадку 730-ї моделі гібридна версія поєднує 1,5-літровий бензиновий двигун та електромотор, забезпечуючи до 125 км ходу на електротязі за циклом CLTC. Повністю електрична версія розвиває потужність до 136 к.с. (100 кВт) та пропонує запас ходу до 500 км. Бензинова варіація оснащена модернізованим 1,5-літровим турбодвигуном на 177 к.с., який працює разом із 6-ступеневою «механікою» або варіатором CVT.
Цілком імовірно, що новий Xingguang 560 успадкує цю гнучку конфігураційну систему, адаптуючи техніку під актуальні вимоги покупців у бюджетному та середньому сегменті. Такий підхід уже зарекомендував себе для Wuling як успішний: надання однієї моделі з трьома різними типами приводів дозволяє суттєво розширити аудиторію - від традиційних покупців бензинових кросоверів до користувачів гібридів і електромобілів.
Офіційна прем'єра Xingguang 560, як очікується, відбудеться найближчим часом, після чого стануть доступні точні технічні характеристики та вартість.